Onnea ja menestystä valinnalle jossa valmentaudutte menestykseen muiden kanssa vaikka Valmennuskeskus Oy.ssä .
Haluan tuoda esille miksi valmentautuminen ei ole turhaa vaikka valmennuskeskus Oy.ssä ;
Puhuttiin 2007 RL laissa hyveoikeudesta puolustautua ja tuomittavuudesta ( yllytys = vastuu yllytyksestä ja tuomittavuus tekona, yllytyksen johdosta aktivoitunut teko ( fyysinen väline ) = sen tuomittavuus eri olosuhteiden vallitessa ja otettuna huomioon ( lyöjän vajaa aistimus ) teon arvioidessa tuomittavuuden vaikuttavana seikkana -
Tämä sopii hyvin ranta tehtävään .
" Sitten kaveri jatkoi ostarilta kioskille ja otti X ( tuote ) jonka johdosta joutui fyysiseen kohtaamiseen myyjän kanssa " - niin-pä niin kioski vielä mikä keitto .
Mutta nämä asiatkun muisti yhdistää osaa käsitellä kokonaisuudeksiniin yksii tehtävä suoriutui 2008 .
KK ja MK yritys esineen pakko ulosmittaus milloin se on mahdollista niin ainoastaan silloin kun se vaikuttaa yrityksen toimivuuteen siis esine ( laite on tuotantoon tarpellinen kone tailaite ) -
Tähänkin löytyi tehtävä TAULU esine johon oli hallintajako sopimus ja esine jota ei voitu pitää myynti esineenä joka siten ei ole yritys esine .
Tällöin ei arvioida rahaa siis arvolisä veroa eli summaa joka joutuu maksamaan kun esine olisi katsottu yritys esineenä myynti voiton palautuksena .
Siis tauluun palasia joita kerää mausteita sieltä täältä ja kirjaa lukien kokonaisuus pakettiin .
Joku saattaa joskus välkkyä jota kysymystä kannataa kuunella vaikka vastauksena olisi toinen kuin tehtävässä ( KUITTI KIRJA ) mutta sinne päin tehtävässä oli rajoitteita esm mitä ei saa miettiä siis käsitellä vastauksessa joten vastauksena eri 2008 kokeen kysymyksessä kuin luennolla erään oppilaan kysymykseen mietintö .
Siis kannattaa kuulla mitä joillakin on asiaa liityen aihe valintoihin ( koe alueen säädöksiin ) .
Noin esitettynä muutamia asioita miksi valmentautuminen on hyväksi kuuntelemalla .
Itse laitoin kompassin neulan osoitamaan johonkin suuntaan miettimään onko tuossa ideaa toteutukselle ainesosien keräntyessä kysymyksen avautuessa esille .
Huom.
Näitä tehtäviä ei ole käsitelty vaan palasia koottuna ehyeksi palapeliksi .
Terv. Marko
Tärkeää vai ei en sitä käsittele -
3
485
Vastaukset
- Kake-Keke
...Ihmettä?
- TRENDI >
En tiedä mitä ihmettä tarkoitat ?
Toin vain esille saadut hitit ( siis tulos määräisiä osumia ) hakien näkökulmaan HYÖTY rahalle .
Tärkeätä kun etsii valmennusta om myös minusta koota HITIT luennoilta ja tehtävinä .
Tavoite hakea sitä max. hyötyä rahalle koska hyöty mitataan osumilla asia kokonaisuuksiin tai yksittäisiin yhteyksiin sovellettavia opeja pääsykoe kysymyksiin . - Kake-Keke
TRENDI > kirjoitti:
En tiedä mitä ihmettä tarkoitat ?
Toin vain esille saadut hitit ( siis tulos määräisiä osumia ) hakien näkökulmaan HYÖTY rahalle .
Tärkeätä kun etsii valmennusta om myös minusta koota HITIT luennoilta ja tehtävinä .
Tavoite hakea sitä max. hyötyä rahalle koska hyöty mitataan osumilla asia kokonaisuuksiin tai yksittäisiin yhteyksiin sovellettavia opeja pääsykoe kysymyksiin .nyt tajusin... kiitos tästä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta445269Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä243450Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2992850Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui572672- 1722338
- 252137
Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1271889Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3661855Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881771M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti161391