Tässa yhteydessä...

sepe.teus

kiitän keskustelukumppaneita mukavista hetkistä ja toivotan kaikille näillä palstoilla seilaaville Hyvää Joulua ja Uutta Vuotta!

12

1318

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • fdsasdfas

      haista ite!

      • yx-palstalainen

        Mitäs sinä sepeteuksen ystävällistä viestiä menet rääpimään?!?
        Häneltä on moni saanut avut lämppäriasioissa.
        Jos ketuttaa, niin vedä ittes vessasta alas, kiitos.


    • sepeteukselle

      ja kiitos asiantuntia neuvoista, itse olen saanut hyviä neuvoja ja vastauksen kun sitä olen kaivannut. valitettavasti palstoilla on riittänyt myös häiriköitä,jotka yrittää pilata kaiken rakentavan keskustelun, tämäkin tapaus pyörii vähän joka palstalla antaen näytteitä mielenvikaisuudestaan, mutta koitetaan ymmärtää . Hyvää joulua sepeteus

    • hyvvä joulua

      sinullekin!

    • SpK

      Haluan julistaa tunnistettaville nimimerkeille palstakilpailun ensi vuodelle.

      Joulukuussa 2009 äänestetään suomi24:n veneilypalstoilla ansiokkaimmin esiintynyt nimimerkki. Arvokkaita ovat niin asialliset käytännön kysymykset ja vastaukset kuin yleiset veneilykulttuuriin liittyvät kannanotot. Myös rakentava kritiikki on tietysti täällä oikeassa paikassa. Vuosi aikaa etsiä kilpailulle sponsori.

      Sepeteus on ilman muuta yksi palstakilpailun ennakkosuosikeista.

      Hyvää Joulua ja Menestyksekästä vuotta kaikille.

      • ehdottomasti

        samaa mieltä kansasi, Sepeteus on varmasti yksi ykkössuosikki. Tuolta purjehduspuolelta nostaisin mukaan esim. Joakimin, hänen kommenttejaan kannattaa lukea "herkällä korvalla". Useita muitakin ansioikkaita kirjoittajia palstalla esiintyy, valitettavasti myös käsittämätöntä tekstiä.
        Olen itse saanut Sepeteuksen kautta suuren avun "viileisiin kevätretkiin". Nykyisin en valitettavasti seuraa moottoripuolta riittävästi, lämmön suhteen olemme kuitenkin samassa veneessä.
        Iloista joulunaikaa ja kaikkea hyvää uudelle vuodelle! T: Yksi autettu.


    • Oikein Lämpimää Joulua ja Nautinnollista Veneilykautta 2009!!

    • suosittelen

      kaikkia meitä veneilyn ystäviä vetämään lapaseen oikein kunnolla!!!

      • sitä on

        taas raahauduttu koneen ääreen puhumaan pehmosia ja helpottamaan tuskaista oloa.. suosittelen lämpimästi ammattiauttajan vastaanotolle menoa.


    • ja veneilykautta 2009

      Sepeteukselta on saatu hyvin tärkeää ja asiantuntevaa apua Wallaksiin liittyvissä kysymyksissä. Kiitos paljon!

    • haluan minä

      vetäistä housut kinttuun ja mennä paskalle.

      • minor700

        jatketaan asiallista keskustelua huolimatta häiriköistä!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      189
      1905
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1033
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      99
      947
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      20
      727
    5. 52
      694
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      588
    7. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      28
      554
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      174
      546
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      518
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      202
      479
    Aihe