CDON.com ja toimitusaika

Alananna

Tilasin viime torstaina kello 17 tienoilla CDON:sta elokuvan. Tilaustiedoissa luki, että toimitusaika on 2-5 päivää. Siinä siis ei lukenut, että toimitusaika olisi 2-5 "postipäivää" eli viikonlopun sattuminen tälle toimitusajalle ei muuta asiaa. Minun laskuoppini mukaan elokuvani olisi pitänyt saapua minulle viimeistään tänään, mutta sen sijaan postiluukusta kolahti pettymyksekseni vain sähkölasku... Onkohan se hävinnyt matkalle? Onneksi en ole vielä maksanut tuotetta, mutta miten todistan tarvittaessa cdonille, etten ole ssanut elokuvaa (sitten kun alkavat karhuta minulta hintaa)? Sain sähköpostiini jo perjantaina cdonilta ilmoituksen, että "toimitus on lähetetty varastoltamme".

P.s. Tilaustiedoissa ei myöskään lukenut, että toimitusaika "2-5 päivää, josta poikkeuksena postin joulunalusruuhka".

73

27195

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 99% tapauksista

      99% tapauksista toimitusaika viittaa kyseisen yhtiön käyttämiin kuriiri/postipalvelujen auki-oloihin. Osa toimittaa la-su mutta yleensä erimaksusta. Joten 2-5 päivää on arkipäivissä taikka vastaavasti kyseisen firman käyttämän posti/kuriiripalvelun ajoista. Huom aika 2-5 päivää ei ala tilauksesta vaan siitä kun paketti on käsitelty ja postitettu.

      • Tilaaja3

        "Huom aika 2-5 päivää ei ala tilauksesta vaan siitä kun paketti on käsitelty ja postitettu."

        Ei pidä paikkaansa. CDON.comin sivuilla lukee:
        "Toimitusaika on yleensä 2-5 tai 5-7 työpäivää TILAUKSESTA."

        Eli 2-5 päivää menee ennenkuin postittavat tuotteen.


    • 99% tapauksista

      Lisäys. Siis perjantaina lähetynyt paketti saapuu todennäköisesti ennen ensi perjantaita.

    • samahomma...

      joo, tilasin tuolta HomeEnteristä leffoja 8.12. toimitusaika 3-5 arkipäivää, eipää oo vielä näkyny vaikka omien laskujeni mukaan on 8. päivä menossa.. saitko jo oman leffas cdonista?

      • samahomma........

        ja lähetetty oli kuulemma viime torstaina joten siitäkin on jo 5 päivää.


      • Ap.

        Sain tilaamani dvd:n eilen, eli kuuden päivän kuluttua tilauksen tekemisestä. Tämä päivän myöhästyminen oli sikäli harmillista, että olin suunnitellut elokuvan katsomisen nimenomaan toissapäivälle (päivälle jona sen olisi viimeistään pitänyt tulla), joka oli vapaapäiväni. No joo, sentään se lopulta tuli. Olin vaan kuvitellut, että nettikauppa ilmoittaa tuotteen toimitusajaksi korkeintaan viisi päivää, tuote tulisi todennäköisesti noin 3-4 päivässä, eli ei ainakaan kuudessa päivässä... Täytyy tästä lähtien yrittää olla vähemmän optimistinen.

        Toivottavasti saat tilauksesi pian! :)


      • jänes lusis
        Ap. kirjoitti:

        Sain tilaamani dvd:n eilen, eli kuuden päivän kuluttua tilauksen tekemisestä. Tämä päivän myöhästyminen oli sikäli harmillista, että olin suunnitellut elokuvan katsomisen nimenomaan toissapäivälle (päivälle jona sen olisi viimeistään pitänyt tulla), joka oli vapaapäiväni. No joo, sentään se lopulta tuli. Olin vaan kuvitellut, että nettikauppa ilmoittaa tuotteen toimitusajaksi korkeintaan viisi päivää, tuote tulisi todennäköisesti noin 3-4 päivässä, eli ei ainakaan kuudessa päivässä... Täytyy tästä lähtien yrittää olla vähemmän optimistinen.

        Toivottavasti saat tilauksesi pian! :)

        taisit ekaa kertaa tilata mitään mistään. ei viittis muutaman päivän takia ottaa stressiä.


      • ap.
        jänes lusis kirjoitti:

        taisit ekaa kertaa tilata mitään mistään. ei viittis muutaman päivän takia ottaa stressiä.

        Olen aktiivinen kuluttaja. Haluan että tuotteen/palvelun tarjoaja pitää lupauksensa, siitä maksan.


      • .-.-.-.-.
        Ap. kirjoitti:

        Sain tilaamani dvd:n eilen, eli kuuden päivän kuluttua tilauksen tekemisestä. Tämä päivän myöhästyminen oli sikäli harmillista, että olin suunnitellut elokuvan katsomisen nimenomaan toissapäivälle (päivälle jona sen olisi viimeistään pitänyt tulla), joka oli vapaapäiväni. No joo, sentään se lopulta tuli. Olin vaan kuvitellut, että nettikauppa ilmoittaa tuotteen toimitusajaksi korkeintaan viisi päivää, tuote tulisi todennäköisesti noin 3-4 päivässä, eli ei ainakaan kuudessa päivässä... Täytyy tästä lähtien yrittää olla vähemmän optimistinen.

        Toivottavasti saat tilauksesi pian! :)

        joo, sain kanssa tänään leffat, 2 tosin puuttu, toivottavasti ehtis jouluks nekin :)


      • Cornedone
        Ap. kirjoitti:

        Sain tilaamani dvd:n eilen, eli kuuden päivän kuluttua tilauksen tekemisestä. Tämä päivän myöhästyminen oli sikäli harmillista, että olin suunnitellut elokuvan katsomisen nimenomaan toissapäivälle (päivälle jona sen olisi viimeistään pitänyt tulla), joka oli vapaapäiväni. No joo, sentään se lopulta tuli. Olin vaan kuvitellut, että nettikauppa ilmoittaa tuotteen toimitusajaksi korkeintaan viisi päivää, tuote tulisi todennäköisesti noin 3-4 päivässä, eli ei ainakaan kuudessa päivässä... Täytyy tästä lähtien yrittää olla vähemmän optimistinen.

        Toivottavasti saat tilauksesi pian! :)

        No, sehän toimii ainakin Cdon.comissa näin, että kun tilaat sen luottokortilla, se lähetetään luultavasti seuraavana arkipäivänä, ja se saapuu 2-5 päivän kuluessa.
        Jos tilaat laskulla, se lähetetään luultavasti seuraavana arkipäivänä, MUTTA se tuodaan kuriiripalvelulla jostain Saksasta, ja siinä sähköpostissa sanotaankin, että jos tilaa laskulla, tuotteen saapumisesta ilmoitetaan vasta saapumisen jälkeisenä vuorokautena. Syytä en tiedä.


    • täällä oma kokemukseni

      Tilasin CDON.coista 2 dvd-elokuvaa la 13.12. illalla. Ma 15.12. illalla tuli sähköpostivahvistus, että ne on postitettu. Pehmokirjekuori saapui tänään to 18.12.

      Ihan OK toimitusaika!

    • yli 2 viikkoa

      Tilaus ke 17.12. ja toimitus 2.1.
      Eipä ehtinyt pukin pakettiin!!!

    • odottavan aika on pi

      Joo tiedän tunteen.. tilasin 17.1.10 kännykän ja vielä tyhmyyksissäni maksoin sen. toimituksen piti olla 1-3 päivässä perillä, mutta eipä ollut. olen nyt melkein kuukauden odottanut tuotettani ja voin todeta että CDON on perseestä revitty paska! En ikinä enää tilaa sieltä mitään! ÄLÄ SINÄKÄÄN!!!!

      • tilaaja.

        olen tilannut CNON'ista erittäin useasti ja tilaan vastakin. Toimitusajoista en jaksa niuhottaa, enkä pitää kirjaa.


      • tilaaja. kirjoitti:

        olen tilannut CNON'ista erittäin useasti ja tilaan vastakin. Toimitusajoista en jaksa niuhottaa, enkä pitää kirjaa.

        Pari kertaa on tuolta tullut tilattua. Toimitusaika venyi sinne kahteen viikkoon, mutten jaksanut turhaan stressata, kun en niitä ollut vielä maksanutkaan. Eniten harmitti se, että saavuttuaan vihdoin perille dvd:t oli boksissa irrallaan hölskymässä ja tietysti yksi rikki. Eli ei kun vaihtoon vaan. Ja totta kai vaihtokappalekin oli rikki, sama levy vieläpä.

        No, ei se leffa niin suuri menetys sentään ollut..


      • satunnainen_tilaaja

        Aiemmin kun lähettivät tilaukset postissa Ahvenanmaan varastolta, niin ne tulivat oikeasti tuossa 1 - 3 päivässä postituksesta. Nykyään taitavat tulla jostain muualta (Ruotsista?) ja käyttävät jotain "bulkkikuljetusta", jolla ne tulee ensin Suomen postiin - seurantakin kun nimittäin alkaa toimia vasta kun Itellan lajittelukeskus on lähetyksen vastaanottanut. Tämän seurauksena viikko taitaa olla nykyään jokseenkin minimiaika, minkä tuotteiden tulo kestää.

        Toisaalta postikulut ovat varsin edulliset, joten jos ei ole mitään kiirettä niin kaipa tuolta voi tilata. Jos haluaa tuotteen nopeasti, niin sitten kannattaa ottaa tuo viive huomioon.


      • joku random
        Mareliini kirjoitti:

        Pari kertaa on tuolta tullut tilattua. Toimitusaika venyi sinne kahteen viikkoon, mutten jaksanut turhaan stressata, kun en niitä ollut vielä maksanutkaan. Eniten harmitti se, että saavuttuaan vihdoin perille dvd:t oli boksissa irrallaan hölskymässä ja tietysti yksi rikki. Eli ei kun vaihtoon vaan. Ja totta kai vaihtokappalekin oli rikki, sama levy vieläpä.

        No, ei se leffa niin suuri menetys sentään ollut..

        oisiko rahdin/Itellan vika?


      • joku random kirjoitti:

        oisiko rahdin/Itellan vika?

        Levy oli rikki siis sillä lailla, että se jumittui kesken kaiken loppukohtauksen aikana eikä enää suostu pyörimään. Uuden boksin sama levy jumittui täsmälleen samassa paikassa. Ei posti sellaiseen kykene (levyjen hölskymiseen paketissa se kyllä oli syypää.)


      • päivittää joskus...
        Mareliini kirjoitti:

        Levy oli rikki siis sillä lailla, että se jumittui kesken kaiken loppukohtauksen aikana eikä enää suostu pyörimään. Uuden boksin sama levy jumittui täsmälleen samassa paikassa. Ei posti sellaiseen kykene (levyjen hölskymiseen paketissa se kyllä oli syypää.)

        Sonyn Blu Ray 350-mallin soitin hyytyi T2:n alkuruutuihin. Ei muuta kuin verkkopiuha kiinni ja menusta käskin boksia hakemaan päivityksen. Hetken masiina puuhasteli ja ilmoitti homman olevan OK. Eipä ole takkuillut leffojen kanssa sen jälkeen.


      • DOPEWF
        satunnainen_tilaaja kirjoitti:

        Aiemmin kun lähettivät tilaukset postissa Ahvenanmaan varastolta, niin ne tulivat oikeasti tuossa 1 - 3 päivässä postituksesta. Nykyään taitavat tulla jostain muualta (Ruotsista?) ja käyttävät jotain "bulkkikuljetusta", jolla ne tulee ensin Suomen postiin - seurantakin kun nimittäin alkaa toimia vasta kun Itellan lajittelukeskus on lähetyksen vastaanottanut. Tämän seurauksena viikko taitaa olla nykyään jokseenkin minimiaika, minkä tuotteiden tulo kestää.

        Toisaalta postikulut ovat varsin edulliset, joten jos ei ole mitään kiirettä niin kaipa tuolta voi tilata. Jos haluaa tuotteen nopeasti, niin sitten kannattaa ottaa tuo viive huomioon.

        Tilasin Sunnuntai iltana Bad Company 2:Sen sieltä Cdon.comista ja tiistaina tuli ilmotus että on postitettu. Ehtiiköhän se täksi viikoksi perille ?


      • ...
        DOPEWF kirjoitti:

        Tilasin Sunnuntai iltana Bad Company 2:Sen sieltä Cdon.comista ja tiistaina tuli ilmotus että on postitettu. Ehtiiköhän se täksi viikoksi perille ?

        ei ehdi. tulee vasta ensi vuonna...


      • SomeBull
        DOPEWF kirjoitti:

        Tilasin Sunnuntai iltana Bad Company 2:Sen sieltä Cdon.comista ja tiistaina tuli ilmotus että on postitettu. Ehtiiköhän se täksi viikoksi perille ?

        Joko tuli tilasin kans saman pelin nyt sunnuntaina 22.8


      • ;o
        SomeBull kirjoitti:

        Joko tuli tilasin kans saman pelin nyt sunnuntaina 22.8

        Mua mietityttää tossa cdonis et ku status näyttää "osa toimitettu" niin silti se ei osa siitä tilauksesta ei vieläkään ole tullut. Onko se niin että kun on osa toimitettu tai toimitettu niin onko se sit toimitettu vasta lähimpään postiin vai mihin?!?


      • <----
        ;o kirjoitti:

        Mua mietityttää tossa cdonis et ku status näyttää "osa toimitettu" niin silti se ei osa siitä tilauksesta ei vieläkään ole tullut. Onko se niin että kun on osa toimitettu tai toimitettu niin onko se sit toimitettu vasta lähimpään postiin vai mihin?!?

        Ja viel tälläne tyhmä kysymys: Mitä eroa on osa toimitettu ja postitettu? Jos status on postitettu ja siinä pitäs kestää 2-3 päivää mut entä sitte toi osa toimitettu?


      • discshop fani
        <---- kirjoitti:

        Ja viel tälläne tyhmä kysymys: Mitä eroa on osa toimitettu ja postitettu? Jos status on postitettu ja siinä pitäs kestää 2-3 päivää mut entä sitte toi osa toimitettu?

        Itse tilasin 2 cd:tä 1.11 ja tänään 10.11 ei tullut vieläkään ja olivat maanantaina 8.11 postitettu ???. EN tilaa enää tuosta cdon.comista mitään. Kyllä discshop voittaa 10-0 kun leffoja tilataan aina kun niilä ollut tavaraa hyllyssä se on kolahtanut seuraavana päivänä postiluukusta (kun tilaus on tehty ennen klo15)


      • Emilpes
        <---- kirjoitti:

        Ja viel tälläne tyhmä kysymys: Mitä eroa on osa toimitettu ja postitettu? Jos status on postitettu ja siinä pitäs kestää 2-3 päivää mut entä sitte toi osa toimitettu?

        Postitettu: Viety Postiin.
        Toimitettu: Perillä, eli sun postissa.


    • Kokemus puhuu.

      cdon.comin "toimutusaika" tarkoittaa aikaa joka heiltä kuluu postittamiseen. Eli kun tuote on postitettu he katsovat sen toimitetuksi..

    • Joulukiukku

      Mä tilasin joululahjani netistä, tarkemmin tuolta CDONista. Kymmenen päivää heillä meni todeta että varastosaldo heitti, eikä tuotetta ole eikä tule. Hyvitykseksi (siitä että sain juosta viimeisen viikonlopun ennen joulua kaupoissa) tarjosivat postikulut ilmaiseksi seuraavasta tilauksesta jos tilaan 30 päivän sisällä. Jeij. Arvatkaa tilaanko.

    • cdon.com

      Tietääkseni siinä lukee "Noin 2-5 arkipäivää". Ei "2-5 arkipäivää". Itse tilasin elokuvan, ja se saapui vasta kahdeksan arkipäivän päästä.

    • lehvasta

      Itsekin tässä jännäilen tuon varaston loppumisen kanssa.
      Tilasin CDonista 6.1 yhden blu-rayn, 10.1 tuli viesti että tuote olisi lähtenyt varastolta.
      Nyt kyseinen leffa näyttää että ois loppunut varastosta. Saa nähdä tuleeko... Tilasin laskulla.

    • Joku

      Tilasin 13.1 yhden blu-rayn, viikko menny tais tiistaina tulla vahvistus että postitettu ja 2-3 arkipäivää saapumiseen jos itella ei mokaa, eipä oo näkyny :D tosin vielä luin cdonin sivuilta että postilla on oikeus pitää pakettia 16 päivää ennen toimitusta....toivotaan että ei mene siihen.

    • perse

      Minä voitin yhdessä koulukilpailussa Iphonen, ja ne tilasi semmoisen minulle CDON.comilta "lahjana", maksoivat sen heti, ja laittoi toimitusosoitteeksi minun osoitteeni. Puhelin ei koskaan tullut, ja kuukauden päästä kilpailun vetääjät tilasivat minulle uuden, nyt on mennyt siitä viikko. Mä en ainakaan tilaa enään mitään sieltä paskakaupasta. Asiakaspalvelukin on ihan perseestä, kun sinne ei saa edes soittaa. Arvaa v*tuttaako, vaikka en itse tarvinnut sitä maksaa, mutta kuitenkin. Voin kuvitellla kuinka paljon ärsytti sille joka tilasi sieltä joululahjoita.. Joo ei enään...

      • ihmettelijä.

        siis tilasivat uuden ja maksoivat uudestaan??


    • Epäilen kyllä suuresti ylemmän puhelin höpinöitä.

      Itse tilasin ensimmäistä kertaa cdon.comista. MA 12.3 tein tilauksen ja TI 13.3 illalla tuli viesti että toimitettu, mutta epäilen etten pelejäni vielä tänään saa edellisten viestien perusteella. Tilasin samana päivänä (13.3) myös koiralleni leluja petenkoiratarvikkeista ja oli jo noudettavissa 15.3.

      NIin kauan tilaamani tuotteet saapuu postiluukusta/postiin, niin en näe syytä olla tilaamatta ellei toimituksessa oikeasti kestä se kuukausi! Siinä ajassa ehtii unohtaa tilaamansa tuotteet eikä oikeastaan kiinnosta semmoista edes noutaa.

    • Nopeaan tottunut

      Tilattu kaiuttimet 2.10. Ilmoitus postittamisesta tuli 3.10. Nyt 8.10 ja Itellan seuranta kertoo ettei tarvitse odottaa toimitusta ennen kuin 9.10.

      CDONilla hinnat, valikoimat ja saatavuus ovat hyvät, mutta toimitusajoissa häviävät valitettavasti kilpailijoilleen....

      Muutama euro satasien ostoksissa lisää toimituskuluja nopeampaa toimitusta varten tuskin veisi asiakkaita. Tämänkertainen 4,95 on kieltämättä erittäin halpa, odottavan aika kun on vaan pitkä.

    • cdon

      Tilasin cdonista ZTE BLADE II 116 euroo. Mutta kaksiviikkoa on jo menny eikä sittenkää oo ilmestyny

    • ei vituta

      tän paskalafkan toimitusajat on niin perseestä etten tilaa täältä enää ikinä mitään vaikka olisi kuinka halpaa saatana

    • Tyytyväinen asiakas

      Huoh, olisiko siksi, että ne toimitetaan ruotsin varastosta, ette taida osata lukea sivun tietoja.

    • CDON asiakkaana

      Ite ostin pelin 4 kuukautta sitten ja meni 18 päivää viikonloput mukaan laskien.
      Ja perjantaina tilasin tabletin, saa nähä milloi tulee...

    • Ehtiikö jouluksi

      Ei ole kukaan kirjoittanut, että olisi tullut aivan väärää tavaraa. Minulle kävi tänään näin. Lasku oli tilaamastani tuotteesta, mutta lähetyksen sisältö aivan väärä.

    • cdon on paskakauppa

      Voin kertoa että ei kannata ikinä tilata tuolta jos haluaa tilaamasi tavaran nopeaa! menin viimeviikolla tilaamaan dvd/pelejä JOULULAHJAKSI ja toimitusehdoissa luki että toimitusaika: 2-5 päivää TOIMITUS ENNEN JOULUA nyt tässä päälle viikon olen oottanut pakettia ei ole tullut joten joululahjat jää antamatta en voi sanoa että v*tuttaa ihan s**tanasti kun mennään lupaamaan että paketit tulee ennen joulua, noh nyt menin sitte soittamaan tänne cdoniin että paketti ei ole tullut vaikka luvattiin niin siellä sanoivat vaan että '' hyvin ikävää '' v*tuttaa s**tanasti tällaset tapaukset.

      • CDON sucks

        Itsellä juurikin samanlainen kokemus, oli tosi kiva kertoa pojalle että ei sitä joululahjaa nyt sitten olekaan. Tuo on vähän niinkuin tuplahuijaus kun normaali toimitusaika luvataan olevan 2-5pv ja merkkasivat jopa erikseen tuotteen että toimitus kerkee jouluksi. Kumpikaan lupaus ei siis pitänyt ...kele.


    • Ei tulleet jouluksi

      Sama täällä, eivät ehtineet jouluksi vaikka tilattu hyvissä ajoin ja lahja-merkinnällä varustettuja tuotteita! Noh, huomenna sitten yhteyttä! Naurettava 5€ hyvitys seuraavasta tilauksesta ei tule kysymykseen, sillä oli takuulla viimeinen tilaus ko. puljusta!

    • cdon1

      cdon on tosi luotettava ja kun jaksaa vaan oottaa nii lähetys tulee perille minulla meni noin viikko että paketti tuli perille....se ei ole cdonin vika vaan ku laivalla tulee lavoittain nii niissä kestää enemmän aikaa ja ei itella pakettaja hävitä

    • Roar

      Juu itsehän tilasin tuolta pelin tuossa 11 päivää sitte ja lasku kyllä on kolahtanut postilaatikkoon mutta peliä ei näy eikä kuulu

    • Hemuli

      Kröhöm.. Oon Tilannut Cdon:ilta Ja Aina On Tullut Sovittuun Aikaan,Mie nyt tiiän et tääl ihmiset on sillee et vittu mitä paskaa ei tullu sillee ku siin luki et 2-5 työpäivää Ni Ääk.. Jaksakaa oottaa ihmiset.. Ps:Kun tilaatte ennen kello 12:00 tilaus toimitetaan samana päivänä.

    • adsad

      Kusti ei polje, siinä syy...

    • pirkule

      Aamusta 1.1 pistin varastossa olevia dvd elokuvia tilaukseen. Nyt viikon status ollu käsittelyssä varastossa. Ei voi kun sanoa että on hitaita pojat pakkaamaan ruotsin puolella.

      Ens kerralla tilaan discshopista.

    • Ahvenanmaa ruotsille

      Nuinkin ripeitä, itse olen odottanut yli kuukauden pakettia. Joku kohtuus pitäisi olla..

      • tilaaja

        Sinun kannattaisi ottaa yhteyttä sinne.


    • tilaaja

      Jos kukaan ei ole huomannut, että toimitusaika on 1-5 arkipäivää, joihhin ei siis lueta lauantaita tai sunnuntaita. Eli jos tilaat vaikka jonkun elokuvan lauantaina niin se viisi arkipäivää alkaa maanantaista.

    • vierailija1231

      Itse olen ymmärtänyt, että jos tekee ennakkotilauksen, niin silloin se kyseinen tilattu tuote pitää olla asiakkaalla viimeistään julkaisupäivänä. Itse tilasin ennakkoon leyn joskus kolme viikkoa ennen julkaisua ja 3 päivää ennen julkaisua tuli viesti, että tuote on lähetetty, mutta vielä tänään viikko ilmoituksesta ei levyä ole kuulunut. Muualta tilatessani olen saanut ennakkotilatut tuotteet julkaisupäivänä ja parhaassa tapauksessa on tullut myös jo päivää ennen julkaisupäivää. Olin yhteydessä asiakaspalveluun ja sieltä vain pahoiteltiin ja käskettiin olla uudelleen yhteydessä jos ei levy 16 päivän kuluttuakaan ole vielä tullut. Eivät kertoneet mitään syytä mistä tämä viivästys johtuu.

    • Ksksksks

      Mitä hittoa ? :D Tilasin Acer Aspire pelitietokoneen qliro laskulla ja maanantaina pistin tilaukseen. Nyt on torstai ja se on vieläkin käsittelyssä ? :D

    • Anonyymi

      Tilasin tänään 11 päivä sähköpotkulaudan ja äsken tuli ilmoitus ettää paketti on postitettu kauankohan menee ei lukenut tuleeko postiin vai kotiinkuljetus

    • Anonyymi

      hei! Kyselen tilausta 78866579. Missä viipyy tuotteen tilaus? Tilattu 13.3.2021.

    • Anonyymi

      Pikaposti 1-2 pv. Viikko menny ja tilaamani tavara on Portugalissa. KIITTI V....TI!

    • Anonyymi

      Tilasin viikko sitten tuulettimen pikalähetyksellä. Lasku tuli mutta tuuletin EI!

    • Anonyymi

      Ostin CDON:ista pari tuplavinyyliä 7.12.2021. Maksoin levyt tilatessa ja molemmissa luki että tuotetta on varastossa. Toisessa toimitusaika 3-10, toisessa 10-30 päivää. Oli mennyt reilu kuukausi eikä kuulunut mitään niin aloin kysellä. Noin 15:sta yhteydenottoyritykseen sain vastauksen, ruotsiksi. Ennen pitkää sain vastauksia suokseksi ja englanniksi. Kaupat on siis tehty CDONin kautta, Bengansin kanssa.
      Nyt on maaliskuun loppu eikä mitään ole kuulunut. Kaksi viikkoa sitten tuli että toisesta tuotteesta on takaisinmaksu tulossa 5 päivän sisään ja toinen lähtenyt postissa. Takaisinmaksua tai toista tuotetta ei ole näkynyt.
      Olen ollut nyt yhteydessä Euroopan asiakaspalveluun ja saanut hyvää palvelua.
      En aio tästä lähin enää ostaa ko. kaupasta ainuttakaan tuotetta.

    • Anonyymi

      Vältäkää kuin ruttoa tätä cd.com paikaa.Kovia tarjouksia on pc tavaroista mutta eivät pysty toimintamaan niitä kun heillä on nykyään tavaran toimittajana Xstra Digital Storage pulju joka ilmoittaa että ei pysty toimittamaan sitä mitätöity .Kumminkin kun menee cd.com sivuille niin lukee että varastossa on???Tein myös ilmoituksen Qliro rahotus asiakaspalveluun reklamaation kun ovat siellä tarjomassa rahoitusta tälläiseen firmaan niin lupasivat laittaa asian eteenpäin .Vaikka itse olen cd.com asiakas ollut noin 10-15 vuotta.Aikaisemmin toimi hyvin nyt mennyt ala mäkeen ja enpä enään tuu tilaan sieltä mitään poista koko tilin sieltä.olin ostamassa 5800x prossaa.Kiitos näkemiin

    • Anonyymi

      Täysin laitonta asiakas huijausta harjoittava verkkokauppa! En suosittele!

    • Anonyymi

      Toivotonta etsiä mitään kun samoja tuotteita tuhansittain, ei sentään ihan yhtä paljon kuin jossain ali babassa. Palautukset hankalia ja vaativat jopa videoita ongelmasta, vaikka Suomen lain mukaan pitä voida palauttaa postimyynnissä aina. Ottivat lopulta takaisin ilman videotakin. Jos ei ole varma että tuote sellainen kuin pitäisi niin kannattaa tilata suoraan alkuperäisestä liikkeestä eikä CDONin kautta, palautus helpompaa. Amazonilta saa useimmat paljon halvemmalta.

    • Anonyymi

      Sairaan pitkät toimitusajat. Ihan paska paikka. Kannattaa tilata tuote muualta, jos haluat viikon sisällä tavaran. Pari viikkoa odottanut jo pakettia

    • Anonyymi

      Itse tilasin säkkituolin cdon kautta reilu kk sitten ja ei ole tullut perille. Asiakaspalvelu käskee oleen suoraan yhteydessä myyjään. No enpä osaa enkuu tai saatikka ruotsia niin tais rahat mennä ja säkkituoli saamatta. En suosittele kyllä roomox tuotteita tilaamaan.

    • Anonyymi

      Oliko järkevää tilata 200 euron kello CDON.fi kun on saanut ihmisiltä niin huonoa palautetta

    • Anonyymi

      Olepa tarkkana, jos joudut cdon:ille jotain palauttamaan. Laskutusfirma on karhunnut minulta 2kk palautettua tuotetta eikä ”asiakaspalvelu” ota edes kantaa, ovatko saaneet palautukseni. Välttävät terveisiä laskutusfirmalta ja toivottavat mukavaa päivää.

    • Anonyymi

      Tuotteet maksettu eikä tilausta näy vieläkään viikkojen jälkeen.

    • Anonyymi

      Tilasin CDON:sta timanttityön ja tilaustiedoissa luki, että tilaus tulee 3-7 kuluessa, mutta eipä näy vieläkään näin 3 viikon kuluttua.

    • Anonyymi

      Hei!
      Tein tilauksen CDONILTA 9.7.2023. Tilaus oli käsitelty 10.7 ja minulle tuli seuraava viesti sähköpostiin: Olemme vastaanottaneet lähetystiedot lähettäjältä ja odotamme lähetystä kuljetukseen. Seurantatiedot päivittyvät, kun lähetys on saapunut PostNordille. (PostNord) 10.7.2023 8.00.00
      Tänään on 24.7.2023 . Tuotteesta ei ole tietoakaan sen enempää kuin seurantatietojen päivityksestä.

    • Anonyymi

      mitenköhän kävi saitteko paketin lopulta? viikkojen odottamisen jälkeen. itsellä tilanne että 3pv noudettu lähetys seuranta tiedoissa ja nyt 2 viikkoa eikä ole mitään kuullunut.

    • Anonyymi

      ebaysta tilasin saksalaiselta samana päivänä kun cdonin kautta englantilaiselta... 10pv sitten tuli saksasta paketti. cdon tilanne epäselvä tuntuu että jonnekkin se on hukkunut. itellä taisi olla vika kerta kun tilaan cdonin kautta siinä on se että kun tuote tuli britanniasta niin sitä varmaan vatvotaan. cdon lupaa kyllä sivullaan että ei tarvi hoitaa tulli asioita että ne on jo hoidettu valmiiksi.

      voisivat silti ilmoittaa rehellisesti että britanniasta postnord saa ehkä 1kk paketin perille. ei se mitään jos asiat on näin niin sitten se on näin.

    • Anonyymi

      tuli viimein se kirje jonka tilasin britanniasta postilaatikkoon. eli siinä voi vierähtää 3 viikkoa. ei mitään kiireisen ihmisen hommaa sieltä tilata.

      • Anonyymi

        tuli kumminkin perille siis?


    • Anonyymi

      Tilasin CDON: ista dvd-boxin 18.1, paketti tuli perille 16.2. Eli toimitusaika oli n. 1 kuukausi. Kohdallani 2-5 päivän toimitusaika tarkoitti 2-5 viikkoa.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      40
      2072
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      47
      1624
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      29
      1481
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      23
      1462
    5. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1441
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1415
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1387
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1321
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1250
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      6
      1229
    Aihe