Mitä mies...

Ainopa

...EI halua joululahjaksi :D ??

18

669

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • AinoSofia

Sukkia ei alushousuja saati kylpytakkia ,niitä on jo liikaa omiksi tarpeiksi ;=)
      Miten olisi viinapullo ,eurokossu ainakin.
      Sujuisi joulu rattosasti aaton ainakin.;=)

• Ainopa

Jos palapelin lahjoittais,sellaisen jossa olisi pääasiassa sinistä taivasta paljon,sellaisen ainakin 1000 palan :D.Meinaan haastetta riittäisi koko joulun ajaks.Mut mitenhän ne toimisi yhdessä, se kossu ja julmetusti pieniä saman näköisiä sinisiä paloja....
        Nooo..tarviiko sen palapelinkään aina niin tasalaitainen olla,ja muutama aukko paikka siellä täällä,sehän vain antaisi katsojalle haastetta nähdä se lopputulos,että mitä siinä kuvassa alunperin edes oli tarkoitus olla :D)

• Jolmari

Ikinä en ole koosua maistanut, mutta kalliimman luokan konjakki Hennessyä vaan kallimmasta päästä kolmen litran pullo. Se kestää minun käytöllä pari vuotta. Meukkovin vanilja- ligörikin on hyvää.

• ent.tehtaantyttö
        Ainopa kirjoitti:

Jos palapelin lahjoittais,sellaisen jossa olisi pääasiassa sinistä taivasta paljon,sellaisen ainakin 1000 palan :D.Meinaan haastetta riittäisi koko joulun ajaks.Mut mitenhän ne toimisi yhdessä, se kossu ja julmetusti pieniä saman näköisiä sinisiä paloja....
        Nooo..tarviiko sen palapelinkään aina niin tasalaitainen olla,ja muutama aukko paikka siellä täällä,sehän vain antaisi katsojalle haastetta nähdä se lopputulos,että mitä siinä kuvassa alunperin edes oli tarkoitus olla :D)

..kaikki vielä ihan samannäköisiä, ei ikinä! Ei kyllä meidän miehille, kiitos. Yhdellekään.

• ent.tehtaantyttö

jonkunhan ne sitten ostettava. Perheen ainoa nainen olen. No, käypi se minulta. Kovia ovat nämä miehet sukkia varsinkin kuluttamaan, kunnon villasukat ovat niiden lahjatoiveiden kärjessä, aina joka joulu. Varsinkin sellaiset villasukat missä nuo varret ovat tarpeeksi pitkät..

• ent.tehtaantyttö
        Jolmari kirjoitti:

Ikinä en ole koosua maistanut, mutta kalliimman luokan konjakki Hennessyä vaan kallimmasta päästä kolmen litran pullo. Se kestää minun käytöllä pari vuotta. Meukkovin vanilja- ligörikin on hyvää.

..minulla tuolla kaapissa erilaisia ligöröitä, itse pidän eniten tuosta mesimarja-ligöristä. En voi kuitenkaan ottaa, kuin ihan pienen lasillisen silloin tällöin (kun on tuo diabetes). Onkos tämä Meukkovin minkä maalainen ligöri

kyseleepi:

ent.tehtaantyttö

• Jolmari
        ent.tehtaantyttö kirjoitti:

..minulla tuolla kaapissa erilaisia ligöröitä, itse pidän eniten tuosta mesimarja-ligöristä. En voi kuitenkaan ottaa, kuin ihan pienen lasillisen silloin tällöin (kun on tuo diabetes). Onkos tämä Meukkovin minkä maalainen ligöri

kyseleepi:

ent.tehtaantyttö

Huomenna jatkkuu remontit.
        Meukkovi on ranskalainen vanilja ligööri, ei niin makea. Pantterinkuva kohokkeena kyljessä, oli muuten kirpparilla tyhjä tuollainen pullo myynnissä. Arvelin, että monenlaista tossunkuluttajaa maa päällään kantaa, jos tuon tuosta joku ostaa, tyhjän pullon, saahan niitä täysiäkin.

• ent.tehtaantyttö
        Jolmari kirjoitti:

Huomenna jatkkuu remontit.
        Meukkovi on ranskalainen vanilja ligööri, ei niin makea. Pantterinkuva kohokkeena kyljessä, oli muuten kirpparilla tyhjä tuollainen pullo myynnissä. Arvelin, että monenlaista tossunkuluttajaa maa päällään kantaa, jos tuon tuosta joku ostaa, tyhjän pullon, saahan niitä täysiäkin.

..kirjuutan ylös, tuo nimen jospa, ostaisin...Hyvää Joulua sinulle;

t.ent.tehtaantyttö

• Jolmari
        ent.tehtaantyttö kirjoitti:

..kirjuutan ylös, tuo nimen jospa, ostaisin...Hyvää Joulua sinulle;

t.ent.tehtaantyttö

Se on hyvänmakuista, melkein 40%.sta. Vieraita varten kannattaa ottaa unkarilainen musta pallonmuotoinen pullo, se on niin pahanmakuista, että ei paljon kulu.
        Paras kai minä olen ohjeita antamaan, ikää on 53, enkä ole kossua maistanut. Meni 20 vuotta ihan raittiina, nytkin pitää tuolla ratin takana olla niin paljon, että vähiin jää.
        Niin tässä nyt pitää lähteä sadan kilsan päästä hakemaan varaosia.

• ent.tehtaantyttö
        Jolmari kirjoitti:

Se on hyvänmakuista, melkein 40%.sta. Vieraita varten kannattaa ottaa unkarilainen musta pallonmuotoinen pullo, se on niin pahanmakuista, että ei paljon kulu.
        Paras kai minä olen ohjeita antamaan, ikää on 53, enkä ole kossua maistanut. Meni 20 vuotta ihan raittiina, nytkin pitää tuolla ratin takana olla niin paljon, että vähiin jää.
        Niin tässä nyt pitää lähteä sadan kilsan päästä hakemaan varaosia.

että, ei näille meidän naispuolisille vieraille tuo liggöri oikein maistu..minullakin kun niitä useampi pullo ja erilaista tuolla kaapissa, syynä lienee tuo että, moni tuota sokeria haluupi vältellä, syystä tai toisesta...ja toisen seikan olen myös huomanut että, valkoviini käypi kaupaksi, monet tuosta punaviinistä kun saavat migreenin, tuo venäläinen kuohuviini kyllä aina kaupaksi menee ja mikä siinä että, eipä tuolle miesväellekään nuo väkevät ei oikein maistu enempi tuo olut tai punaviini tai sitten whisky yksin no, konjamiini käypi myös...tuota Xantea en kyllä ole koskaan maistanut, että voinhan minä tuon pullon myös hankkia...

ennestään kun tuolla noita liggöreitä, niin jääpi kyllä ensivuoden puolelle tuo hankinta..Mesimarjaliggöri kun on tuo oma suosikki.

• ollin kurjuus

panokalenteria jossa on vain yksi ruksi joka kuukausi.

• HTZA

ja jalkapesuri olisi kyllä vaikeaa ottaa vastaan.
      Niillähän uhataan jo, mihen, "minuuden"
      menettämisellä.
      Jos mukana olisi vielä hyväntuoksuista jalkasuolaa, olisi se jo selvä ivaus.
      Selkeä avioeron syy.

• ent.tehtaantyttö

meillä kun ennestään oli jo tuollainen jalkapesuri, mutta eipä sitten yksi pojista sitä arvanut, viime jouluna meille sellaisen yhteiseksi joululahjaksi osti minulla ja miehelleni...no, eihän sitä "voinut sanoa" että, hankittu jo oli...hyvää kun nuori tarkoitti. Kaksinkappalein nyt noita pesureita. Kuunnellut oli meidän juttuja tuosta jalkojen itsehoidosta....lahja on lahja..Pääasia on se antamisen riemu...ja hyvämieli...

• Reino tossuja.

• Lahja-Liisa

kysyttyä et kaupasta loppuneet, moni mies saa lahjaksi Reiskat, miltä tuntuu, tiedä vaik sinäkin.

• vastasi:

pölynimuria.

• Jos ihan pakko, niin yksvärinen;)

• Ainopa

*nauraa*

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!

"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its
      Maailman menoa
      375
      8275
    2. Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa

Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.
      Maailman menoa
      162
      2616
    3. Oletko samaa mieltä

Että on parempi olla erillään?
      Ikävä
      76
      948
    4. Sylikkäin.

Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta
      Ikävä
      60
      863
    5. Kuka pistetty kylmäksi

Ketähän joutunu puukkohipan uhriksi? Tietääkö kukkaan?
      Kajaani
      12
      850
    6. Postilaatikoista

Tuntuu kaikki tietävän tekijän/tekijät, mutta miksi nimiä ei julkaista???
      Kihniö
      25
      836
    7. Nainen arvaa kuka

En ikävä kyllä elä enää pitkään
      Ikävä
      55
      833
    8. Sano nyt kiertääkö

Huhut meistä tai jostain muusta?
      Ikävä
      64
      812
    9. Mietin että

Onko tarinallamme vielä luvussa tilaa kohtaamiselle vai jääkö se tähän.
      Ikävä
      46
      786
    10. Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!

"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss
      Maailman menoa
      69
      725
    Aihe