Täällä nyt jotku kädettömät lyttää Firefoxia aiheetta,kyseessä on kuitenkin tämän hetken ylivoimaisesti paras ja monipuolisin web-selain,eniten lisäosia,muokattavuus helppoa käyttö nopeaa ja turvallista.Opetelkaa Urpot käyttämään Firefoxia ja tutustukaa sen lisäosien tarjoamiin mahdollisuuksiin, niin huomaatte kuinka hyvä se on.
Firefox on paras!
5
572
Vastaukset
- Eivarmaanoo
Ehkä se 3.1 voisi olla jo kunnollinen mutta ei tämä 3.0 ole vielä se paras versio. Ja IE 8 tulee olemaan kyllä minun selaimnei enkä edes kokieli firefoxia en ikinä.
- Freightliner
On jo käytössä ja hyvin rulaa!
Kerrohan aluksi meille "kädettömille Urpoille" miten Firefox (3.0.x) käynnistyy edes siinä ajassa, jossa muut selaimet käynnistyvät perätysten.
- oobetimer
on vielä nopeampi ja turvallisempi, joten kokeile sitä....=}. Firefox vaatii pientä säätöä toimiakseen muuallakin kuin tukiaseman vieressä (ie:stä nyt ei edes kannata keskustella, siksi hidas ja turvaton se on =)
Firefoxin sukulainen Iceweasel on myös hyvä selain....parempi kuin itse Firefox....
Ai niin.....Konqueror on Linux-selain...........=}
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek205976Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.223259Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1612750- 292630
- 821704
- 1461575
- 1471513
- 91283
- 951088
- 121068