on saanut viime aikoina ?
Paljonko
5
1394
Vastaukset
- ..ö..ö.
Eurolla sai usealta rahanvaihtajalta ja mm hotellilta 5 bolivaria, paras tarjous oli kadulla 7 bolivaria eurolla.
- dddddddddddddddd
Aika mukavasti kuitenkin. Onko nyt viisasta ottaa vaan euroja vai pitäiskö sun mielestä olla myös dollareita? Olen saanut vähän ristiriitaista tietoa...
- .l.l..,
dddddddddddddddd kirjoitti:
Aika mukavasti kuitenkin. Onko nyt viisasta ottaa vaan euroja vai pitäiskö sun mielestä olla myös dollareita? Olen saanut vähän ristiriitaista tietoa...
Dollareita on aivan turha ottaa mukaansa, vaihtavat hyvin mielellään euroja.
Toki dollaritkin kelpaavat.
Tulimme eilen Margaritalta, joten tieto on tuoretta. - mieltä minäkin.
.l.l.., kirjoitti:
Dollareita on aivan turha ottaa mukaansa, vaihtavat hyvin mielellään euroja.
Toki dollaritkin kelpaavat.
Tulimme eilen Margaritalta, joten tieto on tuoretta.Ne jotka sanoo, että taaloilla pärjää paremmin, ovat pahasti ajastaan jäljessä. Euroja mukaan vaan ja mielellään 20 ja 50 euron seteleinä. Niitä on helppo vaihtaa ja niitä vastaan saatavien bolivar-seteleiden aitouden tunnistuskin käy kohtuullisesti. Siis 20 eurolla pitäisi saada noin 100 b ja 50 eurolla noin 250 b. Todennäköisesti saat bolivaritkin 50 tai 100 bolivarin seteleinä. Ne on aika helppoa turistinkin tunnistaa ainakin päällisin puolin oikeiksi.
- viime tiedoista
mieltä minäkin. kirjoitti:
Ne jotka sanoo, että taaloilla pärjää paremmin, ovat pahasti ajastaan jäljessä. Euroja mukaan vaan ja mielellään 20 ja 50 euron seteleinä. Niitä on helppo vaihtaa ja niitä vastaan saatavien bolivar-seteleiden aitouden tunnistuskin käy kohtuullisesti. Siis 20 eurolla pitäisi saada noin 100 b ja 50 eurolla noin 250 b. Todennäköisesti saat bolivaritkin 50 tai 100 bolivarin seteleinä. Ne on aika helppoa turistinkin tunnistaa ainakin päällisin puolin oikeiksi.
ne helpottavat sisäänajoa matkaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes994260Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/743561065- 1861012
Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti109992Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.47871- 64861
- 64816
Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna78801Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk10797Onko se niin
Että meillä molemmilla on niin isot egot ettei voi alentua myöntämään kuin tykkää toisesta64796