on saanut viime aikoina ?
Paljonko
5
1404
Vastaukset
- ..ö..ö.
Eurolla sai usealta rahanvaihtajalta ja mm hotellilta 5 bolivaria, paras tarjous oli kadulla 7 bolivaria eurolla.
- dddddddddddddddd
Aika mukavasti kuitenkin. Onko nyt viisasta ottaa vaan euroja vai pitäiskö sun mielestä olla myös dollareita? Olen saanut vähän ristiriitaista tietoa...
- .l.l..,
dddddddddddddddd kirjoitti:
Aika mukavasti kuitenkin. Onko nyt viisasta ottaa vaan euroja vai pitäiskö sun mielestä olla myös dollareita? Olen saanut vähän ristiriitaista tietoa...
Dollareita on aivan turha ottaa mukaansa, vaihtavat hyvin mielellään euroja.
Toki dollaritkin kelpaavat.
Tulimme eilen Margaritalta, joten tieto on tuoretta. - mieltä minäkin.
.l.l.., kirjoitti:
Dollareita on aivan turha ottaa mukaansa, vaihtavat hyvin mielellään euroja.
Toki dollaritkin kelpaavat.
Tulimme eilen Margaritalta, joten tieto on tuoretta.Ne jotka sanoo, että taaloilla pärjää paremmin, ovat pahasti ajastaan jäljessä. Euroja mukaan vaan ja mielellään 20 ja 50 euron seteleinä. Niitä on helppo vaihtaa ja niitä vastaan saatavien bolivar-seteleiden aitouden tunnistuskin käy kohtuullisesti. Siis 20 eurolla pitäisi saada noin 100 b ja 50 eurolla noin 250 b. Todennäköisesti saat bolivaritkin 50 tai 100 bolivarin seteleinä. Ne on aika helppoa turistinkin tunnistaa ainakin päällisin puolin oikeiksi.
- viime tiedoista
mieltä minäkin. kirjoitti:
Ne jotka sanoo, että taaloilla pärjää paremmin, ovat pahasti ajastaan jäljessä. Euroja mukaan vaan ja mielellään 20 ja 50 euron seteleinä. Niitä on helppo vaihtaa ja niitä vastaan saatavien bolivar-seteleiden aitouden tunnistuskin käy kohtuullisesti. Siis 20 eurolla pitäisi saada noin 100 b ja 50 eurolla noin 250 b. Todennäköisesti saat bolivaritkin 50 tai 100 bolivarin seteleinä. Ne on aika helppoa turistinkin tunnistaa ainakin päällisin puolin oikeiksi.
ne helpottavat sisäänajoa matkaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen rakkaus sinua kohtaan ei kuole koskaan
Ihastunut olen moniin vuosien varrella mutta vain sinä jäit sydämeen enkä vaan osaa unohtaa. Olit silloin parasta elämäs531525- 1701285
- 81122
- 611117
Jättimäärä alokkaita keskeyttää asepalveluksen melkein heti "En pystynyt olemaan siellä enää"
Jättimäärä alokkaita keskeyttää asepalveluksen melkein heti – "En pystynyt olemaan siellä enää" Ennen sotaväki oli2511077- 141010
Unelmoin päivästä, jolloin voimme olla yhdessä.
Niin pieni kuin sydän onkin, sä oot siellä ja ne mun isot tunteet sua kohtaan ❤️Sydämeni sykähtää joka kerta kun sut nää33883Ollaanko me tyhmiä mies?
Miten ihmeessä me onnistuttiin saamaan tästä näin pitkällinen ja masokistinen kuvio. Miten? Jos toisesta tykkää, näinhä55862Martina Aitolehti poseeraa Ibizalla
Ihanaa! Ibiza on ihan paras paikka lomailla hengaillen, viinistä ja iltamenoista nauttien. Säpinää riittää. Aitolehti94859- 347795