FruityLoops 3,4

Jontelius

ite käytän tuota loops 3,4:losta aika paljon jotain siitä älyän. Mutta josko joku osais sanoa mulle että mitenkä saapi soitettua esim rumpuja ja sit jos käyttää piano rollia ja tekee siihen jotain sävelmää niin miten noi saapi soimaan yhtä aikaa se ei oikein mene mulle perille :D eli siis kun tuossa on pat ja song no mie olen tehnyt tuolla songnilla. mutta sit kun olen sitä piano rol käyttänyt ja siihen tehnyt jotain niin biisi onkin jotain tyyliin 1sekunnin kestävä. aika vaikee selittää tässä toivottavasti joku nyt ymmärti mitä ajan takaa. Kiitos

1

1064

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ewgEWG

Jeah. I am sorry to see that Hitler has not gassed you and your inferior family. I hope that you get a shallow grave after tormenting and dismembering death, you worthless piece of pigshit. I am not the seller of that phone in question but a person who hates shit-eating maggots like you. Hope the good people of KKK get their hands on you. Soon. You are truly worthless human garbage.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      228
      3935
    2. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      120
      2275
    3. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      82
      1996
    4. Harmi nainen kun

olet niin elähtäneen näköinen. Miestä et koskaan löydä itelles. j
      Ikävä
      138
      1404
    5. Seuraavakin hallitus joutuu leikkaamaan

Sitähän tämä hallitus nyt höpöttää, kun itse on ajanut tilanteen katastrofaaliseksi. Orpon hallitus lähti suurin puhein
      Maailman menoa
      126
      925
    6. Mistä kehon osasta

Pidät minussa eniten?
      Ikävä
      77
      909
    7. Hotelli kainuu

Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!
      Kuhmo
      37
      890
    8. Pitäis vaan lopettaa

Sinun kanssa yhteydenpito. Alkaa vaan haluamaan enemmän ja tuskin lopulta mikään kohtaisi. Ja ikävä vaan kasvaa ja lähei
      Ikävä
      8
      747
    9. J. Rinta-Joupilla jättimäinen veropetosvyyhti

Seinäjoen keskustan kiinteismiljonäärit olleet jo pitkään ahtaalla ja liittykö J. Rinta-Jouppikin rintamaan? https://yl
      Seinäjoki
      61
      726
    10. Mara&Esko gaalassa jälleen

Onkohan expariskunta taas tulossa yhdessä punaiselle matolle etuilemaan?? Heillähän on omasta mielestään oikeus, ovat He
      Kotimaiset julkkisjuorut
      187
      697
    Aihe