on saanut viime aikoina ?
Vastaukset 5
- ..ö..ö.
Eurolla sai usealta rahanvaihtajalta ja mm hotellilta 5 bolivaria, paras tarjous oli kadulla 7 bolivaria eurolla.
- dddddddddddddddd
Aika mukavasti kuitenkin. Onko nyt viisasta ottaa vaan euroja vai pitäiskö sun mielestä olla myös dollareita? Olen saanut vähän ristiriitaista tietoa...
- .l.l..,
dddddddddddddddd kirjoitti:
Aika mukavasti kuitenkin. Onko nyt viisasta ottaa vaan euroja vai pitäiskö sun mielestä olla myös dollareita? Olen saanut vähän ristiriitaista tietoa...
Dollareita on aivan turha ottaa mukaansa, vaihtavat hyvin mielellään euroja.
Toki dollaritkin kelpaavat.
Tulimme eilen Margaritalta, joten tieto on tuoretta. - mieltä minäkin.
.l.l.., kirjoitti:
Dollareita on aivan turha ottaa mukaansa, vaihtavat hyvin mielellään euroja.
Toki dollaritkin kelpaavat.
Tulimme eilen Margaritalta, joten tieto on tuoretta.Ne jotka sanoo, että taaloilla pärjää paremmin, ovat pahasti ajastaan jäljessä. Euroja mukaan vaan ja mielellään 20 ja 50 euron seteleinä. Niitä on helppo vaihtaa ja niitä vastaan saatavien bolivar-seteleiden aitouden tunnistuskin käy kohtuullisesti. Siis 20 eurolla pitäisi saada noin 100 b ja 50 eurolla noin 250 b. Todennäköisesti saat bolivaritkin 50 tai 100 bolivarin seteleinä. Ne on aika helppoa turistinkin tunnistaa ainakin päällisin puolin oikeiksi.
- viime tiedoista
mieltä minäkin. kirjoitti:
Ne jotka sanoo, että taaloilla pärjää paremmin, ovat pahasti ajastaan jäljessä. Euroja mukaan vaan ja mielellään 20 ja 50 euron seteleinä. Niitä on helppo vaihtaa ja niitä vastaan saatavien bolivar-seteleiden aitouden tunnistuskin käy kohtuullisesti. Siis 20 eurolla pitäisi saada noin 100 b ja 50 eurolla noin 250 b. Todennäköisesti saat bolivaritkin 50 tai 100 bolivarin seteleinä. Ne on aika helppoa turistinkin tunnistaa ainakin päällisin puolin oikeiksi.
ne helpottavat sisäänajoa matkaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anteeksi arkuuteni
Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän48950Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?
Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll15828Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.
https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl497779- 46707
- 42644
- 36586
Tykkäätköhän vielä minusta?
Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin30586Vihervasemmistofeministinaisasianaiset
Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE169536Olet ihana
Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩❤️👩❤️😼😘37530- 44480