Reissu meni kivasti

Upeita noi Piknik-risteilyt. Pääsee yöksi omaan kotiin;) Mulla oli kokous laivalla ja tosi tiivistä ohjelmaa. Taukoja ei paljoa ollut mitä nyt syöminen ja ostosreissut. Laivan vaihto sujui joutuisasti. On valikoimat laivalla valtavia ja ei välttämättä edullisia ainakaan kosmetiikan ja makeisten osalta.
Hennessy XO tuli hankittua kauniin pullon vuoksi;)
Mites teillä muilla on päivä kulunut.

76

1719

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • projektin..

      piknik-risteily, miksi yrität antaa sen kuvan että olisimme olleet jotenkin työristeilyllä.
      t. mukana ollut

      • samallako risteilyllä?? Tietääkseni tuo projekti oli kyllä ei reissulla. Ei ainakaan näkynyt samoilla laivoilla;)) Meniköhän sun arvauksesi mettään:)


      • Väitätkö..
        umalehtinen kirjoitti:

        samallako risteilyllä?? Tietääkseni tuo projekti oli kyllä ei reissulla. Ei ainakaan näkynyt samoilla laivoilla;)) Meniköhän sun arvauksesi mettään:)

        minua valehtelijaksi?

        Olimme samalla laivalla, puhuimme toisillemme kun odotimme satamaan saapumista.


      • Telpet..
        umalehtinen kirjoitti:

        samallako risteilyllä?? Tietääkseni tuo projekti oli kyllä ei reissulla. Ei ainakaan näkynyt samoilla laivoilla;)) Meniköhän sun arvauksesi mettään:)

        taisi ollakin eri potskilla, mutta haitanneeko mittään.
        Sulla oli kiva reissu, vaikka minä hen.koht. vihaan noita kokouksia laivalla.
        Meillä oli yhteenaikaan kaikki kokoukset jossain laivalla. Sitten porukka kyllästyi ja nyt ne ovat eripuolella suomea, näin tulee koluttua myös tämä kotimaa laidasta laitaan.


      • Väitätkö.. kirjoitti:

        minua valehtelijaksi?

        Olimme samalla laivalla, puhuimme toisillemme kun odotimme satamaan saapumista.

        kerros millä kannella odotimme satamaan pääsyä;))
        Akkunassa oli tänään ohjelmana tietojeni mukaisesti satujumppaa.
        Kun kerran keskustelimme sinun mukaasi rattoisasti keskenämme niin olimmeko kahdestaan keskustelussa ja tulitko samalla autolla ja jos tulit niin millaisella kanssani torille.


      • asiattomaksi
        umalehtinen kirjoitti:

        kerros millä kannella odotimme satamaan pääsyä;))
        Akkunassa oli tänään ohjelmana tietojeni mukaisesti satujumppaa.
        Kun kerran keskustelimme sinun mukaasi rattoisasti keskenämme niin olimmeko kahdestaan keskustelussa ja tulitko samalla autolla ja jos tulit niin millaisella kanssani torille.

        Käyttäjätuki on jo vastaanottanut ilmoituksen asiattomasta viestistä.

        Tästä viestistä on jo ilmoitettu ylläpidolle.

        Uma sul on vihulaine.


    • Virtuaalikoneistaja

      Hyvä että nautit matkastasi.

      Aivan totta että hinnat laivalla eivät ole enää mitään halpoja, kuitenkin hieman halvempia kuin maissa.

      Laivayhtiöt saavat melkein kaiken katteensa myynnistä, risteilyhinnat ovat hyvinkin edullisia ja eivät taida edes siivouskuluja kattaa, joten myynti on tärkeässä asemassa.

      Kävitkö seisovassa pöydässä syömässä?

      Minä aina herkuttelen kaikenlaisilla kala herkuilla, niitä ainakin viikkarilla riittää, yleensä minulla on kirja tai kaksi mukana ja lueskelen kesällä kannella ja talvella hytissä.

      • Telpet..

        on heikkous tuohon kalapöytään. Kotiin tultua on tunne, että evät kasvaa.
        Mutta on se niin mahtavan hyvä seisova pöytä, oikein tulee vesi kielelle.


      • 8:45 ja kokous alkoi heti yhdeksältä. Laivaa vaihdettiin ja kello 15:00 oli ruokailun vuoro. Seisovasta pöydästä en ottanut lämpimiä ruokia lainkaan. Upeita kalajuttuja ja katkarapvut, sekä salaatit kelpasivat. Jälkkäriksi hedelmäsalaattia ja glögisorbettia (laktoositon).
        Tupakka oli edullisempaa ja siitäkin oli tarjouksia.
        Tuo konjakki oli mielestäni edullinen ja Xante päärynäkonjakki oli tarjouksessa.
        Se hieman harmittaa että meillä ei ollut mahdollisuutta seurata esiintyviä artisteja. En edes tiedä kuka oli mukana.
        Laiva piti meistä kokouksessa olijoista hyvää huolta. Kahvia oli saatavilla koko ajan ja hedelmiä sekä "baari" oli auki.
        Isäntä lähtee huomenna vastaavalle risteilylle;) Ei saatu samaa risteilypäivää, kun eri porukan kanssa reissattiin.


      • Virtuaalikoneistaja
        Telpet.. kirjoitti:

        on heikkous tuohon kalapöytään. Kotiin tultua on tunne, että evät kasvaa.
        Mutta on se niin mahtavan hyvä seisova pöytä, oikein tulee vesi kielelle.

        ei koskaan ole sellaista valikoimaa vaikka kuinka kalaa laittaisi, joten usein jää lämmin ruoka syömättä siellä kun herkuttelee kaikilla mahdollisilla herkuilla.

        Täytyy varmaankin joulun jälkeen mennä käväisemään risteilyllä :)


      • Virtuaalikoneistaja
        umalehtinen kirjoitti:

        8:45 ja kokous alkoi heti yhdeksältä. Laivaa vaihdettiin ja kello 15:00 oli ruokailun vuoro. Seisovasta pöydästä en ottanut lämpimiä ruokia lainkaan. Upeita kalajuttuja ja katkarapvut, sekä salaatit kelpasivat. Jälkkäriksi hedelmäsalaattia ja glögisorbettia (laktoositon).
        Tupakka oli edullisempaa ja siitäkin oli tarjouksia.
        Tuo konjakki oli mielestäni edullinen ja Xante päärynäkonjakki oli tarjouksessa.
        Se hieman harmittaa että meillä ei ollut mahdollisuutta seurata esiintyviä artisteja. En edes tiedä kuka oli mukana.
        Laiva piti meistä kokouksessa olijoista hyvää huolta. Kahvia oli saatavilla koko ajan ja hedelmiä sekä "baari" oli auki.
        Isäntä lähtee huomenna vastaavalle risteilylle;) Ei saatu samaa risteilypäivää, kun eri porukan kanssa reissattiin.

        Viking linen risteilyllä, itse käytän vain viikkaria, joten en tiedä tekeekö muut näitä piknik reissuja?

        Alkoholin hinnoista en osaa sanoa mitään, äidilleni tuon käydessäni juuri konjakkia, mitä nyt sitten satun keksimään, joskus olen tuonut hänelle Havanna rommia, mutta yleensä kuitenkin konjakkia.

        Tupakka on hieman halvempaa kuin maissa, jotkut laadut kai selvästikkin halvempaa, mutta ei kuitenkaan nekään niin paljon kuin ennen.


      • Telpet.. kirjoitti:

        on heikkous tuohon kalapöytään. Kotiin tultua on tunne, että evät kasvaa.
        Mutta on se niin mahtavan hyvä seisova pöytä, oikein tulee vesi kielelle.

        että uin kuin kala takaisin Turkuun;))
        Ankerias oli suussa sulavaa. En edes muista milloin olen viimeksi syönyt sitä. Erilaiset sillit,,,,ja JIPPII livekalaa, sekä lohta niin lämminsavuna, kuin kylmäsavuna ja graavina. Ei pidä unohtaa kaviaaria.
        Olen vieläkin hieman ähkynä.


      • Virtuaalikoneistaja kirjoitti:

        Viking linen risteilyllä, itse käytän vain viikkaria, joten en tiedä tekeekö muut näitä piknik reissuja?

        Alkoholin hinnoista en osaa sanoa mitään, äidilleni tuon käydessäni juuri konjakkia, mitä nyt sitten satun keksimään, joskus olen tuonut hänelle Havanna rommia, mutta yleensä kuitenkin konjakkia.

        Tupakka on hieman halvempaa kuin maissa, jotkut laadut kai selvästikkin halvempaa, mutta ei kuitenkaan nekään niin paljon kuin ennen.

        Amorellalla lähdettiin ja Isabellalla palattiin.
        Laivaa vaihdettaessa huomasi miten paljon enemmän porukkaa rynni vastaan,,,eli Ruotsalaiset olivat myös tulleet jouluostoksille.


      • Virtuaalikoneistaja kirjoitti:

        Viking linen risteilyllä, itse käytän vain viikkaria, joten en tiedä tekeekö muut näitä piknik reissuja?

        Alkoholin hinnoista en osaa sanoa mitään, äidilleni tuon käydessäni juuri konjakkia, mitä nyt sitten satun keksimään, joskus olen tuonut hänelle Havanna rommia, mutta yleensä kuitenkin konjakkia.

        Tupakka on hieman halvempaa kuin maissa, jotkut laadut kai selvästikkin halvempaa, mutta ei kuitenkaan nekään niin paljon kuin ennen.

        kartsa maksoi nyt 30 euroa ja tarjouksessa kaksi kartsaa kauniissa lahjapaketissa 56 euroa siihen tuli alennus sitten vielä.
        Laivat olivat paneutuneet Jouluun. Kivoja joulukoristeita oli myynnissä jonkin verran ja paljon pehmoleluja.
        Viineistä oli kuulemma hyviä tarjouksia ja niitä ihmiset ostivat. Kumma kyllä en huomannut olut rallia juuri lainkaan,,toki olutta ihmiset ostivat, mutta nyt näytti kuin ihmiset olisivat satsanneet viineihin ja väkeviin.


      • Myytiinkö
        umalehtinen kirjoitti:

        kartsa maksoi nyt 30 euroa ja tarjouksessa kaksi kartsaa kauniissa lahjapaketissa 56 euroa siihen tuli alennus sitten vielä.
        Laivat olivat paneutuneet Jouluun. Kivoja joulukoristeita oli myynnissä jonkin verran ja paljon pehmoleluja.
        Viineistä oli kuulemma hyviä tarjouksia ja niitä ihmiset ostivat. Kumma kyllä en huomannut olut rallia juuri lainkaan,,toki olutta ihmiset ostivat, mutta nyt näytti kuin ihmiset olisivat satsanneet viineihin ja väkeviin.

        siellä katuja lahjapaketissa?


      • Virtuaalikoneistaja
        umalehtinen kirjoitti:

        kartsa maksoi nyt 30 euroa ja tarjouksessa kaksi kartsaa kauniissa lahjapaketissa 56 euroa siihen tuli alennus sitten vielä.
        Laivat olivat paneutuneet Jouluun. Kivoja joulukoristeita oli myynnissä jonkin verran ja paljon pehmoleluja.
        Viineistä oli kuulemma hyviä tarjouksia ja niitä ihmiset ostivat. Kumma kyllä en huomannut olut rallia juuri lainkaan,,toki olutta ihmiset ostivat, mutta nyt näytti kuin ihmiset olisivat satsanneet viineihin ja väkeviin.

        on panostanut tuotteisiin aika paljon viime aikoina, myös siinä buffan edustalla on kaikenlaista myynnissä.

        Ja tosiaankin kun se kate tulee siitä myynnistä siihen täytyykin panostaa, ja tottakai matkustajat viihtyvät paremmin.

        Myös esiintyjiin ja ohjelmaan laivalla on panostettu, minä käyn tosi harvoin katsomassa, mutta joskus kuitenkin olen poikennut.


      • Pukeli 1
        umalehtinen kirjoitti:

        että uin kuin kala takaisin Turkuun;))
        Ankerias oli suussa sulavaa. En edes muista milloin olen viimeksi syönyt sitä. Erilaiset sillit,,,,ja JIPPII livekalaa, sekä lohta niin lämminsavuna, kuin kylmäsavuna ja graavina. Ei pidä unohtaa kaviaaria.
        Olen vieläkin hieman ähkynä.

        Ensi torstaina on sitten meilläkin ruokajuhlat ;)))))
        Isossa lähikuppilassa on jouluruokakattaus. Siellä sitä tohinaa riittää, kun entisen pääkonttorimme rekkakuskit hyökkäävät notkuvien pöytien kimppuun.
        Sinne täytyy oikein jonottaa.
        Mun yksikin naiskaveri sanoi, ettei oikein viihtyisi siinä miljöössä, mutta minulle se sopii oikein hyvin ja samoin ukolleni.
        Kinkkua kyllä varon lautaselle mättämästä, ei sovi minun kuvioihin, mutta lohta nappaan ja tietysti rosollia.
        Siellä muuten on hyvää kotikaljaa, kihahtaa ihan päähän, eli pienen hiprakankin saa vielä kylkiäisenä.


      • Virtuaalikoneistaja kirjoitti:

        on panostanut tuotteisiin aika paljon viime aikoina, myös siinä buffan edustalla on kaikenlaista myynnissä.

        Ja tosiaankin kun se kate tulee siitä myynnistä siihen täytyykin panostaa, ja tottakai matkustajat viihtyvät paremmin.

        Myös esiintyjiin ja ohjelmaan laivalla on panostettu, minä käyn tosi harvoin katsomassa, mutta joskus kuitenkin olen poikennut.

        joululahjaksi kauniin laukun. En utsinut hintaa.
        Ainoa paukku mulla oli aromilasissa päärynäkonjakkia;) Joten ei voida syyttää huonosta elämästä.
        Siellä myytiin tuoan kanssa pieniä pulloja jossa sisällä snapsi. Pullot olivat kivoja. Sain myös joululahjaksi hienon minipullon konjakkia;)


      • Pukeli 1 kirjoitti:

        Ensi torstaina on sitten meilläkin ruokajuhlat ;)))))
        Isossa lähikuppilassa on jouluruokakattaus. Siellä sitä tohinaa riittää, kun entisen pääkonttorimme rekkakuskit hyökkäävät notkuvien pöytien kimppuun.
        Sinne täytyy oikein jonottaa.
        Mun yksikin naiskaveri sanoi, ettei oikein viihtyisi siinä miljöössä, mutta minulle se sopii oikein hyvin ja samoin ukolleni.
        Kinkkua kyllä varon lautaselle mättämästä, ei sovi minun kuvioihin, mutta lohta nappaan ja tietysti rosollia.
        Siellä muuten on hyvää kotikaljaa, kihahtaa ihan päähän, eli pienen hiprakankin saa vielä kylkiäisenä.

        Vai et kinkkua lautasellesi ota,,entä kalkkuna?
        Ei viihtyminen siitä ole kiinni onko kaverina rekkakuski vai korkeasti koulutettu. Tunnelma ja fiilis tulevat ihmisistä ei koulutuksista;)
        Sitä kotikaljaa voisit lähettää mullekkin jouluksi maitokannussa vaikkapa.


      • Pukeli 1
        umalehtinen kirjoitti:

        Vai et kinkkua lautasellesi ota,,entä kalkkuna?
        Ei viihtyminen siitä ole kiinni onko kaverina rekkakuski vai korkeasti koulutettu. Tunnelma ja fiilis tulevat ihmisistä ei koulutuksista;)
        Sitä kotikaljaa voisit lähettää mullekkin jouluksi maitokannussa vaikkapa.

        http://www.keittotaito.com/kotikalja.jpg


      • Myytiinkö kirjoitti:

        siellä katuja lahjapaketissa?

        kaikkea muuta kyllä näin muta en katuja myynnissä;)


      • kerjäät kaljaa jouluksi ?
        umalehtinen kirjoitti:

        Vai et kinkkua lautasellesi ota,,entä kalkkuna?
        Ei viihtyminen siitä ole kiinni onko kaverina rekkakuski vai korkeasti koulutettu. Tunnelma ja fiilis tulevat ihmisistä ei koulutuksista;)
        Sitä kotikaljaa voisit lähettää mullekkin jouluksi maitokannussa vaikkapa.

        ""Sitä kotikaljaa voisit lähettää mullekkin jouluksi maitokannussa vaikkapa.""

        Oletko näköjään noin perso alkoholille, ja kehtaat kerjätä jouluksi kaljaa.
        Kun olethan työttömien asialla.
        Oletko ajatellut, että heillä ei monellakaan ole edes jouluruokaa, ja sinä kerjäät kaljaa netissä ?
        Uskomatonta.



      • kerjäät kaljaa jouluksi ? kirjoitti:

        ""Sitä kotikaljaa voisit lähettää mullekkin jouluksi maitokannussa vaikkapa.""

        Oletko näköjään noin perso alkoholille, ja kehtaat kerjätä jouluksi kaljaa.
        Kun olethan työttömien asialla.
        Oletko ajatellut, että heillä ei monellakaan ole edes jouluruokaa, ja sinä kerjäät kaljaa netissä ?
        Uskomatonta.

        vaan itsetehtyä kotikaljaa;) On vissi ero


      • Pukeli 1
        kerjäät kaljaa jouluksi ? kirjoitti:

        ""Sitä kotikaljaa voisit lähettää mullekkin jouluksi maitokannussa vaikkapa.""

        Oletko näköjään noin perso alkoholille, ja kehtaat kerjätä jouluksi kaljaa.
        Kun olethan työttömien asialla.
        Oletko ajatellut, että heillä ei monellakaan ole edes jouluruokaa, ja sinä kerjäät kaljaa netissä ?
        Uskomatonta.

        yhdet hörpyt, ettei sun tarvitse olla kun sellainen nutturapäinen vanhapiika, joka aina kiukuttelee.


      • ilman nutturaa
        Pukeli 1 kirjoitti:

        yhdet hörpyt, ettei sun tarvitse olla kun sellainen nutturapäinen vanhapiika, joka aina kiukuttelee.

        Huolestuttaa vain tuo rouva lehtisen alkoholin käyttö. kaikenlaisia tekosyitä, ja aina on alkoholi kuvioissa mukana. jos ei muuten, niin sinapissa tmv.
        täytyy miettii, pitäis kait ruveta työttömäks, sit ois näköjään aikaa ja rahaa juopotella.


      • ilman nutturaa kirjoitti:

        Huolestuttaa vain tuo rouva lehtisen alkoholin käyttö. kaikenlaisia tekosyitä, ja aina on alkoholi kuvioissa mukana. jos ei muuten, niin sinapissa tmv.
        täytyy miettii, pitäis kait ruveta työttömäks, sit ois näköjään aikaa ja rahaa juopotella.

        juopotellut? Olenko minä työtön?
        Kerros nyt kun sinä tunnut tietäväni elämäni tarkempaan kuin minä itse;)


      • Pukeli 1
        ilman nutturaa kirjoitti:

        Huolestuttaa vain tuo rouva lehtisen alkoholin käyttö. kaikenlaisia tekosyitä, ja aina on alkoholi kuvioissa mukana. jos ei muuten, niin sinapissa tmv.
        täytyy miettii, pitäis kait ruveta työttömäks, sit ois näköjään aikaa ja rahaa juopotella.

        kun lapsella paita....lallallalaa.

        Jos konjamiini maistuu, niin siitä vaan ;)))))
        Kippis sullekin.


      • Pukeli 1 kirjoitti:

        kun lapsella paita....lallallalaa.

        Jos konjamiini maistuu, niin siitä vaan ;)))))
        Kippis sullekin.

        Pumpputipat sormustimesta nautittuna pitää pumpun kunnossa ja veri kiertää;)


      • kaikest näkkee
        Pukeli 1 kirjoitti:

        kun lapsella paita....lallallalaa.

        Jos konjamiini maistuu, niin siitä vaan ;)))))
        Kippis sullekin.

        kaikist siun jutuistas näkkee, ettet tunne tuot lehtiskää ees ulkonäölt saatikkas luonteelta, et kyl sitä puolustais jos tietäsit----* poikkeen joskus siin teil ni vähä juteltais.


      • ilman nutturaa kirjoitti:

        Huolestuttaa vain tuo rouva lehtisen alkoholin käyttö. kaikenlaisia tekosyitä, ja aina on alkoholi kuvioissa mukana. jos ei muuten, niin sinapissa tmv.
        täytyy miettii, pitäis kait ruveta työttömäks, sit ois näköjään aikaa ja rahaa juopotella.

        konjakkimetvurstin, konjakkilohen, konjakkijuuston......ja paljon muuta.


      • Pukeli 1

      • Pukeli 1 kirjoitti:

        http://www.tkukoulu.fi/~amjarvi/muistipelit/sormustin.gif

        soo. Vanha konsti parempi, kun pussillinen uusia.

        vieläköhän lääkärit määräävät konjakkia verenkiertohäiriöihin. Vanhan ajan kunnanlääkärit olivat mielestäni usein parempia kuin nämä uudet.


      • Pukeli 1
        kaikest näkkee kirjoitti:

        kaikist siun jutuistas näkkee, ettet tunne tuot lehtiskää ees ulkonäölt saatikkas luonteelta, et kyl sitä puolustais jos tietäsit----* poikkeen joskus siin teil ni vähä juteltais.

        tarvi. No, voitha sie poiketa, mut mie en ala sillee myötäilemmää siun juttujais.
        Sie oot kuule nyt vähä ulal luulojes kans.


      • Pukeli 1
        umalehtinen kirjoitti:

        vieläköhän lääkärit määräävät konjakkia verenkiertohäiriöihin. Vanhan ajan kunnanlääkärit olivat mielestäni usein parempia kuin nämä uudet.

        mutta mulla on vanha pikkuinen lääkärinkirja nimeltään: Apu hädässä.

        Tässä yksi neuvo.

        Rintapolte.

        Juo joka aamu ja ehtoo kortteli keitettyä
        rievää maitoa, johon on sekoitettu 2 lusikallista hunajaa ja 2 lusikallista konjakkia eli viinaa ja pitkitä siten 14 päivää eli kauemmin. Se on hyvä keino keuhkotautiin ja kovaan yskään.

        Toinen ohje:

        Sydämmen laukeaminen.

        parannetaan ruiskuttamalla peräruiskulla lämmintä maitoa.

        Kirjanen on vuodelta 1904 ja sisältää huimia ohjeita nykypäivänä katsottuna.


      • Pukeli 1 kirjoitti:

        mutta mulla on vanha pikkuinen lääkärinkirja nimeltään: Apu hädässä.

        Tässä yksi neuvo.

        Rintapolte.

        Juo joka aamu ja ehtoo kortteli keitettyä
        rievää maitoa, johon on sekoitettu 2 lusikallista hunajaa ja 2 lusikallista konjakkia eli viinaa ja pitkitä siten 14 päivää eli kauemmin. Se on hyvä keino keuhkotautiin ja kovaan yskään.

        Toinen ohje:

        Sydämmen laukeaminen.

        parannetaan ruiskuttamalla peräruiskulla lämmintä maitoa.

        Kirjanen on vuodelta 1904 ja sisältää huimia ohjeita nykypäivänä katsottuna.

        Oli todella melkoinen ohje.
        Vai peräruiskulla lämmintä maitoa.


      • ihmettelen vain
        umalehtinen kirjoitti:

        kaikkea muuta kyllä näin muta en katuja myynnissä;)

        "kartsa maksoi nyt 30 euroa ja tarjouksessa kaksi kartsaa kauniissa lahjapaketissa 56 euroa siihen tuli alennus sitten vielä"

        "kaikkea muuta kyllä näin muta en katuja myynnissä"

        Kartsa=katu

        Voisit opetella slangisanat, siten et käyttäisi niitä väärissä paikoissa teeskennellessäsi ikäistäsi nuorempaa.


      • se varsinain
        kaikest näkkee kirjoitti:

        kaikist siun jutuistas näkkee, ettet tunne tuot lehtiskää ees ulkonäölt saatikkas luonteelta, et kyl sitä puolustais jos tietäsit----* poikkeen joskus siin teil ni vähä juteltais.

        juorukello oot. Et oikei määt kyllää toista palstalaista mollaamaa. Häpijäisit vähäse. Tuollaset ämmät on vihoviimesiä otuksia, onneks et oo tulos meille, mie en tuollasii laskis sissää alkuukaa.
        Ei käy katteeks Pukelia, jos siu laisii kulmil assuu, hyi hitto.
        Vaik eihä tuota tiije, kui lähel myökii toisijaa asutaa, pahus soikoo. Jos siul on peili, nii kurkkaa siekii siihe.


      • Myytiinkö kirjoitti:

        siellä katuja lahjapaketissa?

        kun mentiin kaupungille. :) Tupakkakartongista jotkut sanoivat myös kartsa, mutta kadusta ei.

        Jos siellä myytiinkin kaupunkeja??

        Eihän se nykypäivänä kummallista olisi, melkeinhän jo koko Islanti oli myytävänä tuossa taannoin...


      • ihmettelen vain kirjoitti:

        "kartsa maksoi nyt 30 euroa ja tarjouksessa kaksi kartsaa kauniissa lahjapaketissa 56 euroa siihen tuli alennus sitten vielä"

        "kaikkea muuta kyllä näin muta en katuja myynnissä"

        Kartsa=katu

        Voisit opetella slangisanat, siten et käyttäisi niitä väärissä paikoissa teeskennellessäsi ikäistäsi nuorempaa.

        Arvaa mitä, kaikki oltiin oikeassa. Sekä sinä, Uma että minä. :D

        http://www.urbaanisanakirja.com/word/kartsa/

        Sitten se tuhannen taalan kysymys, että mitä noista "kartsoista" tavallisesti myydään laivalla?


      • Ursa kirjoitti:

        Arvaa mitä, kaikki oltiin oikeassa. Sekä sinä, Uma että minä. :D

        http://www.urbaanisanakirja.com/word/kartsa/

        Sitten se tuhannen taalan kysymys, että mitä noista "kartsoista" tavallisesti myydään laivalla?

        kartsalle vetämään pitkää siimaa;)
        Tupakkakartongista ollaan aina niin kauan kuin muistan käytetty nimitystä "kartsa".


    • ihmeellistä asiaa

      no jo on maailman ihme tapahtunut, kun turkulainen oli päässyt ilmaiselle päiväristeilylle, kyl varmaa ol taas silmät ymmyrkäisenä

      • nyt taas

        on ilo ylimmillään, niinkö? ei ole pitkäveteistä, kun on joku, jota pääsee irvimään. Ai, ai, pienestä on ihmisen mieli hyvä. Ne lapset ja lapsenmieliset, jne...


      • oivalsit asian
        nyt taas kirjoitti:

        on ilo ylimmillään, niinkö? ei ole pitkäveteistä, kun on joku, jota pääsee irvimään. Ai, ai, pienestä on ihmisen mieli hyvä. Ne lapset ja lapsenmieliset, jne...

        'Ai, ai, pienestä on ihmisen mieli hyvä. Ne lapset ja lapsenmieliset, jne...'

        ex-sakuli kun kirjoitti etelän matkastaan, niin johan lensi paskaa niskaan, mutta kun turkulainen pääsi syksyiselle merelle ilmaiselle päiväristeilylle, niin,,huh,,


      • sitten

        pääse mihkään. Taitaa kalvaa.


      • nyt kyllä
        oivalsit asian kirjoitti:

        'Ai, ai, pienestä on ihmisen mieli hyvä. Ne lapset ja lapsenmieliset, jne...'

        ex-sakuli kun kirjoitti etelän matkastaan, niin johan lensi paskaa niskaan, mutta kun turkulainen pääsi syksyiselle merelle ilmaiselle päiväristeilylle, niin,,huh,,

        puhut muunneltua totuutta, varmaankin ihan yksisilmäisyyttäsi, vai ehkä sittenkin aivan tarkoitushakuisesti, ihan samoin iloittiin ex-sakulin matkasta ja toivoteltiin tervetulleeksi takaisin, sinulta jäi varmasti koko ketju lukematta ja arvailet vain, vai luitko vain jotkut yksittäiset viestit, esimerkiksi joka kymmenennen?


      • sano kettu
        oivalsit asian kirjoitti:

        'Ai, ai, pienestä on ihmisen mieli hyvä. Ne lapset ja lapsenmieliset, jne...'

        ex-sakuli kun kirjoitti etelän matkastaan, niin johan lensi paskaa niskaan, mutta kun turkulainen pääsi syksyiselle merelle ilmaiselle päiväristeilylle, niin,,huh,,

        ex_sakulin puolesta liputat.


      • kait.....minun osanottoani risteilylle. Ei voi mitään jos sua harmittaa..minua ei. Minulla oli mielenkiintoista ja kieltämättä matka oli antoisa mielenkiintoisten ystävällisten ihmisten seurassa. Oppi paljon jo pelkästään kuuntelemalla. Aikakin kului vinhaa vauhtia. Suosittelen sullekkin;)


    • ihmeellistä

      et sitte kertonnu monta kertaa kävit p..kalla, ja sujuiko jouhevasti.
      kuvitteletko sie reppana ettei kukaan muu ole käynyt laivalla, ja ny kerrot heil tääl ihmettäs.

      vähäks myö naurettii ton toisen kans äske.

      • että olisit ollut kiinnostunut WC asioista. Pahoittelut.
        Kyllä varustamoilla menisi tosi huonosti mikäli olisin ainut joka laivoilla käy. Onneksi varustamoiden kannalta näin ei ole;))


      • hei,,
        umalehtinen kirjoitti:

        että olisit ollut kiinnostunut WC asioista. Pahoittelut.
        Kyllä varustamoilla menisi tosi huonosti mikäli olisin ainut joka laivoilla käy. Onneksi varustamoiden kannalta näin ei ole;))

        saitkos sää helposti laktoosintont pumpattuu ihtees?


      • hei,, kirjoitti:

        saitkos sää helposti laktoosintont pumpattuu ihtees?

        lämpimiin ruokiin. Niissä oli laktoosia, sillä siellä oli joulukattaus. Ja sen ymmärtää.
        Riittävästi sai syötyä ja hieman liikaakin kalapöydän antimista ja salaattipöydän. Jälkiruuaksikin löytyi laktoosittomat vaihtoehdot. Hapahko hedelmäsalaatti (suosikki) ja hyvä glögisorbetti;)
        Kinkku oli laktoositonta ja samoin kalkkuna. Tänään olen ollut eilisen mässäilyn jälkeen pelkällä salaatilla ja hedelmillä,,samoin menee vielä huominen päivä.


      • tiennyt
        umalehtinen kirjoitti:

        lämpimiin ruokiin. Niissä oli laktoosia, sillä siellä oli joulukattaus. Ja sen ymmärtää.
        Riittävästi sai syötyä ja hieman liikaakin kalapöydän antimista ja salaattipöydän. Jälkiruuaksikin löytyi laktoosittomat vaihtoehdot. Hapahko hedelmäsalaatti (suosikki) ja hyvä glögisorbetti;)
        Kinkku oli laktoositonta ja samoin kalkkuna. Tänään olen ollut eilisen mässäilyn jälkeen pelkällä salaatilla ja hedelmillä,,samoin menee vielä huominen päivä.

        et nykyisin useimmis paikois myös laivoil on lähinnä laktoosittomii?mistä tiesit niien ruokien sisältävän laktoosia? Jälkiruuaksikin löytyi laktoosittomat vaihtoehdot.huomaa käyttämäs kin-pääte sanas jälkiruoka.siks ihmetyttää kui paljost taas puhut omii satui.


      • Pukeli 1
        tiennyt kirjoitti:

        et nykyisin useimmis paikois myös laivoil on lähinnä laktoosittomii?mistä tiesit niien ruokien sisältävän laktoosia? Jälkiruuaksikin löytyi laktoosittomat vaihtoehdot.huomaa käyttämäs kin-pääte sanas jälkiruoka.siks ihmetyttää kui paljost taas puhut omii satui.

        sen omal kielellää mis on sitä laktoosii. Makialt maistuu se maitosoker.
        Minnuu ei oikei huvita nyt tää kirjoittelu, ko oon pahalla mielel.
        Joku ol peruuttanu miun aika uuven corollan takaosaan ja nyt on takaluukku lutus ja se valokoppa säpälein.
        Tullee kallis lasku, näi joulun al. Ei jättänyt nimmee itestään.


      • Virtuaalikoneistaja
        tiennyt kirjoitti:

        et nykyisin useimmis paikois myös laivoil on lähinnä laktoosittomii?mistä tiesit niien ruokien sisältävän laktoosia? Jälkiruuaksikin löytyi laktoosittomat vaihtoehdot.huomaa käyttämäs kin-pääte sanas jälkiruoka.siks ihmetyttää kui paljost taas puhut omii satui.

        on aika iso taulu siinä puffan edessä jossa kerrotaan jokaisesta ruokalajista mitä se pitää sisällään, joten sietlä sen tiedon saa.


      • myöskin..
        tiennyt kirjoitti:

        et nykyisin useimmis paikois myös laivoil on lähinnä laktoosittomii?mistä tiesit niien ruokien sisältävän laktoosia? Jälkiruuaksikin löytyi laktoosittomat vaihtoehdot.huomaa käyttämäs kin-pääte sanas jälkiruoka.siks ihmetyttää kui paljost taas puhut omii satui.

        Me ainakin olemme saaneet hyvin laktoosittomia vaihtoehtoja.

        http://www.vikingline.fi/merella/wine_dine/vikingbuffet/vikingbuffet_menu_joulu.asp


      • tiennyt kirjoitti:

        et nykyisin useimmis paikois myös laivoil on lähinnä laktoosittomii?mistä tiesit niien ruokien sisältävän laktoosia? Jälkiruuaksikin löytyi laktoosittomat vaihtoehdot.huomaa käyttämäs kin-pääte sanas jälkiruoka.siks ihmetyttää kui paljost taas puhut omii satui.

        selviää moni asia kuten sekin onko ruoassa laktoosia;) Samoin ruokalajin vieressä olevat merkinnät,,,VL, L, G, ja jos merkintää ei ole kysyy henkilökunnalta.



      • maista
        Pukeli 1 kirjoitti:

        sen omal kielellää mis on sitä laktoosii. Makialt maistuu se maitosoker.
        Minnuu ei oikei huvita nyt tää kirjoittelu, ko oon pahalla mielel.
        Joku ol peruuttanu miun aika uuven corollan takaosaan ja nyt on takaluukku lutus ja se valokoppa säpälein.
        Tullee kallis lasku, näi joulun al. Ei jättänyt nimmee itestään.

        kyl sie ny pukel oot ihan hakoteil.meinaatkos oikkeest et toi ois maistellu jokaist lämmint ruokaa?siinhä hää jo ois saanna aikamoise annokse laktoosii.sie et taia ees tiätää mikä toi laktoosi-intoleranssi on buahhaaa.eikä taia tietää toi umakaa kohan yrittää vaa.


      • laatikoista vaan
        umalehtinen kirjoitti:

        jos luit, mitä olikaan joululaatikoiden suhteen;)

        lämpimästä ruoasta yleisemmin:

        "En koskenut
        Kirjoittanut: umalehtinen 17.12.2008 klo 20.15

           lämpimiin ruokiin. Niissä oli laktoosia, sillä siellä oli joulukattaus"


      • köyhä laiva
        umalehtinen kirjoitti:

        jos luit, mitä olikaan joululaatikoiden suhteen;)

        et siel tarjoiltiin vaa laatikoit.
        En koskenut
        Kirjoittanut: umalehtinen 17.12.2008 klo 20.15

           lämpimiin ruokiin. Niissä oli laktoosia, sillä siellä oli joulukattaus. Ja sen ymmärtää.
        Riittävästi sai syötyä ja hieman liikaakin kalapöydän antimista ja salaattipöydän. Jälkiruuaksikin löytyi laktoosittomat vaihtoehdot. Hapahko hedelmäsalaatti (suosikki) ja hyvä glögisorbetti;)
        Kinkku oli laktoositonta ja samoin kalkkuna. Tänään olen ollut eilisen mässäilyn jälkeen pelkällä salaatilla ja hedelmillä,,samoin menee vielä huominen päivä.    

        siehä kirjotat että et koskenu lämpimiin ruokiin,,


      • Virtuaalikoneistaja
        laatikoista vaan kirjoitti:

        lämpimästä ruoasta yleisemmin:

        "En koskenut
        Kirjoittanut: umalehtinen 17.12.2008 klo 20.15

           lämpimiin ruokiin. Niissä oli laktoosia, sillä siellä oli joulukattaus"

        että jokainen suomalainen tietää että joulukattaukseen kuuluvat laatikot ja kinkku, ne ovat ne perinteisimmät jouluruoat.

        Ilmeisesti olin väärässä joten lisätään, joulukattauksessa on lanttulaatikkoa, porkkanalaatikkoa, maksalaatikkoa ja perunalaatikkoa.


      • niitäki
        Virtuaalikoneistaja kirjoitti:

        että jokainen suomalainen tietää että joulukattaukseen kuuluvat laatikot ja kinkku, ne ovat ne perinteisimmät jouluruoat.

        Ilmeisesti olin väärässä joten lisätään, joulukattauksessa on lanttulaatikkoa, porkkanalaatikkoa, maksalaatikkoa ja perunalaatikkoa.

        tehään hei laktoosittomina


      • tiiän
        umalehtinen kirjoitti:

        selviää moni asia kuten sekin onko ruoassa laktoosia;) Samoin ruokalajin vieressä olevat merkinnät,,,VL, L, G, ja jos merkintää ei ole kysyy henkilökunnalta.

        noi VL, L, G, ja yleensä niit on jokases paikas,,miks joku laiva olis tän päivän poikkeus häh?mul on itel aikast paha laktoosi-intoleranssi eikä viel missää ole ollut sellast ruokaa tarjol mitä en olis voimu syyä.kui siun kohallas on ain poikkeuksii mut muut tolerantikot kyl voi syyä saamaa mist sie kieltäyyt,,,,,,muka.mie ko työksein reissaan eri laivoil ni ain on kaik ollu mulleki syömäkelpost.


      • Virtuaalikoneistaja
        niitäki kirjoitti:

        tehään hei laktoosittomina

        poiminta Vikin Linen Isabellan joulukattauksen lämpimistä:


        Lämpimät ruuat
        Joulukinkku leikkuulaudalta (L)
        Kalkkunafilee leikkuulaudalta (G, L)
        Lipeäkala (G, L)
        Joulumakkara, ruotsalainen ja suomalainen Appenzeller (G)
        Prinssinakit (G, L)
        Lihapullat (G, L)
        Perunalaatikko
        Lanttulaatikko
        Porkkanalaatikko
        Janssonin kiusaus (G)


      • laktoosittomat
        Virtuaalikoneistaja kirjoitti:

        poiminta Vikin Linen Isabellan joulukattauksen lämpimistä:


        Lämpimät ruuat
        Joulukinkku leikkuulaudalta (L)
        Kalkkunafilee leikkuulaudalta (G, L)
        Lipeäkala (G, L)
        Joulumakkara, ruotsalainen ja suomalainen Appenzeller (G)
        Prinssinakit (G, L)
        Lihapullat (G, L)
        Perunalaatikko
        Lanttulaatikko
        Porkkanalaatikko
        Janssonin kiusaus (G)

        lämpimär ruuat

        Joulukinkku leikkuulaudalta (L)    
        Kalkkunafilee leikkuulaudalta (G, L)    
        Lipeäkala (G, L)    
        Prinssinakit (G, L)    
        Lihapullat (G, L)    
        Grillattua kananpojanrintaa ja mandariinikastiketta (G, L)    
        Kasvispannu (G, L, V)    
        Punakaalia, herneitä, luumuja (G, L, V)    
        Keitetyt perunat (G, L)    
        Portviinikastike (G, L)    



        Grillattu kananpoika mandariinikastikkeessa oli erinomaista eilen.
        T.Kyseisellä matkalla ollut.


      • laktoosittomat kirjoitti:

        lämpimär ruuat

        Joulukinkku leikkuulaudalta (L)    
        Kalkkunafilee leikkuulaudalta (G, L)    
        Lipeäkala (G, L)    
        Prinssinakit (G, L)    
        Lihapullat (G, L)    
        Grillattua kananpojanrintaa ja mandariinikastiketta (G, L)    
        Kasvispannu (G, L, V)    
        Punakaalia, herneitä, luumuja (G, L, V)    
        Keitetyt perunat (G, L)    
        Portviinikastike (G, L)    



        Grillattu kananpoika mandariinikastikkeessa oli erinomaista eilen.
        T.Kyseisellä matkalla ollut.

        ei eilen ollut saatavilla. Sory. Sitä kävi yksi ryhmästämme kysymässä.
        Mikä aika teillä oli ruokailu?


      • Virtuaalikoneistaja
        umalehtinen kirjoitti:

        ei eilen ollut saatavilla. Sory. Sitä kävi yksi ryhmästämme kysymässä.
        Mikä aika teillä oli ruokailu?

        sanoa että kyllä sinulla on sinnikäs ihailija, tuntuu ettei mikään riitä, sinun täytyy nyt varmasti kertoa todella tarkkaan mitä kaikkea sinä söit, miten paljon ja missä järjestyksessä, muuten häneltä menevät varmasti yöunet ja murre senkun sakenee ja vaihtuu ja aina vain vaikeammaksi käy.


      • Pukeli 1
        maista kirjoitti:

        kyl sie ny pukel oot ihan hakoteil.meinaatkos oikkeest et toi ois maistellu jokaist lämmint ruokaa?siinhä hää jo ois saanna aikamoise annokse laktoosii.sie et taia ees tiätää mikä toi laktoosi-intoleranssi on buahhaaa.eikä taia tietää toi umakaa kohan yrittää vaa.

        Maitosokeriiha se on. Luulet sie, et mie en tiijä? Häh. Kerrako mie söin jätskii , ni meinasin tukehtuu.
        Onks siulkii laktoosi intoleranssi? Älä sit kuule juo maitoo, se paukuttaa.


      • Virtuaalikoneistaja kirjoitti:

        sanoa että kyllä sinulla on sinnikäs ihailija, tuntuu ettei mikään riitä, sinun täytyy nyt varmasti kertoa todella tarkkaan mitä kaikkea sinä söit, miten paljon ja missä järjestyksessä, muuten häneltä menevät varmasti yöunet ja murre senkun sakenee ja vaihtuu ja aina vain vaikeammaksi käy.

        Ihme ettei kysy mitä joimme ruoan kanssa.;) Taitaa olla sama joka eilen oli keskustellut kanssani, mutta ei sitten viitsinyt kertoa miltä kannelta ulos tulimme;)))))


      • sun kanssasi.
        köyhä laiva kirjoitti:

        et siel tarjoiltiin vaa laatikoit.
        En koskenut
        Kirjoittanut: umalehtinen 17.12.2008 klo 20.15

           lämpimiin ruokiin. Niissä oli laktoosia, sillä siellä oli joulukattaus. Ja sen ymmärtää.
        Riittävästi sai syötyä ja hieman liikaakin kalapöydän antimista ja salaattipöydän. Jälkiruuaksikin löytyi laktoosittomat vaihtoehdot. Hapahko hedelmäsalaatti (suosikki) ja hyvä glögisorbetti;)
        Kinkku oli laktoositonta ja samoin kalkkuna. Tänään olen ollut eilisen mässäilyn jälkeen pelkällä salaatilla ja hedelmillä,,samoin menee vielä huominen päivä.    

        siehä kirjotat että et koskenu lämpimiin ruokiin,,

        Ei tuo ole enää tervettä. Sä olet varmaan miespuolinen, joka on saanut Umalta pakit, ja se pännii oikein kunnolla, lopeta jo, ei tuo auta yhtään.


      • Virtuaalikoneistaja kirjoitti:

        sanoa että kyllä sinulla on sinnikäs ihailija, tuntuu ettei mikään riitä, sinun täytyy nyt varmasti kertoa todella tarkkaan mitä kaikkea sinä söit, miten paljon ja missä järjestyksessä, muuten häneltä menevät varmasti yöunet ja murre senkun sakenee ja vaihtuu ja aina vain vaikeammaksi käy.

        hän nyt on ainut ihminen jonka tosielämässä tunnen, joka voisi kovasti huolehtia jos kuulisi ettei joku risteilyllä käynyt ole syönyt lämmintä ruokaa laivalla ollenkaan. ;P Mutta ei nyt sentään tuntemattomien ihmisten syömisistä hätäile edes mummokaan.

        Kyllä se kalapöytä ja muutkin kylmät ruuat on risteilyllä minullekin ihan must juttu, ne on yleensä tosi runsaita pöytiä ja niissä on minulle ainakin paljon sellaista mitä ei kotioloissa tule syötyä. Lämpimät ruuat ei ole olleet kovin ihmeellisiä niillä laivoilla missä muistan syöneeni, kun ensin mässää koko kylmän pöydän läpi niin ei sitten oikein tee enää mieli mitään keitettyjä perunoita. Mutta kun ruokaa rakastan niin ihan periaatteesta maistan yleensä vähän jotain lämmintäkin, ja sitten hyökkään taas uudella tarmolla juustojen ja jälkkäreitten kimppuun. :D


      • umalehtinen kirjoitti:

        Ihme ettei kysy mitä joimme ruoan kanssa.;) Taitaa olla sama joka eilen oli keskustellut kanssani, mutta ei sitten viitsinyt kertoa miltä kannelta ulos tulimme;)))))

        ...MITÄ te joitte ruuan kanssa??? :D Tuotiinko pöytiin vai haitteko itse? Joitteko kahvia, oliko siellä kahviautomaatti? Minkäväriset pöytäliinat oli, ja oliko joulukoristeita?

        Vitsi, mulla olisi kyllä tosi paljon kysyttävää!


      • Virtuaalikoneistaja
        Ursa kirjoitti:

        hän nyt on ainut ihminen jonka tosielämässä tunnen, joka voisi kovasti huolehtia jos kuulisi ettei joku risteilyllä käynyt ole syönyt lämmintä ruokaa laivalla ollenkaan. ;P Mutta ei nyt sentään tuntemattomien ihmisten syömisistä hätäile edes mummokaan.

        Kyllä se kalapöytä ja muutkin kylmät ruuat on risteilyllä minullekin ihan must juttu, ne on yleensä tosi runsaita pöytiä ja niissä on minulle ainakin paljon sellaista mitä ei kotioloissa tule syötyä. Lämpimät ruuat ei ole olleet kovin ihmeellisiä niillä laivoilla missä muistan syöneeni, kun ensin mässää koko kylmän pöydän läpi niin ei sitten oikein tee enää mieli mitään keitettyjä perunoita. Mutta kun ruokaa rakastan niin ihan periaatteesta maistan yleensä vähän jotain lämmintäkin, ja sitten hyökkään taas uudella tarmolla juustojen ja jälkkäreitten kimppuun. :D

        Viikkarilla kylmissä sapuskoissa on kattava se kalaruokien määrä, viimeksi kun kävin siellä oli silakistakin monta eriversiota ja ainakin katkarapuilla täytetyt silakkarullat olivat hyviä.

        Joskus kun matkojen väliä ei ollut kovin pitkää aikaa, osasi syödä vähän paremmin ja lämpimälle ruuallekkin jäi tilaa, paahtopaisti siellä on sekä kylmänä että lämpimänä hyvää.

        Viime aikoina siellä on ollut jälkkärinä jotakin vanilja vanukasta ja se on hyvää, samoin yksi kakuista, nimeä en tiedä kun en kakuista mitään ymmärrä.


      • Ursa kirjoitti:

        ...MITÄ te joitte ruuan kanssa??? :D Tuotiinko pöytiin vai haitteko itse? Joitteko kahvia, oliko siellä kahviautomaatti? Minkäväriset pöytäliinat oli, ja oliko joulukoristeita?

        Vitsi, mulla olisi kyllä tosi paljon kysyttävää!

        Pöytätoverini nauttivat viiniä. Snapseja myytiin pienissä pulloissa. Kahvia juotiin ja sitten älä vaan kerro kelleen,,,karkasimme kapakkiin ja minä tilasin reppavana päärynäkonjakin;)) Oli meillä toki jemmassa kokouksessa ruoansulatusta edistävää nestettä,,,pienissä pulloissa lorautettavaksi kahvin joukkoon ja sitten taas olikin nuttura kireellä ja vakava ilme kasvoilla kynä kädessä ja paperi edessä.
        En sentään onneksi ollut raittiusyhdistyksen remmissä mukana.


    • Anonyymi

      ♥oOo•*•oOo•♥♥•oOo•*•oOo♥

      Hellemmin -

      Keveimmin -
      kuin pitsinen
      lumihiutale silmäripsissä
      minun huuleni sinua koskettaa

      Ja se henkäys
      joka liikauttaa
      otsaltani hiukset
      sitä en antaisi pois

      Kirpeä pakkanen ja
      huulet huulilla

      Yhdessä ne toistaa

      - Rakkaani -

      - Minun rakkaani -

      Lunta sataa ja
      silmäripsissä kimmeltää

      ♥oOo•*•oOo•♥♥•oOo•*•oOo♥

    Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      1759
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      20
      1664
    3. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      61
      1500
    4. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      71
      1495
    5. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      102
      1458
    6. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      56
      1385
    7. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      14
      1359
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      19
      1192
    9. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1140
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1124
    Aihe