All inclusive

on huijausta

En suosittele missään nimessä ottamaan Egyptissä (tai muuallakaan) hotellipakettia All inclusive. Miksi ei? Tässäpä syitä:
1. Ruokaan kyllästyy kolmessa päivässä. Vaikka kuinka on vaihtelua, ruoka maistuu päivästä toiseen samalta.
2. Ei sitä viinaa jaksa kukaan kiskoa kaksin käsin. Saa juoda todella paljon että ikään kuin kannattaisi.
3. Hotellit saa lojaaleja asiakkaita. Kaikki rahat jäävät sinne.
Ennen kaikkea tylsää tylsää ja tylsää.
Kannattaa ottaa hotelli läheltä ravintoloita ja olla oma toiminen.
All Icl. kannattaa vain, jos
a) on kielitaidoton
b) pelokas liikkumaan itsenäisesti minnekään
c) juo aamusta iltaan eikä välitä mitä suuhunsa panee.
Sitä paitsi vatsatauti iskee suurella todennäköisyydellä Egyptissä vaikka söisi samaa hotellimömmää aamusta iltaan.
Summa Summarum: Älä koskaan osta tällaista pakettia.

13

3861

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • turiset

Tarkkana matkailijana en ole ikinä ottanut. Ei sitä että kävelet 2 viikkoa muovinauha ranteessa, vaan ei kannata. Viime kohteessa maksoi 52€/henkilö/vrk. all inclusive. Kaupassa oluttölkki 0.70 € ja litra paikallista 40% viinaa 2.5€. Pizza 5.5€ ja ateria kiinalaisessa 11€. Se on puhdasta rahastusta. Tämä on englantilaisilla hyvin yleistä, tätä leivotaan jo matkan hintaan.

• samaa mieltä

Totta kai se on halpa, jos vertaa hotellin omiin hintoihin, meillä hotellissa Sakkara olut 300 puntaa ja "kylältä" sai 120 punnalla samanlaisen pullon. Hotellilla AI "potilaille" annettiin olut pienessä lasissa (n. 2dl) kerrallaan.

• sellasta
        samaa mieltä kirjoitti:

Totta kai se on halpa, jos vertaa hotellin omiin hintoihin, meillä hotellissa Sakkara olut 300 puntaa ja "kylältä" sai 120 punnalla samanlaisen pullon. Hotellilla AI "potilaille" annettiin olut pienessä lasissa (n. 2dl) kerrallaan.

Tokkopa olet Egyptissä edes käynyt jos väität Sakkara(se on muuten Sakara) oluen maksaneen 300EGP. Todellinen hinta pyörii siinä 20-30EGP huitteilla paikasta riippuen.

• taisit

kommentoida itse aloittamaasi keskustelua, oli sellaista skeidaa noi kommentit.

• meni...

Ainakin minun osaltani
        "samaa mieltä"

• on huijausta

En kommentoinut omaa viestiäni. Mukava huomata että on muitakin jotka ajattelevat samoin. Lapsiperheasioista en tiedä mitään, kommentoin tätä ihan yksin matkustavana. Ehkä viiden tähden hotelleissa saa vähän parempaa safkaa. Mulla oli jo kolmantena päivänä sellainen olo kuin olisi taas syönyt kouluruokaa. Maha täyteen mutta siinapä se. Lomalla eräs kohokohdista (ainakin mulla) on hyvä ruoka. Olen nyt kaksi kertaa kokeillut tätä AI-hommaa ja olen yhä sitä mieltä että se on vedätystä. Näino!

• kohdat 1, 2, 3

lapsiperheelle AI on tosi hyvä vaihtoehto. Laadukkaissa hotelleissa vaihtoehtoja paljon ja vaihtuvia teemoja jolloin ei ehdi kyllästyä.

• B-A

Olemme matkustaneet kaikilla mahdollisilla vaihto-ehdoilla ja Al on tullut kaikista halvemmaksi aina. On kiva olla rennosti hotelli-
      alueella kun ei tarvi olla rahapussi mukana. Jos kyllästyt hotellin ruokaan jo parissa päivässä, olet ruokarajoitteinen. Olemme kielitaitoisia ja todella rohkeita (joskus liiaksikin) kulkemaan, joten nyhveröistä ei ole kyse. Tietysti jos haet "actionia", niin Al-hotellit on tarkoitettu ehkä hivenen rauhallisemmille henkilöille. Lasten kanssa varsinkin Al-paketti on hintansa väärti.

• ............

hotellissa ei ainakaan mitään valittamista...valinnanvaraa oli...ja tosi paljon jälkiruokia...nam.

• otan aina

Minä olen erimieltä. Matkustan lasten kanssa ja aina on all inclusive. Olen ottanut ehkä 6-7 kertaa AI ja ainut pettymys oli ehkä Bulgariassa. Siellä ei ollut hääppönen valinta, mutta kyllä sekin menetteli. En edes viitsi luetella tähän AI:n plussija, mutta paljon niitä on.

• Riu hotelleihin tykästyny

olemme olleet usein riuhotelleisa jossa on allinglusiv niin kyllä ovat olleethyviä ja edullisia ruoka ja juoma puoli monipuolista ja runsasta ei valittamista usein 3 ruoka lajia.
        se on sitä mitä ja mistä kenenkin vatsa tykkää.

• 113 maata

> Olen käyttänyt All inc menestyksellä esim Cuba,Tansania,Zimbawe ym. Ehkä se on vähän maasta kiinni miten sitä ravintola palvelua on tarjolla.Massiivisin All inc oli vuoden alussa Turkissa,sesonki ei ollut vielä alkanut,hotelliin mahtui yli 2000hlö maitä olin.600,mutta kattaus oli super mahtava,eri kattaus joka päivä.Voihan sitä käydä muuallakin syömässä vaikka on All inc.Pakka kysymys!!!!!!

• MT01

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Missä kokoomuksen naiset?

Hähmäistä ukkotarinaa kuultu koko viikonloppu. Kukaan ei ole kokoomuksessa edes yrittänyt pitää naisten puolta. Jopa
      Maailman menoa
      19
      3243
    2. Finland is now Petter place

Audin B-ryhmän ralliautolla saatiin kansa voimaan hyvin. Kiitos kokoomus huumoripläjäyksestä.
      Maailman menoa
      17
      2226
    3. Ilman Stadia Suomessa ei olisi kunnon lihajalosteita

HK, Helsingin makkaratehdas, Votkin, mitä näitä nyt onkaan. Böndellä ei ole kunnollisia jalostajia.
      Maailman menoa
      123
      1840
    4. Huomasitko? Tidjan Ban tyttöystävä paljastui - Tuttu kohutusta rakkausrealitystä

Ban tyttöystävä on Kolmiodraama-realityn Heidi Kytö. Ba ja Kytö kertoivat maaliskuussa 2026 somessa, että he ovat seurus
      Suomalaiset julkkikset
      10
      1216
    5. Alkuperäinen Jeesuksen antama kastekäsky on Matteuksen evankeliumissa

Matt.28:16-20 16 Ja ne yksitoista opetuslasta vaelsivat Galileaan sille vuorelle, jonne Jeesus oli käskenyt heidän menn
      Kaste
      163
      1117
    6. Vilpitön totuudenetsiä löytää totuuden kasteesta.

Nykyaikana on niin paljon tietoa saatavilla että vilpitön totuudenetsiä löytää totuuden myös kristillisestä kasteesta. R
      Kaste
      450
      1012
    7. Pistä joku tunniste vuosien takaa

Meidän välillä. Naiselta pyydän.
      Ikävä
      36
      843
    8. Pidätkö vielä elämäsi

Rakkautena minua
      Ikävä
      54
      778
    9. Mietin tässä yhtä kysymystä

Pysyisitkö minun kävelytahdissa mukana?
      Ikävä
      67
      721
    10. Toivon että kuulut elämääni

Mutta aika näyttää miten läheisesti. Lupaan kertoa jossain sivulauseessa, kun muutan paikkaa.
      Ikävä
      30
      705
    Aihe