Bensan

Käyttäminen

Oma 600cc kawa vie noin 6L/100km ja tankki on nyt täynnä.
En ole varma ajanko seuraavana kautena koko tankillista tai ehkä se ei edes riitä...
Mietin tässä vain että kannattaisiko ostaa nyt kanisteriin valmiiksi 5l bensaa jotta voisin sitten tankata jos tankista loppuu löpö.
Mutta sitten jos ei lopu niin mihin laitan ylimääräisen bensan koska en ajatellut enää jatkaa samalla pyörällä ?
Miten te olette yleensä ratkaisseet ongelman?
Kiitos asiallisista vastauksista !

5

697

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Wally River

      voisi olla ruohonleikkuri !

    • Kra

      Siis 95E ja 98E ns. tuoretuotteita joita ei suositella käytettäväksi enää yli 3 kk ostohetkestä. Lisäksi on olemassa kesä/talvilaatua huoltsikan mittareissa vuodenaikojen mukaan.
      Talvilaatu ei toimi kunnolla kesällä eikä kesälaatu talvella.

      http://www.greeni.fi/Bensiini.pdf

      • Kra

        Asiasta kiinnostuneet voivat guugglettaa tuon standardin ja opiskella asiaa tarkemmin.


    • Ookko ihan tosissas? Tankkaa vaan ihan reilusti täyteen,kyllä sen ylimääräisen bensan saa vaikka letkulla imettyä pois tankista ja sitten voi hyvillä mielin työntää pyörän uudelle omistajalle tai liikkeeseen,
      eihän näillä bensan hinnoilla kannata antaa kenellekään yhtään ilmaista bensaa

      • aika on pihiä meininkiä

        Siis jos se kybä bensaa siellä tankin pohjalla ottaa nuppiin niin suosittelen samantien polttamaan koko romun.

        Eipähän jää seuraavalle ostajalle kuin palaneet kumit. Ehkä siinä loimussa joku pummi saa pienet kätösensä lämpimiksi näin jouluna.
        Tuskin siinä muuten kukaan mitää menettää jos sen prätkän hinnassa on tankillinen bensaa muuta sälää arvokkaampaa.

        Ei ne siellä prätkäkaupoissa muuten niitä fillareita sinne näyttelytiloihin ota esille tankit bensaa pullollaan ja jos löydät ostajan joka ilostuu ideasta et työnnät sille prätkän pihaan niin ei se kyllä kauheen hyvää kuvaa mopostasi anna.

        Vanha-erkki voi mennä tunkemaan vaikka perunan kuoretkin nenäänsä ettei ne vaan päädy sinne biojätesäiliöön muiden iloksi.
        Sit onkin varmaan hyvä imeä letkulla vähän bensaa palan painikkeeksi.

        Reimunsa kullakin..


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      128
      1256
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      118
      1068
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      97
      904
    4. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      112
      828
    5. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      270
      764
    6. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      695
    7. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      18
      677
    8. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      42
      615
    9. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      49
      589
    10. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      25
      565
    Aihe