Miten pienemmän kuvakokoa iPhonella?

jdahfuefhuskla

Siis miten iPhotolla pienennetään kuvan kokoa? vai voiko sillä tehdä niin? epäilen, koska ainakaan itse en löydä minkäänvaltakunnan pienennys mahdollisuutta, esim. facebookkiin täytyy kuvat olla hurjasti pienempiä, kuin mitä ne ovat oikeasti. Ja jos iPhotolla ei voi pienentää kuvia, niin mikä olis hyvä kuvankäsittely ohjelma, helppo, perus, ilmainen?

5

4633

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • fuiefnkdlndsjk

siis tarkoitin myös otsikossa IPHOTOA!!!!!!

• tutustunut Macin Esikatselu-ohjelman kuvankäsittelyominaisuuksiin? Se osaa muistaakseni jopa muuttaa kuvat CMYK-väreihin eli painokelpoisiksi, jostain koon muutosta nyt puhumattakaan.

iPhotossa on toki Sähköposti-nappi, josta saat suoraan kolme esivalittua pienennysvaihtoehtoa.

• 1stMacFinn

Mikset lataa Facebookin iPhoto-plugia joka hoitaa tuon automaattisesti? Ja vie kuvasi automaattisesti Facebookiin.

Ja voit toki pienentää kuviasi iPhotolla. Valitse kuva (tai kuvat), Arkisto valikosta Vie ja Koko kohdasta Pieni, normaali, suuri tai täysi koko. Jos nuo ei riitä, valitse Muokattu ja määrittele koko itse.

• yeoiöhfsfnsjkaks

Alampas illalla kokeilemaan nuita ohjeita! :) olen vasta ostanut Macin ja entisenä Pc ihmisenä kaikki on ihan uutta ja moni "hienous" ei ole vielä auennut! :D

• 1stMacFinn

Rekisteröidy www.hopeinenomena.net sivuille, siellä saat asiantuntevaa opastusta mihin tahansa, suunnilleen. Ja siellä on enemmän Mac-ihmisiä kuin täällä. Täällä meitä on vain kourallinen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Rakastatko?

Ala kertomaan se ja heti
      Ikävä
      82
      3333
    2. Mikä haluat olla kaivatullesi?

1. Kaveri 2. Ystävä 3. Panokaveri 4.puoliso 5 jokin muu
      Ikävä
      99
      3025
    3. Kosiako meinasit?

Voi sua rakas ❤️
      Ikävä
      53
      2262
    4. Mietin että

Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin
      Ikävä
      20
      1705
    5. Sytyttikö hallin lapsi vai joku mielipuoli

Onko tietoa? Toivon jälkimmäistä
      Vimpeli
      20
      1704
    6. Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon

Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..
      Vimpeli
      11
      1640
    7. Olisitpa rakkaimpani

Kaipaan sinua. Ikävä sinun läsnäoloa ja kaikkea sinussa. Päivistä, jolloin nähdään tulee onnellisia päiviä. Sinun seuras
      Tunteet
      6
      1518
    8. Tajusin vaan...

Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein
      Ikävä
      22
      1458
    9. Aaamu on täällä taas!

Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa
      Ikävä
      13
      1391
    10. Noin ulkonäkö-jutut ei multa

Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin
      Ikävä
      38
      1374
    Aihe