Nyt tulee tyhmiä kysymyksiä, kai...
Eli Blue1 nettivarauksessa pitää ilmoittaa luottokortin tyyppi...no, vaimolla ei luottokorttia ole, voinko laittaa siihen oman korttini tiedot? Tarkoitus matkustaa yhdessä, eli kummankin matkustustietoihin tulisi mun kortin tiedot. Olikohan tarpeeksi epäselvää...
Ja toinen juttu...varauksessa kysytään vahvistuskoodia...mikä ihmeen vahvistuskoodi. Mistä mä sellaisen nappaan??
Nettivaraushässäkkä
4
1122
Vastaukset
- tajusinko
Siis uskotko oikeasti että jokainen lento pitää maksaa matkustajan luottokortilla? Vai mitä ihmettä tarkoitit, varaatteko molempien lennot erikseen? Jos varaatte niin miksi ihmeessä kun matkustatte yhdessä? Ajattele kuule uudestaan, siis kukaan jolla ei ole luottokorttia ei voisi varata lentoja netissä? Kenellekään alaikäiselle ei voisi netistä ostaa lentoja kun alaikäisillä ei ole luottokortteja.
Vahvistuskoodi on kortin takana oleva kolme numeroa.- mitäihmettäminäkötyhmä
Varausjuttu on mysteeri. Tyttärelle olisin tilannut matkan. Maksu omalla kortilla, mutta itse en matkusta.
Matkustajan kohdalle pitäisi laittaa kuitenkin luottokortin tiedot, joka toimii lähtöselvityksessä varmeenteena. Mutta kun en mene edes kentälle.
Varmennekoodi on kyllä tiedossa. Sivuilla on jopa ohje mistä löytyy. Mutta eipä ole kohtaa mihin se laitetaan. Internet-tuen numero koko ajan varattu. Jokin mättää. Vähän ketuttaa. Tuli tyhmä olo, vaan onkohan vika sittenkään minussa? - Menossa
mitäihmettäminäkötyhmä kirjoitti:
Varausjuttu on mysteeri. Tyttärelle olisin tilannut matkan. Maksu omalla kortilla, mutta itse en matkusta.
Matkustajan kohdalle pitäisi laittaa kuitenkin luottokortin tiedot, joka toimii lähtöselvityksessä varmeenteena. Mutta kun en mene edes kentälle.
Varmennekoodi on kyllä tiedossa. Sivuilla on jopa ohje mistä löytyy. Mutta eipä ole kohtaa mihin se laitetaan. Internet-tuen numero koko ajan varattu. Jokin mättää. Vähän ketuttaa. Tuli tyhmä olo, vaan onkohan vika sittenkään minussa?siellä sille varmenteelle selvä paikka on, kortin tietojen kohdalla, muistaakseni sen voimassaolokohdan alla.
- vmksisayr
varmennus koodi on korttisi takana 3-4 viimeistä numeroa...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen
Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja2082834Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?
En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b1672511Kirje, PellePelottomalle.
Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot1061172Lapsien pakko kasteesta on luovuttava.
Eikö olisi parempi siirtää kaste rituaali rippikouluun,kun 15v.tietävät jo itse haluaavatko tulla kastetuksi juutalais-k5831015Voi teitä naisia
Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies1241002- 671000
Martinan hevoset.
Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait271952Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa
Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka320921Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?
Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a20899Hyvä meininki
TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap22768