makselet?
Minun laskuni ajalla 5.5.08-4.12-08 oli kuukausimaksuineen 29.00 euroa.
Laskut tulee harvakseen kun summat pieniä.
Skypeä skypeen, se ei maksa.
Minkälaista kännylaskua
10
497
Vastaukset
- puheluihin
Ei ole lankapuhelinta, eli on ainoa tämä.
Sitten lisäksi 9.95e netin ja 1000textarin osuus. En kylläkään yli sataa lähetä.
Tätä nettiä kylläkin, kuten nyt. - ibiza
jossa ei ole kuukausimaksua ollenkaan niin pääset vieläkin halvemmalla... Puhelut ovat pikkasen kalliimpia mutta kun soitat noin vähän...
Voip-puhelin joka on kuin lankapuhelin on edullinen kun siitä ei mene kuukausimaksua ja saman operaattorin kännyköihin puhelut ovat ilmaisia... :)- aloittaja
että tuommoinen Voip-puhelinkin on olemassa.Guugletin ja lueskelin asiasta. Kiitos, taas tuli uutta opiskeltua.
Olen myös huono vaihtelemaan näitä palvelun tarjoajia, joten tämä nykyinen saa olla.Edullinen 0.66 e kuukaisimaksu.
- laskutetaan
Vähän puhun minäkin.
Viimeinen lasku on kaudelta 8.11.07-7.6.08 ja summa on 20,64 €uroa. Pienin laskutus on 20 €uroa.
Liittymäni on Elisan Kolumbus ja kk-maksu on 66 senttiä ja puhelut ovat 7 senttiä minuutti ja tekstiviestit 7 senttiä kappale.
Puhun yleensä puheluni lankapuhelimella, kännykkä on vain turvapuhelimena ollessani jossain liikenteessä. - pieni lasku,
en lähettele tekstareita.
Yleisimmin puhun puheluni lankaliittymällä, jonka pahin vika on kallis perusmaksu. - Kuvataiteilija
Minun kännykkälaskujeni keskiarvo on noin 90 € per lasku.Vaikka käytänkin skypeä. Tietsikkaa käytän ulkomaisiin yhteydenottoihin,niin silti kännylaskua on tullut.Lankapuhelinta minulla ei ole.Kaikenlisäksi minä en ole tietyssä paikassa koko aikaa,vaan olen itsekin sellainen mobile.Työhuoneillani asustelen ja muita paikkojakin on enemmän kuin yksi missä olen.Mutta oli miten oli niin minusta ei silloin kannata säästellä rahoja liiaksi,jos haluaa olla sosiaalinen.Nykyajan sosiaalisuus on hieman erilaista kuin mitä se oli ennen.
Nykyaika on koneiden valtakuntaa ja kasvo(portrait)-kontaktit ovat jääneet kaikenkaikkiaan vähemmälle mitä ennen.Näet toki ihmisiä päivän mittaan PC:n välityksellä;ystävät ym.kommunikoidessasi heidän kanssaan päivittäin,mutta he näkyvät kuvina näyttöruudussasi.Ammattini puolesta loistava juttu,koska rakastan kuvia. - kk maksu 1,99
mut soneran 20 tekatarin lisäksi käytän ilm. txt palveluita esim. www.apinat.fi sillä saa 5 ilmaista tekstaria/vrk....
Laajakaista, oma kännykkä ja 4 muuta kännykkää, eli perheliittymää, viimeisin lasku 127,60, lisäksi kuumalinja siskon kanssa ja salainen numero DNA:lta jossa laskua yleisimmin vain kk maksun verran.
Skypekin on, mutta sillä ei tule soitettua kuin lankapuhelimiin joihin on asiallista asiaa.
Vaikka en kanna kännykkää mukana siksi, että minuun saa yhteyden paikassa kuin paikassa, on se mukana varmuuden vuoksi lenkilläkin.
Kun on olemassa palveluja, miksi emme niitä käyttäisi, on mottoni.- paljon ja pitkään
Minulla on ollut vuosia ns. puhepaketti. 17,90 / kk. 500 min. Tekstailen harvoin, eli tekstiviestit tulevat siihen päälle ja tietysti Ruotsin puhelut. Yleensä lasku on siinä 25€ / kk. Puhun paljon ja katson sen kohtuulliseksi. Lankapuhelinta ei ole ollut vuosiin , enkä käytä Skypeä.
- Otto-:
Minä kilauttelen vaan kun minulla on asiaa.
Aika usein sitäkin on.(ne mummot, ne mummot)
Tililtä on häipynyt operaattorin taskuun aina
kerta laakista semmonen 30- 50 €:n potti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 663215
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai272263Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä681849Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t271730Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian161401- 281361
Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni61256Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja281240Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik101177Noh joko sä nainen oot lopettanut sen
miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu631157