astutukseen

nannia

haetaan kiireesti rotikka urosta astutukseen kohta 4-vuotiaalle tytölle. asustelemme keravalla.

20

1311

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kannattanut

      alkaa hoitaan hommaa ihan vähän vaan aikaisemmin......

    • ...

      ..Etsiä urosta hiukan muualta kuin suomi24:n keskustelupalstalta???

      ..Ja miettiä kaksi kertaa uudelleen tekeekö sillä sessellään niitä pentuja vaiko eikö. Iahn tarpeeksi on rotu lööpeissä jo nyt, ja jos uroksen etsintä on tätä luokkaa niin todennäköisesti ei "seula" pennunostajissakaan liene kummoinen ;).

      Vaikuttaa ikävästi siltä ettei tarkoituksena ole kuin "lisätä määrää" jos urokselle ei aseteta edes vähimmäisiä kriteereitä.
      (Saati nartulle?)

      Btw, se on yleensä NARTTU joka menee uroksen luokse astuttvaksi, ei suinkaan niin että uros tuodaan nartun luokse ;).

      • nannia

        oikeessa oot et olis kannattanu aikasemmin etsiä, mutta kun koira on tullut vasta tuossa syksyllä ja edellinen omistaja sanoi juoksujen tulevan vasta tammi-helmikuun vaihteessa joten en tätä osannut odottaa. Ja lisää tietoa ajattelin antaa kun soittaa tai lähettää s-postia. Ja sekin että ei kukaan ole sanonut meneeko narttu uroksen luo vai toisinpäin..:O minusta on ihan hyvä kertoa paikkakunta ja suinkaan suomi24 ei ole ainoa paikka jossa asiasta kyselen. luultavasti urosta ei nyt löydy näin lyhyellä varoitusajalla, mut nyt tiedän ITSE milloin odottaa seuraavia juoksuja. Ja tarkoitus on kyllä teettää pentuja ja pitää itsellä kaksi mikäli astutus onnistuu. Luulenpa että te olette sellaisia ihmisiä joilla ei ole omaa elämää ja jos joku laittaa viestin jossa ei teidän mielestä ole tarpeeksi tietoa niin se on sitten paha juttu se. Mielummin hoidan tälläisetkin asiat puhelimitse kuin jonkun typerän netin välityksellä. Puhelimessa asiat tulee selviksi eikä se vie niin paljon aikaa!


      • Nimetön
        nannia kirjoitti:

        oikeessa oot et olis kannattanu aikasemmin etsiä, mutta kun koira on tullut vasta tuossa syksyllä ja edellinen omistaja sanoi juoksujen tulevan vasta tammi-helmikuun vaihteessa joten en tätä osannut odottaa. Ja lisää tietoa ajattelin antaa kun soittaa tai lähettää s-postia. Ja sekin että ei kukaan ole sanonut meneeko narttu uroksen luo vai toisinpäin..:O minusta on ihan hyvä kertoa paikkakunta ja suinkaan suomi24 ei ole ainoa paikka jossa asiasta kyselen. luultavasti urosta ei nyt löydy näin lyhyellä varoitusajalla, mut nyt tiedän ITSE milloin odottaa seuraavia juoksuja. Ja tarkoitus on kyllä teettää pentuja ja pitää itsellä kaksi mikäli astutus onnistuu. Luulenpa että te olette sellaisia ihmisiä joilla ei ole omaa elämää ja jos joku laittaa viestin jossa ei teidän mielestä ole tarpeeksi tietoa niin se on sitten paha juttu se. Mielummin hoidan tälläisetkin asiat puhelimitse kuin jonkun typerän netin välityksellä. Puhelimessa asiat tulee selviksi eikä se vie niin paljon aikaa!

        Olen aivan samaa mieltä edellisen viestin kanssa!
        Itsellä on rotikka narttu ja sai pennut viime keväänä ja meidän tapauksessa uros tuli meille ja oli meillä viikon,niin kauan kun tarve vaati ja tuli tarpeeksi astumisia.Joten ei tässäkään asiassa ole tiettyä toimintamallia.Vaan omistajat sopivat niin miten parhaaksi sopii!!Meille paras oli niin,että narttu oli tutussa ympäristössä ja näin antoi uroksen astua ongelmitta.Urokselle ei niinkään ole haittaa missä astuu kunhan on vaan kiimainen narttu seurana.


      • nyt kuitenkin
        nannia kirjoitti:

        oikeessa oot et olis kannattanu aikasemmin etsiä, mutta kun koira on tullut vasta tuossa syksyllä ja edellinen omistaja sanoi juoksujen tulevan vasta tammi-helmikuun vaihteessa joten en tätä osannut odottaa. Ja lisää tietoa ajattelin antaa kun soittaa tai lähettää s-postia. Ja sekin että ei kukaan ole sanonut meneeko narttu uroksen luo vai toisinpäin..:O minusta on ihan hyvä kertoa paikkakunta ja suinkaan suomi24 ei ole ainoa paikka jossa asiasta kyselen. luultavasti urosta ei nyt löydy näin lyhyellä varoitusajalla, mut nyt tiedän ITSE milloin odottaa seuraavia juoksuja. Ja tarkoitus on kyllä teettää pentuja ja pitää itsellä kaksi mikäli astutus onnistuu. Luulenpa että te olette sellaisia ihmisiä joilla ei ole omaa elämää ja jos joku laittaa viestin jossa ei teidän mielestä ole tarpeeksi tietoa niin se on sitten paha juttu se. Mielummin hoidan tälläisetkin asiat puhelimitse kuin jonkun typerän netin välityksellä. Puhelimessa asiat tulee selviksi eikä se vie niin paljon aikaa!

        sit ensin tutustua siihen koiraan kunnolla ja teettää sillä rotuyhdistyksen suosittelemat terveystutkimukset ja vähän vilkuilla suvun muitakin koiria, ettei ihan joka hemmetin perinnöllistä tautia periytä


      • nannia
        nyt kuitenkin kirjoitti:

        sit ensin tutustua siihen koiraan kunnolla ja teettää sillä rotuyhdistyksen suosittelemat terveystutkimukset ja vähän vilkuilla suvun muitakin koiria, ettei ihan joka hemmetin perinnöllistä tautia periytä

        koira on tutkittu päästä varpaisiin eikä vikoja löytynyt. ja jos joskus yksi koira tekee jotai esim. ihmiselle niin miksi siitä nostetaan niin hirveä haloo? miettii että kuinka paljon ihmiset tekee pahaa!!:O eihän me tarvittais edes vankiloita ollenkaa senkus vietäis ihmisetki sit ihan samalla tavalla piikille kun koirat jos jotain törttöilee.


      • koirasi
        nannia kirjoitti:

        koira on tutkittu päästä varpaisiin eikä vikoja löytynyt. ja jos joskus yksi koira tekee jotai esim. ihmiselle niin miksi siitä nostetaan niin hirveä haloo? miettii että kuinka paljon ihmiset tekee pahaa!!:O eihän me tarvittais edes vankiloita ollenkaa senkus vietäis ihmisetki sit ihan samalla tavalla piikille kun koirat jos jotain törttöilee.

        kasvattajalta mitä urosta hän suosittelisi.


    • Jäpi

      rotikan ja ajokoiran risteytys, 3-vuotias riistaverinen ja kova astumaan. Ollaan Tampereella.

      • nannia

        haemme nyt ihan puhdasrotuista rotikka poitsua :)


      • paperit
        nannia kirjoitti:

        haemme nyt ihan puhdasrotuista rotikka poitsua :)

        onko nartullasi paperit?eli rekisteröitkö tulevat pennut?jos ei,eihän sillä ole mitään väliä vaikka astuttaisitkin sekarotuisen kanssa,ethän kuitenkaan pysty todistamaan omaa koiraasi puhtaaksi rottweileriksi.Nyt oikeesti,hanki rahaa muulla keinolla,jos se sulla päällimmäinen juttu,älä tee pentuja ainakaan nyt,kun niitä on muutenkin todella paljon tarjolla.Käykää katsomassa sry:n sivuilla.


      • nannia
        paperit kirjoitti:

        onko nartullasi paperit?eli rekisteröitkö tulevat pennut?jos ei,eihän sillä ole mitään väliä vaikka astuttaisitkin sekarotuisen kanssa,ethän kuitenkaan pysty todistamaan omaa koiraasi puhtaaksi rottweileriksi.Nyt oikeesti,hanki rahaa muulla keinolla,jos se sulla päällimmäinen juttu,älä tee pentuja ainakaan nyt,kun niitä on muutenkin todella paljon tarjolla.Käykää katsomassa sry:n sivuilla.

        ei ole minulle se syy miksi olen pentuja teettämässä. Ja nartulla ei ole papereita, mutta itse kyllä tiedän sitten että on puhtaat pennut sillä itse olin ajatellut pentueesta pitää 2 pentua jotenka jos haluaisin rahastaa en varmastikkaan pitäisi yhtään pentua eikös? Ja se ei kuule ole yksi lysti onko uros puhdasrotuinen vai sekarotuinen. Ensi kerralla kun pyydät jotain esim. pyydät nenäliinaa ja sinulle annetaan a4:sen arkki. Onko sekin ihan sama asia? ei taida olla ei. Ja vaikka rotikoita on paljon niin onko se sinun ongelmasi? Etenkin jos haluan oman pentueen pentuja. Taidamme olla eri maailmoista, sen verran eri tavalla asioista ajattelet. Jotenka jos sinulla ei ole tarjota rotikka urosta niin lopettahan tuo turhanpäivänen nalkuttaminen.

        Ihan vain tiedoksi mäkättäjille, että olen paljon kuullut tästä suomi24 sivustosta enkä suinkaan hyvää. Nyt minulla on näköjään omaakin kokemusta ihmisistä joilla ei ole omaa elämää niin täytyy sitten etsiä netistä ihmisiä joille valittaa ja narista kaikista asioista mitä ikinä mieleen juolahtaa. Kannattaisi hankkia ihan OIKEA elämä.


      • paperit
        nannia kirjoitti:

        ei ole minulle se syy miksi olen pentuja teettämässä. Ja nartulla ei ole papereita, mutta itse kyllä tiedän sitten että on puhtaat pennut sillä itse olin ajatellut pentueesta pitää 2 pentua jotenka jos haluaisin rahastaa en varmastikkaan pitäisi yhtään pentua eikös? Ja se ei kuule ole yksi lysti onko uros puhdasrotuinen vai sekarotuinen. Ensi kerralla kun pyydät jotain esim. pyydät nenäliinaa ja sinulle annetaan a4:sen arkki. Onko sekin ihan sama asia? ei taida olla ei. Ja vaikka rotikoita on paljon niin onko se sinun ongelmasi? Etenkin jos haluan oman pentueen pentuja. Taidamme olla eri maailmoista, sen verran eri tavalla asioista ajattelet. Jotenka jos sinulla ei ole tarjota rotikka urosta niin lopettahan tuo turhanpäivänen nalkuttaminen.

        Ihan vain tiedoksi mäkättäjille, että olen paljon kuullut tästä suomi24 sivustosta enkä suinkaan hyvää. Nyt minulla on näköjään omaakin kokemusta ihmisistä joilla ei ole omaa elämää niin täytyy sitten etsiä netistä ihmisiä joille valittaa ja narista kaikista asioista mitä ikinä mieleen juolahtaa. Kannattaisi hankkia ihan OIKEA elämä.

        Jep,oikeassa olet että täysin eri maailmasta olemme. Minä näet ajattelen sillä tavalla, että pentuja on ja on tulossa niin paljon että ei kannata nyt niitä tehdä koska tarjontaa enemmän kuin kysyjiä (tai onhan varmaan paperittomille pennuille ostajia,mutta eivät tiedä mitä saavat kun et edelleenkään pysty todistamaan niitä etkä niiden emää puhtaiksi,ja tästä syystä ostajat tuskin ovat mitään varsin potenttiaalisia koiran omistajia jos hankkivat tällaisen pennun.Itse kasvattajana olisin hyvin tarkka mihin pennut sijoittaisin,ehdottomasti asian tuntevaan ja luotettavaan kotiin,ja varsinkin näiden viimeaikaisten lehtijuttujen jälkeen.)Jos sinulle tulee pentuja esim. 8 kpl ja niistä pidät 2 kpl kyllä mun laskupään mukaan rahaa jäisi mukavasti sun taskuun kaikkien eläinlääkäri käyntien,madotusten ja muun touhun ohessa,että kyllä raha haisee,valitettavasti. Mutta niin kuin sanoit että et halua asiasta jauhaa niin lopetetaan vaan,kunhan koitan sun vielä harkitsevan asiaa uudelleen.


      • Maisu
        nannia kirjoitti:

        ei ole minulle se syy miksi olen pentuja teettämässä. Ja nartulla ei ole papereita, mutta itse kyllä tiedän sitten että on puhtaat pennut sillä itse olin ajatellut pentueesta pitää 2 pentua jotenka jos haluaisin rahastaa en varmastikkaan pitäisi yhtään pentua eikös? Ja se ei kuule ole yksi lysti onko uros puhdasrotuinen vai sekarotuinen. Ensi kerralla kun pyydät jotain esim. pyydät nenäliinaa ja sinulle annetaan a4:sen arkki. Onko sekin ihan sama asia? ei taida olla ei. Ja vaikka rotikoita on paljon niin onko se sinun ongelmasi? Etenkin jos haluan oman pentueen pentuja. Taidamme olla eri maailmoista, sen verran eri tavalla asioista ajattelet. Jotenka jos sinulla ei ole tarjota rotikka urosta niin lopettahan tuo turhanpäivänen nalkuttaminen.

        Ihan vain tiedoksi mäkättäjille, että olen paljon kuullut tästä suomi24 sivustosta enkä suinkaan hyvää. Nyt minulla on näköjään omaakin kokemusta ihmisistä joilla ei ole omaa elämää niin täytyy sitten etsiä netistä ihmisiä joille valittaa ja narista kaikista asioista mitä ikinä mieleen juolahtaa. Kannattaisi hankkia ihan OIKEA elämä.

        jos pentuja syntyy, niin haluaisin näyttelylinjaisen urospennun.


      • idea.
        Maisu kirjoitti:

        jos pentuja syntyy, niin haluaisin näyttelylinjaisen urospennun.

        Match Show:n vai? Luokkaan seropit.
        Ota mieluimmin käyttölinjainen takapihan tottiksiin ja puruihin.


      • nannia
        paperit kirjoitti:

        Jep,oikeassa olet että täysin eri maailmasta olemme. Minä näet ajattelen sillä tavalla, että pentuja on ja on tulossa niin paljon että ei kannata nyt niitä tehdä koska tarjontaa enemmän kuin kysyjiä (tai onhan varmaan paperittomille pennuille ostajia,mutta eivät tiedä mitä saavat kun et edelleenkään pysty todistamaan niitä etkä niiden emää puhtaiksi,ja tästä syystä ostajat tuskin ovat mitään varsin potenttiaalisia koiran omistajia jos hankkivat tällaisen pennun.Itse kasvattajana olisin hyvin tarkka mihin pennut sijoittaisin,ehdottomasti asian tuntevaan ja luotettavaan kotiin,ja varsinkin näiden viimeaikaisten lehtijuttujen jälkeen.)Jos sinulle tulee pentuja esim. 8 kpl ja niistä pidät 2 kpl kyllä mun laskupään mukaan rahaa jäisi mukavasti sun taskuun kaikkien eläinlääkäri käyntien,madotusten ja muun touhun ohessa,että kyllä raha haisee,valitettavasti. Mutta niin kuin sanoit että et halua asiasta jauhaa niin lopetetaan vaan,kunhan koitan sun vielä harkitsevan asiaa uudelleen.

        en pentuja teetä nyt sillä varoitusaika oli niin lyhyt, mutta katson uudestaan myöhemmin. Ja minulla on yksi uros jo tiedossa. Tämän kanssa olemme sopineet että minä mietin tahdonko teettää pentuja nyt vaiko myöhemmin, mutta tämä kyseinen koira on kyllä käytettävissä. Niin ja tällä uroksella on paperit ja lonkat kuvattu yms yms.


      • nannia
        Maisu kirjoitti:

        jos pentuja syntyy, niin haluaisin näyttelylinjaisen urospennun.

        varmaankin katsonut muualta hintoja. Harvemmin suomi24sivustolla pentuja myydään. Ja hinta tietysti riippuu ihan siitä että onko koiralla paperit ja onko se terve jne.


      • Rottweileristi
        nannia kirjoitti:

        ei ole minulle se syy miksi olen pentuja teettämässä. Ja nartulla ei ole papereita, mutta itse kyllä tiedän sitten että on puhtaat pennut sillä itse olin ajatellut pentueesta pitää 2 pentua jotenka jos haluaisin rahastaa en varmastikkaan pitäisi yhtään pentua eikös? Ja se ei kuule ole yksi lysti onko uros puhdasrotuinen vai sekarotuinen. Ensi kerralla kun pyydät jotain esim. pyydät nenäliinaa ja sinulle annetaan a4:sen arkki. Onko sekin ihan sama asia? ei taida olla ei. Ja vaikka rotikoita on paljon niin onko se sinun ongelmasi? Etenkin jos haluan oman pentueen pentuja. Taidamme olla eri maailmoista, sen verran eri tavalla asioista ajattelet. Jotenka jos sinulla ei ole tarjota rotikka urosta niin lopettahan tuo turhanpäivänen nalkuttaminen.

        Ihan vain tiedoksi mäkättäjille, että olen paljon kuullut tästä suomi24 sivustosta enkä suinkaan hyvää. Nyt minulla on näköjään omaakin kokemusta ihmisistä joilla ei ole omaa elämää niin täytyy sitten etsiä netistä ihmisiä joille valittaa ja narista kaikista asioista mitä ikinä mieleen juolahtaa. Kannattaisi hankkia ihan OIKEA elämä.

        aiot teettää paperittomalla nartulla pentuja? Näitähän on pilvin pimein myynnissä jossain keltaisessa pörssissä kaikille wannabe-rottisomistajille,jotka eivät paperillisia pentuja saa kasvattajilta. Varmaan narttusi on kaunis ja hyvä yksilö, mutta herää kysymys, onko se a) puhdas oikeesti b) miksi sitä ei ole rekisterissä? Harkiste nyt tarkkaan pennuttamisasiaa, eikä tarvi vetää hernettä nenuun. Hyvät joulut anyway.


      • hankki OIKEA paperillinen k...
        nannia kirjoitti:

        ei ole minulle se syy miksi olen pentuja teettämässä. Ja nartulla ei ole papereita, mutta itse kyllä tiedän sitten että on puhtaat pennut sillä itse olin ajatellut pentueesta pitää 2 pentua jotenka jos haluaisin rahastaa en varmastikkaan pitäisi yhtään pentua eikös? Ja se ei kuule ole yksi lysti onko uros puhdasrotuinen vai sekarotuinen. Ensi kerralla kun pyydät jotain esim. pyydät nenäliinaa ja sinulle annetaan a4:sen arkki. Onko sekin ihan sama asia? ei taida olla ei. Ja vaikka rotikoita on paljon niin onko se sinun ongelmasi? Etenkin jos haluan oman pentueen pentuja. Taidamme olla eri maailmoista, sen verran eri tavalla asioista ajattelet. Jotenka jos sinulla ei ole tarjota rotikka urosta niin lopettahan tuo turhanpäivänen nalkuttaminen.

        Ihan vain tiedoksi mäkättäjille, että olen paljon kuullut tästä suomi24 sivustosta enkä suinkaan hyvää. Nyt minulla on näköjään omaakin kokemusta ihmisistä joilla ei ole omaa elämää niin täytyy sitten etsiä netistä ihmisiä joille valittaa ja narista kaikista asioista mitä ikinä mieleen juolahtaa. Kannattaisi hankkia ihan OIKEA elämä.

        eikä alkaa pennuttamaan sekarotuisia rottweilereita.


      • kdfio
        nannia kirjoitti:

        en pentuja teetä nyt sillä varoitusaika oli niin lyhyt, mutta katson uudestaan myöhemmin. Ja minulla on yksi uros jo tiedossa. Tämän kanssa olemme sopineet että minä mietin tahdonko teettää pentuja nyt vaiko myöhemmin, mutta tämä kyseinen koira on kyllä käytettävissä. Niin ja tällä uroksella on paperit ja lonkat kuvattu yms yms.

        joo,no hyvä että uros on kuvattu ja paperit löytyy,mutta eihän se hyödytä yhtään mitään kun sun nartulla ei edelleenkään niitä pareita ole..


      • OLIN...
        nannia kirjoitti:

        ei ole minulle se syy miksi olen pentuja teettämässä. Ja nartulla ei ole papereita, mutta itse kyllä tiedän sitten että on puhtaat pennut sillä itse olin ajatellut pentueesta pitää 2 pentua jotenka jos haluaisin rahastaa en varmastikkaan pitäisi yhtään pentua eikös? Ja se ei kuule ole yksi lysti onko uros puhdasrotuinen vai sekarotuinen. Ensi kerralla kun pyydät jotain esim. pyydät nenäliinaa ja sinulle annetaan a4:sen arkki. Onko sekin ihan sama asia? ei taida olla ei. Ja vaikka rotikoita on paljon niin onko se sinun ongelmasi? Etenkin jos haluan oman pentueen pentuja. Taidamme olla eri maailmoista, sen verran eri tavalla asioista ajattelet. Jotenka jos sinulla ei ole tarjota rotikka urosta niin lopettahan tuo turhanpäivänen nalkuttaminen.

        Ihan vain tiedoksi mäkättäjille, että olen paljon kuullut tästä suomi24 sivustosta enkä suinkaan hyvää. Nyt minulla on näköjään omaakin kokemusta ihmisistä joilla ei ole omaa elämää niin täytyy sitten etsiä netistä ihmisiä joille valittaa ja narista kaikista asioista mitä ikinä mieleen juolahtaa. Kannattaisi hankkia ihan OIKEA elämä.

        ..Se ALKUPERÄINEN "nalkuttaja" ;). Joka kävin vasta NYT katsomassa keskustelua uudelleen, kun muistin.

        Jos et rahan takia pentuja tee, niin miksi sitten? Mitä niin hyvää on paperittomassa koirassa, että pitää pennut teettää, kun kaikki ei tee niitä rekisteröidyilläkään hyvillä yksilöillä, siksi että rekisteröitävien pentujenkin kasvattajia on liikaa!!?

        En väitä ettei koirasi olisi muuten mallikelpoinen ja kiva koira mutta kannattaa miettiä oikeasti niitä syitä pentujen tekemiseen paperittomalla koiralla, ja pentujen ostajat/harkitsijat eritoten. MIKSI ei rkisteröityä? Jos koirasi osoittautuukin hyväksi harrastuskoiraksi (ja harrastuskärpänen pääsee puremaan) tai erittäin kauniiksi yksilöksi, saattaa sinua harmittaa se ettei koirallasi ole asiaa minnekään treeniryhmiin tai kauneuskilpailuihin (match-showta lukuunottamatta).
        Eihän tälläisessä toiminnassa VOI olla muusta kyse kuin euroista?!

        Jos koirasi on "tutkittu päästä varpaisiin", tuloksista ei kuitenkaan ole MITÄÄN takeita koska esim koirasi luustoa ei ole SKL:ssä lausuttu. Ja jotenkin kyllä nautrattaa että paperittomienteettäjä tutkituttaisi narttunsa läpikotaisin ennen pennutusta (oman koirani kuvauksiin; LONKAT, KYYNÄRÄT, SELKÄ, NISKA, SLMÄT yms palanut rahaa helposti lähes 600-700€, koska kuvattu osissa).

        Itse olen puntaroinut pitkään pennutanko koiran, jolla kuitenkin näyttöä siitä että on erinomainen rotunsaedustaja. Ulkomaille olen lähdössä astuttamaan ja halvaksi se ei tule, mutten halua käyttää suomalaisia ristiinkäytettyjä linjoja. Toivoisin ettei pentuja tule kuin max 6 kpl että saisin HYVÄT ja ASIANTUNTEVAT, RAKASTAVAT kodit niille kaikille.
        Pennut luonnollisesti rekisteröidään, rokotetaan, mikrosirutetaan ja madotetaan ennen luovutusta. Rahasta tässä ei ole kysymys (astutusreissu ottanee helposti noin paritonnia lovea tilille..), vaan siitä että haluan tehdä asiat mahdollisimman HYVIN. Enkä vain helposti.
        Siltikin hirvittää koska tiineys ja synnytys on aina koiralle riski..

        Ei voi käsittää teitä jotka myyvät näitä "rakkauden hedelmiä" paperitta. Teettäisitte edes "helpompia" rotuja, joissa riski joutua väärään kotiin ei ole niin suuri. Ja me muut rw-harrastajat saisimme kulkea rauhassa, ilman että rotu on lööpeissä "harva se kuukausi".

        Ja sinä joka olet luvannut nannian paperittomalle nartulle rekisteröidyn uroksen "jalostukseen", HYI, HÄPEÄ!!!

        Hauskaa Joulua kuitenkin kaikille :).


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      226
      3537
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      24
      2191
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2091
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1965
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      87
      1650
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1381
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1281
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1267
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1217
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1208
    Aihe