Nettivaraushässäkkä

TN62

Nyt tulee tyhmiä kysymyksiä, kai...
Eli Blue1 nettivarauksessa pitää ilmoittaa luottokortin tyyppi...no, vaimolla ei luottokorttia ole, voinko laittaa siihen oman korttini tiedot? Tarkoitus matkustaa yhdessä, eli kummankin matkustustietoihin tulisi mun kortin tiedot. Olikohan tarpeeksi epäselvää...
Ja toinen juttu...varauksessa kysytään vahvistuskoodia...mikä ihmeen vahvistuskoodi. Mistä mä sellaisen nappaan??

4

1098

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tajusinko

Siis uskotko oikeasti että jokainen lento pitää maksaa matkustajan luottokortilla? Vai mitä ihmettä tarkoitit, varaatteko molempien lennot erikseen? Jos varaatte niin miksi ihmeessä kun matkustatte yhdessä? Ajattele kuule uudestaan, siis kukaan jolla ei ole luottokorttia ei voisi varata lentoja netissä? Kenellekään alaikäiselle ei voisi netistä ostaa lentoja kun alaikäisillä ei ole luottokortteja.
      Vahvistuskoodi on kortin takana oleva kolme numeroa.

• mitäihmettäminäkötyhmä

Varausjuttu on mysteeri. Tyttärelle olisin tilannut matkan. Maksu omalla kortilla, mutta itse en matkusta.
        Matkustajan kohdalle pitäisi laittaa kuitenkin luottokortin tiedot, joka toimii lähtöselvityksessä varmeenteena. Mutta kun en mene edes kentälle.
        Varmennekoodi on kyllä tiedossa. Sivuilla on jopa ohje mistä löytyy. Mutta eipä ole kohtaa mihin se laitetaan. Internet-tuen numero koko ajan varattu. Jokin mättää. Vähän ketuttaa. Tuli tyhmä olo, vaan onkohan vika sittenkään minussa?

• Menossa
        mitäihmettäminäkötyhmä kirjoitti:

Varausjuttu on mysteeri. Tyttärelle olisin tilannut matkan. Maksu omalla kortilla, mutta itse en matkusta.
        Matkustajan kohdalle pitäisi laittaa kuitenkin luottokortin tiedot, joka toimii lähtöselvityksessä varmeenteena. Mutta kun en mene edes kentälle.
        Varmennekoodi on kyllä tiedossa. Sivuilla on jopa ohje mistä löytyy. Mutta eipä ole kohtaa mihin se laitetaan. Internet-tuen numero koko ajan varattu. Jokin mättää. Vähän ketuttaa. Tuli tyhmä olo, vaan onkohan vika sittenkään minussa?

siellä sille varmenteelle selvä paikka on, kortin tietojen kohdalla, muistaakseni sen voimassaolokohdan alla.

• vmksisayr

varmennus koodi on korttisi takana 3-4 viimeistä numeroa...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Eli persujen rääkyminen Marinin hallituksen velanotosta oli sitä itseään

"Valtiovarainministeriön mukaan Marinin hallitus lisäsi valtion pysyviä menoja 3 miljardia eikä 11 miljardia euroa." El
      Maailman menoa
      74
      6304
    2. MTV3 - Auerin poika todistaa videolla, miten Anneli pahoinpiteli lapsia!

Kello 10.04 – Ainakin kerran viikossa se löi. Löi muitakin sisaruksia, mutta ei isosiskoa. Nuorinta siskoa en ole nähny
      Henkirikokset
      41
      5368
    3. Orpon hallitus paskoi kaikki hommat

ja "yllätäen" ilmestyi raportti Marinin hallituksen tuhlailusta, raportti tuli kuin TILAUKSESTA.
      Maailman menoa
      60
      4245
    4. NO NIIN! Nyt on sitten prinsessa Sannan sädekehä lopullisesti rikottu

narsistia ei kannata enää kuin ne fanaattisimmat kulttilaiset, jotka ovat myös sitä Suomen heikkoälyisintä sakkia. Kun
      Maailman menoa
      73
      4112
    5. Kansa haluaa Marinin hallituksen takaisin ja Orpon pois

Suomen kansa on nyt ilmoittanut millaisen hallituksen Suomi tarvitsee. "Suomalaisten suosikki seuraavaksi hallituspohja
      Maailman menoa
      65
      3870
    6. Mikä piirre kaivatussa on sinulle se juttu?

Tunnetko kaivattuasi vai onko hän haavekuva, jota et edes tunne? Joskus tää asia ei ole niin selvää.
      Ikävä
      69
      1157
    7. Anteeksi kaikesta...

Olin tosi hölmö...
      Ikävä
      50
      949
    8. Tylsille treffeille

Hiljaisen ukon kans nuotiolle?
      Tunteet
      272
      883
    9. Onko kaivattusi muuttunut sinä aikana

Kun olet hänet tuntenut? Jos, mihin suuntaan? Mistä epäilet muuttumisen johtuneen?
      Ikävä
      29
      807
    10. Toivotko, että

Toivotko, että hän yrittäisi jutella sinulle? Vai toivotko, että itse voisit mennä juttelemaan?
      Ikävä
      62
      801
    Aihe