Ilokseni huomasin että keskustassa oli avattu uusi kirpputori Kolmikulman aukion vieressä ilmeisesti paikka oli vanha Kirin toimisto.Löysin sieltä vauvanvaatteita ja leluja edullisesti.Onko kukaan muu siellä käynyt?
kirpputorit Jyväskylässä
4
1308
Vastaukset
- Pikkasen pettynyt
Kävin lauantaina ensimmäistä kertaa keskustan kirpparilla,ja petyin todella pahasti.
Paikkoja oli todella paljon tyhjinä,ja kirppari oli ahdas,rattaitten kanssa mahdoton kulkea.
27e rekillisestä paikasta ja tietenkin myyntivoitto vielä otetaan,ei houkuttele viemään tavaroita myyntiin.
Kiersin 10 minuutissa ja tuskin toista kertaa poikkean,mitään en löytänyt.
Myytävät tavarat olivat aika kallita,mutta ymmärtää sen jos edes haluaa paikkavuokran pois.
Miksi ei kukaan laita siistiä viihtyisää kirpparia pystyyn,Seppäläntien kirppari myös mennyt todella surkeaksi.
Nyt on tietenkin huono aika tavaroita viedä muuntiin,kun alet ovat vielä menossa ja sieltä löytää edullisesti vaikka mitä.
Radiokirppari oli aikoinaan aareaitta,löysin vaikka mitä edullisesti ja laatu oli huippu hyvää.
Jyväskylässä ei ole kunnon kirppareita,mukava jos sellainen tulisi.
Kirppari keskustaan on hyvä idea jos vain sinne tulisi myyjiä ja hinnat kohdalleen. - Anonyymi
SPR-Kortepohja , Isännäntie 1 G
- Anonyymi
Kirppis lötyölähde , Kirrinpolku 4
- Anonyymi
Olen! HUONOIN KIRPPIS KOKO JYVÄSKYLÄSSÄ!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1445720
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k253566Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1172789- 472488
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2631851- 291839
Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt491790Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201616- 321587
- 281530