seiskal ihastuksenkaa...

*matiaz*

olin aloittanut seitsemännen luokan...

ihastuin erääseen 8lk tyttöön jonka nimi oli jenna, mutta jennal oli jo poikafrendi...
mä tiesin koska olin menos vessaa ja löysin jennan ja sen poikafrendin kaa poikienvessas,
arvaatte varmaa mitä tekemäs...

mut huono tuuri käänty pian hyväks sain jotain vastakaikuia rakkauteeni nimittäin jenna jätti jarin.
mu frendi miika järkkäs bileet sinä viikonloppuna ja JENNA oli kutsuttu! aaaarrrrhg...
mul kesti ainaki pualtuntii ku pistin tonneittain isän suu/partavettä ja kokeilin myös mutsin pakkelia...

ku bileet alko jenna oli laittautunun tosi komeex. MÄ JOPA TANSSIN JENNAN KAAA!!!!!!!!!!!!!
bailut loppu n. kello 22.30...
mä, jenna, martzi ja roope jäätii auttaa siivouksessa miikaa.ku roope oli lähteny ja miika oli hyvästelemäs marzii, niin jenna alko vähä toimii siis mun suhteen.se vei mut yläkertaan ja alko suutelee mua intohimoisesti.mun teini kulli reagoi herkästi ja jenna kyl huomas sen...
jenna veti mut siihen miikan vanhempien ultra makeelle vesipatjalle.jenna avas mun housujen napit ja vetäs mun kullin alun ulos sepaluksesta.
jenna kumartui maahan ja otti kullini suuhunsa, suu oli kuuma ja kostea...mua alkoi ilkeästi naurattaa, kun kutitti niin!jenna pahastui ja lopetti hetkeksi sitten jenna riisuuutui kokonaan ja ryömi päälleni, jennal oli muuten tosi isot ja pyöreät bosat!!! aaaarhg täytä tuuria mietin mielessäni kun jenna veti housuni alas ja hyppäsi puolikovan kullini päälle ja alkoi liikkumaan edestaas.jenna oli hermostunut ja oma nautintoni oli taattu.kun mä siirryin päälle alkoituntua että jenna ei halua samaa kuin minä

jenna haluatko sinä valita asennon välillä?
kysyin vaivihkaa...

jenna meni omituiseen haara-auki asentoon ja sanoi

NUOLE!sika, nuole!

jenna painoipääni haaraväliin ja pillu tuokui mahtavalle.aloin intohimoisesti nuolla jennan tulikuumaa pillua. jenna voihki ja nauroi hiukan samalla.pillu maistui hiukan veljeni penikselä
(olin nuorempana maistellut)
ja kokemus ei ollut kovin mielyttävä...

jenna lähti juoksemaan alakertaan ja tuli miikan kanssa yläkertaan...

silloin sain tietää että jenna seurustelee miikan iso broidin kaa!

jatkuu...

9

10487

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • minttu90

      mä menetin neitsyyteni jo kuudennell luokal ja tidän miltä tuo tuntuu...

      onnee jatkos!

      luen tietysti jatkot jos tulee!

    • ...

      teillähän aikaseen loppuu pileet! ei siinä vasta kerkee kun tulla nousuhumalaan! ja nuolit veljes munaa??!! hyi saatana mikä jätkä!! homo!

      • *matiaz*

        mä sanoin nuorempana nuolin!
        ja me ollaan seiskalla! ei bileet sillo hirveen myöhää kestä!


      • Mää
        *matiaz* kirjoitti:

        mä sanoin nuorempana nuolin!
        ja me ollaan seiskalla! ei bileet sillo hirveen myöhää kestä!

        Musta toi oli huono.Ja jos toi on tosi tarina, se on väärässä osissa!Tää on eka kerta osio, mutt täällä on oma osio tosi tarinoille.Tänne kuuluu fantasiat.*Murisee vihaisesti.*


      • jou
        Mää kirjoitti:

        Musta toi oli huono.Ja jos toi on tosi tarina, se on väärässä osissa!Tää on eka kerta osio, mutt täällä on oma osio tosi tarinoille.Tänne kuuluu fantasiat.*Murisee vihaisesti.*

        meijän bileet ainaki seiskal kesti yö myöhää
        ja toi tarina ei voi olla totta ja kuulostaa ihan joltain teinin kesimältä mieti ennen ku kirjotat homo


    • laurenzia

      No siis tässä ei kyl kerinny kiihottuu mutta tota...

      ja tossa noi kohdat lenteli vaan ees taas eikä siinä ollu mitään järkee. Ootsä nyt ihan 100% varma et toi on tositarina..?

      Ei uskois... pidennä vähän ni joku kerkee kiihottuun!

      • Ope

        ...oppia kirjoittamaan oikein. Mutta kirjoittajallahan oli vielä koulu kesken.


    • Maria

      Hmm... Toi on jollain lailla tutun kuulonen.... Nyt ei vaan tuu mieleen, et miten... Varmaan jotenki noist nimistä, mitä sä käytit tos tarinas.... Ne on kaikki tuttuja...

    • jhjk

      PASKA!!

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      38
      1779
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1381
    3. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1367
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      14
      1342
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1335
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      7
      1314
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1284
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1240
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1200
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1173
    Aihe