Hei!
Osaisiko joku valistaa,että miksi Mallorcan seuramatkojen hinnat ovat selvästi suuremmat,kuin muihin välimeren kohteisiin,vaikka itse kohteessa oleminen on usein edullisempaa,kuin muissa kohteissa?
Mistä nämä korkeammat hinnat muodostuvat?
Lentomatkat/koneet samat.Tuleeko suuremmat hinnat hotellimaksuista vai mistä?
Mallorcan matkojen korkeat hinnat?
6
2512
Vastaukset
- don luis
paikka pitää laadun ja hinnan korkeahkona.
- huevos con gas
Ja mistä johtuu että meidänkin neljän hengen perheen matka maksaa 300-400€ enemmän kuin vuonna 2008 vaikka hotellihinnat ovat pudonneet noin 3% ja polttoaine aivan vieläkin enemmän?
Sen ymmärrän kyllä että Mallorca on kalliimpi kuin muut välimeren kiohteet sillä kyllähän se on aivan eri luokkaa kuin muut.- juuri matkan
Mallorcalle. Koko viikon hinta lentoineen puolihoitoineen 570,- ei minusta kallis !?
- kysymyss
minua kiinnostaisi tietää mielenkiinnosta miten mallorca on eri luokkaa kuin muut välimeren maat? itse ihmettelen kanssa miksi sinne maksaa niin paljon (minulla 2 viikkoa n.900 euroa)
- itse lento +
kysymyss kirjoitti:
minua kiinnostaisi tietää mielenkiinnosta miten mallorca on eri luokkaa kuin muut välimeren maat? itse ihmettelen kanssa miksi sinne maksaa niin paljon (minulla 2 viikkoa n.900 euroa)
hotelli, saat sen pari satkua halvemmalla kuin matkatoimistosta !!
- pääsee
itse lento + kirjoitti:
hotelli, saat sen pari satkua halvemmalla kuin matkatoimistosta !!
varasimme lennot ryanairilta ja hotellin booking.comista. Viiden hengen matka viikoksi (isä, äiti ja kolme lasta) tuli maksamaan n. 500 euroa sisältäen lentokenttähotellin paluumatkalla frankfurtissa. Lennot oli 0.00e kpl mutta lentokenttämaksut ja verot piti maksaa. Ystäväperhe lähtee mukaan myös ja heillä kolmen hengen matka yhteensä 258 euroa....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde272900Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän332545- 1482274
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.542249Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti241870Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3911706Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään1041652- 3111561
- 1351459
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131446