reikä

vellut

ala-asteen opettaja kysyi mikä ympyrä voidaan asettaa toisen ympyrän sisään. tuomo opettajan lempilapsi viittasi ja sanoi että laitetaan etusormet ja peukalot yhteen ja asetetaan suun ympärille. opettaja oli tyytyväinen vastaukseen ja kysyi:mitkä kolme ympyrää voidaan asettaa yhden sisään ja jäleen sai tuomo vastausvuodon. laajennetaan sormien tekemää ympyrää siten että myös nenä mahtuu sen sisään.jälleen opettaja kehui tuomoa ja kysyi:no mitkä viisi ympyrää voidaan asettaa yhden ympyrän sisään. nyt myös petri heräsi ja viittasi.mutta opettaja antoi kuitenkin vastausvuoron tuomolle.laajennetaan ympyrää niin että myös silmät mahtuvat sen sisään.ja taas opettaja kehui tuomoa.mutta kysyi sitten mitä petri olisi vastannut. petri kysyi mitkä yhdeksän reikää voidaan asettaa yhden reiän sisään.nyt myös opettaja jäi sanattomaksi.petrin vastaus.otetaan nokkahuilu ja työnnetään se tuomon perseeseen.

5

7411

Vastaukset 5

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • -.-

Juuri tuollaisia vitsejä tarvitsemme päivittäisessä elämässä...
      Hieno!

• Tosikko ukko

Pitästä aikaa hyvä ja hauska vitsi!

• hyvä.......
        Tosikko ukko kirjoitti:

Pitästä aikaa hyvä ja hauska vitsi!

sai nauraa

• hahaa99

Tosi hyvä.Lapsetkin tuli kattomaan mitä se iskä hekottaa :).Ne on kylläkin liian pieniä tällasille vitseille.

• jusuta

huippu hyvä

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?

Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi
      Sinkut
      428
      1753
    2. Väleistä

Minkälaiset välit sinulla on kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      71
      808
    3. Missä vaiheessa

Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et
      Ikävä
      38
      777
    4. Mulla on ikävä sua

Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri
      Ikävä
      29
      724
    5. Ajatteletko usein vielä

Meitä?
      Ikävä
      55
      711
    6. Jännitän sua!

En tiedä miksi! 🤭
      Ikävä
      44
      645
    7. SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia

Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht
      Maailman menoa
      417
      644
    8. Miksi meidän yhteys vain

Säilyy? Säilyy ja säilyy? Joku syyhän siihen on?:))
      Ikävä
      63
      553
    9. Kun tulet mun luo

Mies, niin tuotko suklaata tullessasi? ;)
      Ikävä
      88
      547
    10. Nainen, olet ihanin maan päällä

Ei ole toista. Olet ihanteellinen, kaikkien mittapuitteni täyttymys. Sisäinen kauneutesi sinetöi ulkoisen ja juuri se sa
      Ikävä
      37
      541
    Aihe