Kuolema

Helvetin lieskoissa

...vapahtaa tuskasta. Tule, kuolema, vie minut ikuiseen lepoon tästä helvetin esikartanosta. Elämä vihaa minua. Olen sen jo nähnyt.

5

359

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hanna

Rukoilen että jaksaisit vielä elää. Ei maanpäällinen elämä voi olla verrannollinen helvetin kärsimyksille. Sinäkin voi vapautua tuosta sielusi tuskasta Jeesuksen Kristuksen nimessä. Elämä voi silloin olla jopa onnelinen.

• chrysanteemi

Haluaisitko sä kertoa, miksi sä koet että elämä vihaa sinua. Mä tiedän että jos on joutunut elämään jo monta vuotta helvetin esikartanossa, ei oikein jaksa nähdä enää muuta vaihtoehtoa kuin kuoleman. Haluaisin vain sanoa sulle, että olen itse käynyt aika syvissä syövereissä ja selvinnyt sieltä, ja siksi mä olen varma, että sä voit myös selvitä. Ehkä sä voisti löytää elämääsi asioita, jotka saa sut sittenkin voimaan paremmin.

Tuntuu niin pahalta ajatella miten huonosti sä voit ja koet että elämä vihaa sua. Onko ihmiset kohdelleet sua väärin? Ihmiset osaa olla joskus niin *** kusipäitä.

Haluaisitko sä kirjoittaa mulle, mä lupaan etten kerro sun asioista mitään koskaan kenellekään.

[email protected]

• jos Sinä vihaatkin elämää, eikä elämä Sinua?!
      Maailma ja elämä on ihmeellisyyksiä/ihanuuksia täynnä, mutta et ole vain löytänyt omaa onneasi?!

Muista, että jos tänään on mieli musta ja kaaoksessa, niin se ei ole välttämättä pysyvä olotila! Onni ja ilo voivat odottaa jo huomenna ottajaansa!

Voimia Sinulle! Älä luovuta! :)

• fdigjdofg

elämä vihaa mua kanssa ja kaikki menee päin vittua.
      Parempi olis vaan kuolla, kun kaikki menee kuitenkin päin helvettiä

• Kukka

Kun kaikki näyttää kääntyneen vastaasi, on helppoa ajatella niinkuin sinä!
        Itsekin olen kokenut pahoja pettymyksiä tällä elämän tiellä, että tunteesi ovat aidot.
        Vain ihmiset tekevät pahoja tekoja: pettävät, jättävät, puhuvat salaa pahoja sinusta ja ovat ilkeitä.
        Jos teet hyviä asioita, niin sinua kadehditaan, etkä silloinkaan saa positiivista palautetta. Teen joka päivä raskasta työtä muiden hyväksi - uskooko joku että tulee kiitosta? Ei milloinkaan. Olen hyvin pettynyt.
        Ihmisistä puuttuu RAKKAUS.
        MUTTA: Olen tänään päättänyt aloittaa maailmanparannuksen, itsestäni! Yritän rakastaa myös niitä, jotka vihaavat minua ja puhuvat paskaa minusta.
        Yhdessä yritämme jaksaa - kuolema ei ole mikään ratkaisu!!! Miksi jättäisin maailman kaikki pettymykset muiden=lastemme kannettaviksi?
        Sehän olisi pelkkää itsekkyyttä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Silmienvääntelijä-persut pääsivät Japanissa sarjakuvaan

Torille! https://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000011943173.html
      Maailman menoa
      241
      5465
    2. Nato kaatamassa Petterin haaveileman Tunnin junan?

Nato edellyttää pohjoisessa Jäämereltä Rovaniemelle saakka kapearaitesta suoraa rautatieväylää, joka maksaa paperirahaa,
      Maailman menoa
      58
      4778
    3. Puoluebarometri: Marinin hallituksella 7 parasta mittaustulosta

Orpon hallitusta pitää huonona 2/3 kansalaisista, joka on aika hyvin linjassa hallituspuolueiden yhteenlasketun kannatuk
      Maailman menoa
      17
      3610
    4. Älkää vaan sairastuko syöpään Suomessa

Tilaston mukaan Suomi, Slovakia ja Latvia lääkitsee aivan pohjamudissa syöpää. Sairastunutta hoidetaan edelleen vanhana
      Maailman menoa
      291
      3328
    5. Donald Trump pääsi samalle listalle Sanna Marinin kanssa

Eli vasemmistolaisen Time-median top 100 jännäihmisten listalle. https://time.com/collections/time100-next-2021/5937699
      Maailman menoa
      20
      3286
    6. Kyllä, maata ei halua puolustaa nimenomaan punavihreän puolen edustajat

"Esimerkiksi maanpuolustushenki on keskimääräistä alempana naisten, arvoliberaalien, heikossa taloustilanteessa olevien
      Maailman menoa
      182
      3199
    7. Sä veit mun sydämen ihan totaalisesti

Aivan totaalisesti..
      Ikävä
      73
      2860
    8. Vieläkö olet

Rakastunut minuun? Minä sinuun
      Ikävä
      65