Mistä Kuubaan?

Kuuba 2009

Laitoin tämän viestin toiseen matkailukeskusteluun mutta vastauksia ei tullut, joten kokeilen nyt tätä kautta. Aion ensi kesänä vierailla Kuubassa ja mietiskelen nyt että mistä päin Pohjois- tai Etelä-Amerikkaa sinne olisi edullisin lentää? USA:sta sinne ei pääse, mutta Kanada? Muualta Karibialta tai Etelä-Amerikasta? Kertokaa vinkkejä mitä kautta kannattaisi katsella lentoja!

7

1863

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ticatica

      ...itse käytin hakukoneena Poptravelia,en tiedä yhtään onko edullisin mutta San Josesta (Costa Rica)Havannaan menopaluu n.350e,riippuu tietysti ajankohdasta...

      • Kuuba 2009

        Tuolla kokeilin eri vaihtoehtoja ja Mexico Citystä näyttäisi olevan meno noin 260 €, aika samassa hinnassa San Josesta, jokusen euron vain kalliimpi. Olin ajatellut Buenos Airesia mutta sieltä lento jo reilusti yli 400 €, tietysti matkaakin enemmän. Taidanpa siis muuttaa matkasuunnitelmia ja mennä Meksikon tai Costa Rican kautta Argentiinan sijaan...


    • Sissanen

      En nyt tiedä sopiiko tämä ajatus sinulle ja pitkäänkö haluasit Kuubassa viettää, mutta vinkiksi kaikille kiinnostuneille:
      Kannattaa tsekata esim. Englannista Thomas Cookin valmismatkat! Tulimme juuri kahden viikon valmismatkalta Kuubasta tällä systeemillä. Hotelli oli 4-tähden all inclusive -kohde Cayo Cocolla. Matkalle tuli hintaa alle 1400 euroa ja halvemmallakin olisi päässyt, mutta halusimme viettää yhden kokonaisen päivän Lontoossa. Valmismatka maksoi alle 1000 ja loput kulut on kahdesta yöstä Lontoossa, Ryan Airin lennot Tampereelta Lontooseen ja takaisin sekä kulkuyhteyksistä Lontoossa.
      Thomas Cookilla homma toimi siinä kuin suomalaisillakin matkanjärjestäjillä. Kummallisuus oli mielestäni, että vierekkäisistä paikoista joutuu maksamaan ekstraa. Hankalin asia oli se, että matkatoimisto ei kelpuuta kuin englantilaiset luottokortit. Meiltä löytyi Englannissa asuva tuttava, jonka kautta hoitelimme maksut. Yksi vaihtoehto olisi tietty käydä paikanpäällä Lontoossa maksamassa matka, kun nuo halpislennot ei paljoa maksa. Jopa tuollakin tapaa matka tulee halvemmaksi kuin ostamalla suomalainen valmismatka.

      • Kuuba 2009

        Mikähän mun viestissäni sai sut kuvittelemaan että olisin lähdössä Euroopasta Kuubaan tai etsisin valmismatkaa turistirysään?


      • Sissanen
        Kuuba 2009 kirjoitti:

        Mikähän mun viestissäni sai sut kuvittelemaan että olisin lähdössä Euroopasta Kuubaan tai etsisin valmismatkaa turistirysään?

        Mikäköhän sai sut luulemaan, että olisin ajatustenlukija tai että kirjoittelisin vain sinulle? Itse emme valmismatkoja juuri harrasta, mutta tämä tuli niin halvaksi, että päätimme kokeilla. Emme toki majailleet kohteessaamme tuota kahta viikkoa vaan vietimme aikaa mm. myös Havannassa ja Trinidadissa. Edellisellä reissullamme kiertelimme jo Kubaa ympäriinsä. Nyt oli ihan kiva vähän nauttia noista upeista hiekkarannoista, joita Cayo Cocolta löytyy.
        Matkailu avartaa.


      • Kuuba 2009
        Sissanen kirjoitti:

        Mikäköhän sai sut luulemaan, että olisin ajatustenlukija tai että kirjoittelisin vain sinulle? Itse emme valmismatkoja juuri harrasta, mutta tämä tuli niin halvaksi, että päätimme kokeilla. Emme toki majailleet kohteessaamme tuota kahta viikkoa vaan vietimme aikaa mm. myös Havannassa ja Trinidadissa. Edellisellä reissullamme kiertelimme jo Kubaa ympäriinsä. Nyt oli ihan kiva vähän nauttia noista upeista hiekkarannoista, joita Cayo Cocolta löytyy.
        Matkailu avartaa.

        No mulle kuitenkin vastasit... Ja kirjoitin kyllä että mistä Pohjois- tai Etelä-Amerikasta olisi edullisimmat lennot Kuubaan, en mistä päin Eurooppaa saa edullisimman valmispaketin. En ole rannalle menossa vaan Havannaan. Ei tarvitse olla ajatustenlukija mutta voi silti lukea viestin johon on vastaamassa. Mexico Citystä tällä haavaa näyttäisi olevan edullisimmat lennot.


      • teilläkin
        Kuuba 2009 kirjoitti:

        No mulle kuitenkin vastasit... Ja kirjoitin kyllä että mistä Pohjois- tai Etelä-Amerikasta olisi edullisimmat lennot Kuubaan, en mistä päin Eurooppaa saa edullisimman valmispaketin. En ole rannalle menossa vaan Havannaan. Ei tarvitse olla ajatustenlukija mutta voi silti lukea viestin johon on vastaamassa. Mexico Citystä tällä haavaa näyttäisi olevan edullisimmat lennot.

        asia jonka päältä alkaa vituilla toisillenne,tyypillisiä nousukkaita!


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      140
      4295
    2. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      125
      1681
    3. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      71
      1497
    4. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      283
      1422
    5. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      18
      1304
    6. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      51
      1207
    7. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1141
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      1126
    9. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      60
      1091
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      66
      1083
    Aihe