FruityLoops 3,4

Jontelius

ite käytän tuota loops 3,4:losta aika paljon jotain siitä älyän. Mutta josko joku osais sanoa mulle että mitenkä saapi soitettua esim rumpuja ja sit jos käyttää piano rollia ja tekee siihen jotain sävelmää niin miten noi saapi soimaan yhtä aikaa se ei oikein mene mulle perille :D eli siis kun tuossa on pat ja song no mie olen tehnyt tuolla songnilla. mutta sit kun olen sitä piano rol käyttänyt ja siihen tehnyt jotain niin biisi onkin jotain tyyliin 1sekunnin kestävä. aika vaikee selittää tässä toivottavasti joku nyt ymmärti mitä ajan takaa. Kiitos

1

1014

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ewgEWG

      Jeah. I am sorry to see that Hitler has not gassed you and your inferior family. I hope that you get a shallow grave after tormenting and dismembering death, you worthless piece of pigshit. I am not the seller of that phone in question but a person who hates shit-eating maggots like you. Hope the good people of KKK get their hands on you. Soon. You are truly worthless human garbage.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2830
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      104
      2065
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      43
      1554
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1398
    5. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      70
      993
    6. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      911
    7. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      880
    8. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      55
      874
    9. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      785
    10. Ma 30.9 tosiko tv klo 18 suorana Tikkalanmäeltä

      Virastolta suorana. Äänestyksistä sitten puhutaan illalla ja huomenna, onko kepuvasemmisto kuntalaisten tahdon mukaan to
      Pyhäjärvi
      93
      726
    Aihe