kiitän keskustelukumppaneita mukavista hetkistä ja toivotan kaikille näillä palstoilla seilaaville Hyvää Joulua ja Uutta Vuotta!
Tässa yhteydessä...
12
1308
Vastaukset
- fdsasdfas
haista ite!
- yx-palstalainen
Mitäs sinä sepeteuksen ystävällistä viestiä menet rääpimään?!?
Häneltä on moni saanut avut lämppäriasioissa.
Jos ketuttaa, niin vedä ittes vessasta alas, kiitos.
- sepeteukselle
ja kiitos asiantuntia neuvoista, itse olen saanut hyviä neuvoja ja vastauksen kun sitä olen kaivannut. valitettavasti palstoilla on riittänyt myös häiriköitä,jotka yrittää pilata kaiken rakentavan keskustelun, tämäkin tapaus pyörii vähän joka palstalla antaen näytteitä mielenvikaisuudestaan, mutta koitetaan ymmärtää . Hyvää joulua sepeteus
- hyvvä joulua
sinullekin!
- SpK
Haluan julistaa tunnistettaville nimimerkeille palstakilpailun ensi vuodelle.
Joulukuussa 2009 äänestetään suomi24:n veneilypalstoilla ansiokkaimmin esiintynyt nimimerkki. Arvokkaita ovat niin asialliset käytännön kysymykset ja vastaukset kuin yleiset veneilykulttuuriin liittyvät kannanotot. Myös rakentava kritiikki on tietysti täällä oikeassa paikassa. Vuosi aikaa etsiä kilpailulle sponsori.
Sepeteus on ilman muuta yksi palstakilpailun ennakkosuosikeista.
Hyvää Joulua ja Menestyksekästä vuotta kaikille.- ehdottomasti
samaa mieltä kansasi, Sepeteus on varmasti yksi ykkössuosikki. Tuolta purjehduspuolelta nostaisin mukaan esim. Joakimin, hänen kommenttejaan kannattaa lukea "herkällä korvalla". Useita muitakin ansioikkaita kirjoittajia palstalla esiintyy, valitettavasti myös käsittämätöntä tekstiä.
Olen itse saanut Sepeteuksen kautta suuren avun "viileisiin kevätretkiin". Nykyisin en valitettavasti seuraa moottoripuolta riittävästi, lämmön suhteen olemme kuitenkin samassa veneessä.
Iloista joulunaikaa ja kaikkea hyvää uudelle vuodelle! T: Yksi autettu.
Oikein Lämpimää Joulua ja Nautinnollista Veneilykautta 2009!!
- suosittelen
kaikkia meitä veneilyn ystäviä vetämään lapaseen oikein kunnolla!!!
- sitä on
taas raahauduttu koneen ääreen puhumaan pehmosia ja helpottamaan tuskaista oloa.. suosittelen lämpimästi ammattiauttajan vastaanotolle menoa.
- ja veneilykautta 2009
Sepeteukselta on saatu hyvin tärkeää ja asiantuntevaa apua Wallaksiin liittyvissä kysymyksissä. Kiitos paljon!
- haluan minä
vetäistä housut kinttuun ja mennä paskalle.
- minor700
jatketaan asiallista keskustelua huolimatta häiriköistä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Korjaa toki jos...
Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä313767- 1371569
Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu111441Nainen, jos kuuntelet ja tottelet, niin sinulle on hyvä osa
Ominpäin toimiessasi olet jo nähnyt mihin se on johtanut. Olen jo edeltä sen sinulle kertonut ja näen sen asian ja totuu1931101- 711088
- 581051
olet kaiken rakkauden arvoinen
Olisinpa kertonut kuinka rakastuin sinuun. Kuinka hyvältä tunnuit siinä lähelläni, kunpa en olisi väistänyt vastapäätyy26997Olisi kiva
Tietää, mitä oikein ajattelet minusta tai meistä? Mitä meidän välillä on? Salattua tykkäämistä, halua, himoa? Onhan tämä38971Mikä koirarotu muistuttaa kaivattuasi eniten?
Koirien piirteet muistuttavat usein ihmisten ja omistajiensa piirteitä.67950Oot mun koko maailma
Ei ole koskaan ollut ketään, joka olisi niin täydellinen minulle kuin sinä mies ❤️ Ikävöin sua🥹78915