Totuusko?

se toinen

Tapasin alkukesästä mukavan miehen,joka vei jalat altani kertalaakista.
Eroni oli samoihin aikoihin,joten sattuma korjasi satoa.
Mies ei tietenkään ollut ja ole vapaa,koko kesä meni kevyin askelin,minä aikuinen nainen....!
Tapailemme edelleen ja aika hänen kanssaan on kuin teiniprinsessan kirjasta.
Olen palvottava,saan lähes kaiken,aikarajoituksilla tietenkin.
Joskus tunnen syyllisyyttä ja pahaa oloa tän toisen naisen puolesta,että hän ei tiedä näitä hänen ystävänsä varastettuja hetkiä kanssani.
Samoin mieskin on periaatteessa rehellinen ja sanoo ettei tämä ole oikein.
Mutta kukaa sanoo mikä on oikein? Omistammeko toisemme?
En haluaisi häntä "kokopäiväiseksi",näin on hyvä.
Tapaamme kun meille molemmille sopii,ei ole siteitä,ei turhia lupauksia,kaipaan ja ikävöin häntä,kuin hänkin minua.
Hän on mukanani ajatuksissani päivisin.
Me hupsut aikuiset!!

35

1480

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • viivatiina

jos oma eroksikin meni tosta noin vaan jos et kiinny toiseen ihmiseen niin paljoa että voit jakaa hänet toisen kanssa itse en omaani kyllä rupeis kenenkään kanssa jakamaan nyt tässä iässä ne nuoruuden teiniprinsessa ajat on takanapäin arvostan enemmän suhteessa sitä että minulla on ihminen vierellä aina saatavilla ystävänä eikä tarvi tuntee syyllisyyttä ja pahaa oloa mutta antaisit tämän varatun miehen olla jos et häntä kerta kokonaan halua varauksella kirjoitin kun ihmettelen voiko nainen kypsässä iässä olla samanlainen kun miehet olen aina kuitenkin naisia pitänyt näissä asioissa fiksumpina toivottavasti kirjoituksesti oli joulusatu ja unelma.

• d;)

Tuollainen rikkoo toisten välejä. Toisaalta voi se olla hyväksikin, kun ilmitullessa pettäjä saa kenkää alta-aikayksikön, ja se on aivan oikein.

• Meriläinen

ja ollut yksin 9 vuotta.
      Elämääni yritti tulla "oikeasti" varattu mies.
      Yksi päivä oltiin yhdessä ja tiesin että meillä voisi olla hauskaa siis voisi jos hän olisi vapaa.
      Minä en halua miestä "aikavarauksella" enkä halua olla nainen jota selitellään jos sattuu oma poika tulemaan kohdalle.
      Olen vapaa ja haluan vapaan suhteen.
      Haluan nauraa ja nauttia kaikkien nähden, en olla joku salainen jossain kotini seinien sisällä.
      Mutta jokainen taaplaa tyylillään, jos on onnellinen niin...

• *Anjaniina*

mielen ystävättäreni.
        Hälle on hirveän tärkeä aina kehua paljoilla miehilla ja omaisuudella.
        Lähdimme reissuun ja jätin vanhan bemarini hänen pihalleen,
        Reissussa sitten muuan toinen ystäväni tuli tämän naisen kanssa vastaan ja pyysi naista kertomaan minulle minkälaisen soiton oli saanut.
        Ja nainen aloitti.
        "poikani soitti ja kysyi, että mikä helvetin amisbemari täällä oikein on pihalla."
        Johon tietysti katsoin hiukan pitkään puhumatta mitään, mietin onko se halventamisen asia, jos jollakulla ei auto ole vuosimallia 2008?
        Nainen jatkoi;
        "Niin, ei se sitä muuten soittanut ja kysynyt, vaan tarkoitti että onko mulla TAAS joku uus mies kotona, että voiko tää mun poika tulla sisälle?"
        Menin tieheni sen enempää puhumatta, ajattelin kyllä...vaikka mitä.

• ent.tehtaantyttö
        *Anjaniina* kirjoitti:

mielen ystävättäreni.
        Reissussa sitten muuan toinen ystäväni tuli tämän naisen kanssa vastaan ja pyysi naista kertomaan minulle minkälaisen soiton oli saanut.
        Ja nainen aloitti.
        "poikani soitti ja kysyi, että mikä helvetin amisbemari täällä oikein on pihalla."
        Johon tietysti katsoin hiukan pitkään puhumatta mitään, mietin onko se halventamisen asia, jos jollakulla ei auto ole vuosimallia 2008?
        Nainen jatkoi;
        "Niin, ei se sitä muuten soittanut ja kysynyt, vaan tarkoitti että onko mulla TAAS joku uus mies kotona, että voiko tää mun poika tulla sisälle?"

..mitens muuten, vieläkö hän on ystävättäresi? ei tarvitse kertoa, mutta itse en kyllä tämänlaisten naisten seurassa viihtyisi..minullakin OLI yksi ystävätär vähän samanlainen tapaus yli 10 vuotta..kunnes eräänä päivänä, en tiedä pikkuhiljaa kait siinä oli sitä irtaantumista sitten tapahtunut. Niin, ilmoitin että, mitä jos nyt pidettäisiin pieni breikki...no, tuota breikkiä olen pitänyt...ollut vain siitä lähtien huojentunut....

• *Anjaniina*
        ent.tehtaantyttö kirjoitti:

..mitens muuten, vieläkö hän on ystävättäresi? ei tarvitse kertoa, mutta itse en kyllä tämänlaisten naisten seurassa viihtyisi..minullakin OLI yksi ystävätär vähän samanlainen tapaus yli 10 vuotta..kunnes eräänä päivänä, en tiedä pikkuhiljaa kait siinä oli sitä irtaantumista sitten tapahtunut. Niin, ilmoitin että, mitä jos nyt pidettäisiin pieni breikki...no, tuota breikkiä olen pitänyt...ollut vain siitä lähtien huojentunut....

viimeksi saunaan mennessä hän pysähtyi ihmettelemään vartaloani ;)
        Sanoen, että olet kyllä lihonut, ei sulla ennen ollut VATSAA!!
        Monta muutakin ankkaa on hän päästänyt, joskus joutuu sanomaan ihan topakasti, että nyt hiljaa...Kun neuvoo koekmattomia omalla kokemattomuudellaan.
        Juu, sellasii.
        Mut on toisia ihmisiä, jotka jaksaa roikkua, mut niitä pikkuhiljaa työnnetään kauemmas sisäpiiristä ;)))

• ent.tehtaantyttö
        *Anjaniina* kirjoitti:

viimeksi saunaan mennessä hän pysähtyi ihmettelemään vartaloani ;)
        Sanoen, että olet kyllä lihonut, ei sulla ennen ollut VATSAA!!
        Monta muutakin ankkaa on hän päästänyt, joskus joutuu sanomaan ihan topakasti, että nyt hiljaa...Kun neuvoo koekmattomia omalla kokemattomuudellaan.
        Juu, sellasii.
        Mut on toisia ihmisiä, jotka jaksaa roikkua, mut niitä pikkuhiljaa työnnetään kauemmas sisäpiiristä ;)))

..kun olen kovin "kiltti". Vasta tässä, iässä olen vähitellen "oppinut" sanomaan näille tietyille naisille vähän vastaakin...miesten kanssa taas olen aina pärjänyt paremmin...no, hyvin harvoin he ovat minua kyllä mitenkään puheillaan loukanneet, vaikka suoraan ovat aina puhuneet...

• Meriläinen
        *Anjaniina* kirjoitti:

mielen ystävättäreni.
        Ja nainen aloitti.
        Nainen jatkoi;

huonosta itsetunnosta jos pitää miehillä tai tavaroilla kehua, vielä tämän ikäisenä.
        Jokaiselle löytyisi monta miestä ja jokaiselle miehelle monta naista, näin uskon ihan oikeasti.
        Sen verran hulluksi olen huomannut tämän maailman menneen.
        Tiedän toki että on oikeitakin kunnon suhteita, niitä on ympäristössänikin muuten olisin jo menettänyt toivoni.
        Tämä samainen mies josta kerroin joka kanssa vietin päivän ruokaillen ja kulkien kaupungilla lupasi ummet ja lammet jos alettaisiin suhde:
        Hän olisi uskollinen minulle,(kuuntelin ja hymyilin sisään päin)
        Hän olisi vain minua varten ja paikalla heti kun haluaisin. (edelleen kuuntelin ja nyökkäsin, tosin huulillani oli pieniä vaikeuksia).
        vain minä merkitsin hänelle, kunnes poika "saamari" sattui paikalle,Sitten alkoi selittelyt ja esittelyt, enkä minä tuntenut oloani yhtään tärkeimmäksi ihmiseksi. No siitä tilanteesta kun päästiin ja oltiin jälleen kahden olisi selitykset ja silmiin katsoen surullisen näköisenä jatkuneet.
        Se on sanomattakin selvää että kaikki loppui siihen vaikka hauskaa minulla kyllä oli monella tapaa sen päivän aikana.
        Eikä hän kauan minua kaivannut, seuraavalla viikolla oli uusi uhri ja sen jälkeenkin on niitä ollut.
        Ja kotona vaimo uskoo...vielä.

• myös minä kokenut
        Meriläinen kirjoitti:

huonosta itsetunnosta jos pitää miehillä tai tavaroilla kehua, vielä tämän ikäisenä.
        Jokaiselle löytyisi monta miestä ja jokaiselle miehelle monta naista, näin uskon ihan oikeasti.
        Sen verran hulluksi olen huomannut tämän maailman menneen.
        Tiedän toki että on oikeitakin kunnon suhteita, niitä on ympäristössänikin muuten olisin jo menettänyt toivoni.
        Tämä samainen mies josta kerroin joka kanssa vietin päivän ruokaillen ja kulkien kaupungilla lupasi ummet ja lammet jos alettaisiin suhde:
        Hän olisi uskollinen minulle,(kuuntelin ja hymyilin sisään päin)
        Hän olisi vain minua varten ja paikalla heti kun haluaisin. (edelleen kuuntelin ja nyökkäsin, tosin huulillani oli pieniä vaikeuksia).
        vain minä merkitsin hänelle, kunnes poika "saamari" sattui paikalle,Sitten alkoi selittelyt ja esittelyt, enkä minä tuntenut oloani yhtään tärkeimmäksi ihmiseksi. No siitä tilanteesta kun päästiin ja oltiin jälleen kahden olisi selitykset ja silmiin katsoen surullisen näköisenä jatkuneet.
        Se on sanomattakin selvää että kaikki loppui siihen vaikka hauskaa minulla kyllä oli monella tapaa sen päivän aikana.
        Eikä hän kauan minua kaivannut, seuraavalla viikolla oli uusi uhri ja sen jälkeenkin on niitä ollut.
        Ja kotona vaimo uskoo...vielä.

vastaavanlaiset selitykset, kun ukkomies olisi tahtonut kanssani seurustella. Kertoi tulevansa heti, kun vain haluaisin. Kysyin, että tulet varmaan viettämään jouluaattoa kanssani? Vastaus oli, että ei tietenkään, sehän kuuluu perheelle.
        Huvittavia nuo ukkomiehet.

• T-muna

Missä määrin halutaan olla halujensa orjia ja kuinka lähellä kiihottavaa rotkon reunaa halutaan kävellä, reunaa josta avautuu henkeä salpaavan upeita maisemia. Missä kulkee mikäkin raja halujen harmaalla alueella. Useat meistä varmaan käyttävät mielikuvitustaan ja fantasioivat monellakin asialla, mutta kuka oikeasti tietää koska ollaan siinä rajapinnassa ja minkälaisia johtopäätöksiä viimeistään silloin pitäisi tehdä. Epäilemättä suurin osa asettaa kuitenkin, tavallaan tylsän vastuullisuuden rotkon reunan edelle. Pikku viaton flirtti on aina paikallaan. En selitä enkä puolustele, mutta saattaapa miehellä tehdä mieli puristella muitakin kun sen oman kultamurumussukan tissejä. Myöskään naisille sipsuttelu harmaalla vyöhykkeellä ei ole vierasta. Eihän kukaan tunnusta mitään, mutta sisimmässään toivotaan ja halutaan kaikenlaista. Kuka sitten on himojensa orja eikä tiedä millä alueella kulkee, tai ei välitä tietää. Siinäpä se.

Tämä mies josta kerroit on jo astunut rajan yli. Voi olla, että aivan tarkoituksella, mutta ikävää peliä hän joutuu pelaamaan monen ihmisen ollessa pelinappuloina.

• Pirre*

provo.

• Meriläinen

voi joku oikeasti sellaisessa tilanteessa elävä ihminen saada ajatuksia.
        Ehkäpä ne tavallaan ajavat paikkaansa.
        Tässä maailmassa petetään oikeasti tosi paljon mikä on tosi surullista.
        Ja vapauden määritelmä on jokaiselle erilainen.
        Joku kokee olevansa vapaa eläessään suhteessa jota täytyy salata ja jossa joutuu olevansa selittelyjen takana.
        Minulle taas vapaus on sitä että pystyn katsomaan silmiin kaikkia jossa voin rakastaa aidosti kaikkien nähden.

• se toinen

joka sana.Sataprosenttisesti.

Ja ei ole kyse pelkästä "himosta"-jos hän olisi vapaa mies,saattaisimpa jopa harkita muuta...

On vaan mies minun makuuni,puuhailemme paljon muutakin yhdessä,ei vaan pelkkää....jääköön sanomatta.

• Pirre*
        se toinen kirjoitti:

joka sana.Sataprosenttisesti.

Ja ei ole kyse pelkästä "himosta"-jos hän olisi vapaa mies,saattaisimpa jopa harkita muuta...

On vaan mies minun makuuni,puuhailemme paljon muutakin yhdessä,ei vaan pelkkää....jääköön sanomatta.

täynänsä mukavia miehiä, - ja naisia.

• "kysyn minäkin"
        Pirre* kirjoitti:

täynänsä mukavia miehiä, - ja naisia.

Mikäli nyt tarkoitit, että vapaille ihmisille on maailma täynnä mukavia kumppaneita, jotka myös on vapaina. Ei ole näin, ei ainakaan niille, jotka eivät halua lähteä kotimaan rajojen ulkopuolelle etsimään.

• Pirre*
        "kysyn minäkin" kirjoitti:

Mikäli nyt tarkoitit, että vapaille ihmisille on maailma täynnä mukavia kumppaneita, jotka myös on vapaina. Ei ole näin, ei ainakaan niille, jotka eivät halua lähteä kotimaan rajojen ulkopuolelle etsimään.

a k t i i v i n e n etsijä, huom! :)

Kukaan sieltä kotoa tiijjä tulla hakemaan..

• "kysyn minäkin"
        Pirre* kirjoitti:

a k t i i v i n e n etsijä, huom! :)

Kukaan sieltä kotoa tiijjä tulla hakemaan..

Tuli mieleen tämä yleinen läppä: että lapsettomat ihmiset tietävät parhaiten lastenkasvatuksen.

• Pirre*
        "kysyn minäkin" kirjoitti:

Tuli mieleen tämä yleinen läppä: että lapsettomat ihmiset tietävät parhaiten lastenkasvatuksen.

enpä leiki asiantuntijaa, voihan se olla vaikeaa jo näillä kymmenyksillä, kun hyvää ei saa ja huonoa ei huoli.

Onnea jatkoon :)

• Pirre*
        Pirre* kirjoitti:

enpä leiki asiantuntijaa, voihan se olla vaikeaa jo näillä kymmenyksillä, kun hyvää ei saa ja huonoa ei huoli.

Onnea jatkoon :)

mutta, miesten markkinathan ne vallitsee, sillä naisleskiä on jo tässäkin ikäluokassa paljon enemmän kuin miesleskiä, - no ehkä mieslesket eivät ole kovin innokkaita sitoutumaan enää..että siitä vaan - valitsemaan. :)

• Meriläinen
        Pirre* kirjoitti:

mutta, miesten markkinathan ne vallitsee, sillä naisleskiä on jo tässäkin ikäluokassa paljon enemmän kuin miesleskiä, - no ehkä mieslesket eivät ole kovin innokkaita sitoutumaan enää..että siitä vaan - valitsemaan. :)

vapaat miehet ei halua suomalaista naista vaan haikailevat aikalailla muiden maiden naisten perään.
        Näin minun tuttavapiirissäni ovat hakeneet rajan takaa ja toiselta puolelta maapalloa.

• Rocellii

sen tietää....

silloin järjen ääni ja fyysinen himo käyvät
      dialogia... aikansa

fyysisen himon sanotaan kestävän 2-3 vuotta

ja SILLOIN järjen äänen aika on tullut ;)

• Kuka ihme haluaa olla palvonnan kohteena ja saada lähes kaiken? Minä en ainakaan haluaisi. Ihan kuin mies pyrkis ostamaan... ja miten toi omistaminen liittyy mihinkään. Ei kai kukaan kuvittele omistavansa ketään tai ostavansa. Kyllä niitä on jotka kuvittelee, mutta kiinnitäpä tuohon huomiota tarkemmin.

• hyvissä

ajoin.
      Tälläisiä miehiä on todella livessä paljon.
      Tuttavani sinkku nainen tapailee kolmea miestä, ja kaikki on avioliitossa eläviä, eikä tietookaan eroamisesta. Hakevat vaan seikkailua elämäänsä, ole järkevä nainen ja hae vapaalla olevia miehiä, ei kannata panostaa ihastustaan/energiaansa varattuihin miehiin.

• omat tunteesi

et hänen kaipauksensa ja ikävänsä aitoutta. Varattu mies valehtelee silmät suut ja korvat täyteen halutessaan pitää itsellään helpon pesän silloin kun on porttikielto kotipesälle

• se toinen

En tässä voi nyt kuitenkaan kertoa tarkemmin yksityiskohtia suhteestamme ja Hänen "omastaan".
        On paljon mikä muuttaisi suhtautumisennen asiaan,jos tietäisitte kaiken.
        Valehteli tai ei,en kuitenkaan ole ollut niin helppo saalis hänelle,jos niin luulette.
        En myöskään halua olla mitään erikoista,ihminen vain ihmiselle.
        En tiedä enkä halua tietää mihin tää päättyy,elän tässä hetkessä nyt.
        Enkä usko tässä haavoittavani ketään,mitä silmä ei näe-sitä sydän ei sure...sanotaan;

• se toinen kirjoitti:

En tässä voi nyt kuitenkaan kertoa tarkemmin yksityiskohtia suhteestamme ja Hänen "omastaan".
        On paljon mikä muuttaisi suhtautumisennen asiaan,jos tietäisitte kaiken.
        Valehteli tai ei,en kuitenkaan ole ollut niin helppo saalis hänelle,jos niin luulette.
        En myöskään halua olla mitään erikoista,ihminen vain ihmiselle.
        En tiedä enkä halua tietää mihin tää päättyy,elän tässä hetkessä nyt.
        Enkä usko tässä haavoittavani ketään,mitä silmä ei näe-sitä sydän ei sure...sanotaan;

Usein tiedetään ainoastaan seuraus, ei siihen johtaneita syitä.

Kaksi pitkään kestänyttä kolmen osapuolen suhdetta tiedän.

Toinen on kestänyt viitisentoista vuotta ja nainen on synnyttänyt kaksi lasta miehelle. Mies on edelleen vihityn vaimonsa kanssa aviossa, eikä kyse ole todellakaan salasuhteesa.

Toinen 'kolmen kimppa' on kestänyt kahdeksan vuotta ja siinä(kin) avioliitto on edelleen voimassa, mutta kaikki osapuolet asuvat omissa osoitteissa.

Tällaisiakin 'kombinaatteja' on! Nykyisin toimivat ilman suurempaa traamaa.
        Molemmissa tapauksissa taloudellisesti 'ketään' ei ole riistetty, mutta yhteistä omaisuutta on hankittu myös uusien kumppanien kanssa!

Harrastetaanhan parinvaihtoja ym, ja monille sekin on positiivinen ja avio-/avoliittoa, piristävä keino.

Eilen taidettiin kysellä suvaitsevaisuuden perään. Sinunkin kertoma dilema on eräs sellainen asia, joka jakaa mielipiteitä.

En ole ko. asiaa henk. kokenut, enkä usko sen kohdallani toteutuvankaan, mutta senverran olen maailmaa nähnyt ja seurannut, että tuomitsemaan en lähde.

• Hömppähullu Joulupukki

ei paikkaa eikä sitä voi oikheen estääkhään. Tuota tunnetta meinaan.
      Jokuhan sielä toisesa pääsäki siinä suhteesa mättää, kö se mies sinun kansa haluaapi pitää suhetta yllä.
      hän on ottanu tietoisen riskin, koska on sanononu ettei ole hänen mielestäänkhään oikhein.
      Ylheensä se on pelekästä seksistä tuo homma kiinni.
      Kotonako on panokalenterisa liian vähän rukseja, eli sielä ei emäntä makkaa niinkö allakantekijä on sunnitellu, vaan on lyöny luukkunsa kiinni millon mistäkin syystä. Ei se aina ole siitä väsymyksestä kiinni, eikä ajanpuuttteesta sen enempää kö lapsistakhaan, ei varsinkan yli viiskymppisilä. Sielä nyt vain on hormoonit ja harmoonit sekasin.
      Kyllä toellisheen rakkaus ja parisuhteeseen kuuluupi seksi olennaisena, jopa hyvin tärkeänä osana suhetta.
      En mie näe asiasa mithään väärää, jos kerran vielä asiasta on kotonaki yhesä puhuttu, eikä hommat tuolta osin toimi, niin tuollainen voi jopa olla suhteen toisesaki pääsä asioita parantava tekijä. Homma pitäs vaan sitte onnistua pitämhään salassa yhteiselä aukottomala sopimuksela.
      Eli kumpiki kieltää sen olemasa olon hauthaan asti, jos eroa ei toinen halua ottaa.

Ja miksikä pitäs erota sinunkhaan takia.
      Näin teilä on palijon parempi uskosin minä, kun sinäki ymmärrät ja kerta olet tyytyväinen nykytilantheeseen.
      Voipi käyvä niinki, että sieki kohta kyllästysit, ko ei puoli votta ole vielä mikhään aika tuntea toista ihimistä. Sieltä ne vasta ajan kansa sitte alakaa palijastuun "huonotki" puolet.
      Sitte on yks rikkinäinen ja onneton nainen pijan enemmän. Sinähän tämän niinkö periaatteessa olet toiselekki naisele sitte tuottanu.

Joten vällystelkhää vain, ja pitäkää hauskaa.
      Kyllä tet käryätte siitä kuitenki pitemmän pääle. Ainaski niinkö kaveruuesta. Mutta saaha niitä ystäviä olla, ja pittääki. Tiiä vaikka tulisit vielä kuinkaki hyväksi kaveriksi sen vaimonki kansa. ja tuo suheki loppus sitte ihan itesään, ja sie löytäsit uuven. Mutta äläkää helekutisa tässä vaiheesa puhuko ees kavereillenne mithään, mitä tet touhuatte. Aika hoitaapi kyllä tuonki homman, niinkö kaiken muunki.

Mie en usko että vaikka mieki kuinka kieltäsin ja moralisoisin, niin että tet eroasitte sen takia toisistanne.
      Se on kahen kauppa, ja kolomannen korvapuusti, tai sitten ei.

Täsä nyt ei kuitenkaan taia olla vaarana, että ukko tappas akkansa huoraamisen eli pettämisen takia. Vaan kyllä net osaa naisekki tuonki homman.

Jos teilä on mukavaa, ja ossaatta molemmat kunnioittaa, ja ottaa vielä huomioon tuon kolomannen osapuolenki tuntheet ja olemasaolon, niin sillon varsinkin mie sen ilon teile suon.

Mutta valamistautukkaa jo eeltäkäsin, että jonkuasteinen selevitys teile etheen tullee.

Näät oli sitte pukin ohojeet, että niihin ei ole mithään luottamista varsinkiko on tuommosesta vähän "hömpästäki" kysymys. Mutta totta varmhaanki toinen puoli. Valitte ite kumpiko, ja jos valihette yhessä, niin tokkopa kokonaista saatta kuitenkhaan.

En mie tiijä, mie olen ollu saman naisen kansa, jo 37 vuotta, josta naimisisaki 34-vuotta, niin ei net saa tuomosia ees aatella joienki mielestä.
      Mistä sitä tietää millon sitä ite kellekki sattuupi tuommostaki.

Älä kuitenkhaan painosta sunthaan tai toisheen, sillon voipi piru nokkia pelekästhään sinut.
      En mie usko että se on heleppoa silä miehelläkhään nytten.
      Piä ainaski soittohalus kurisa, jos et tahallas halua aiheuttaa harmia. Mie olen kaveripiirisä nähäny tuon puhelimen ja naisten raavollisuuven.

Sanoit, että olet palvottava ja saat lähes kaiken, mutta aikarajoituksela tietenki.
      Onko sinullekki täekeää tuo palvoyuksi tuleminen? Jos niin on, niin sillon mie lähtisin sinä ukkona jo hyvän sään aikana. Sillä kiukuttelua on ootettavisa, jos palavottava ei saakhaan tarheeksi palavontaa.
      Miksi Sulle muuten tuli ero?
      Kerropa sekin, niinkö omana versionas. Juoruthaan nyt sitte kunnola, ko on alettu, eikä sinun liitolles ainakhaan ennää voi ero tulla, niin anna tulla kaikki vaan, ehkä se helepottaa, ja saat haluamasi.

Mie en ylheensä näihinkhään puutu, ko näitä näkkyypi olevan vähinthään kerran viikosa, ja voisivat kulua jollekki toisele palstale paremmin, mutta aattelin, että jos sie vielä kaiphaat tämmöstäki vastausta, niin ole hyvä, ja vassa kuu.

Mie en ite olis kyselly tämmösiä, mutta älä siitä välitä. Vastauksiahan sie olikki vaila.

Tätä mie vatvon nytten aikanani kuluksi, mutta jääkhöön osaltani sitte viimiseksi kerraksi, joten kysele nyt. Ihan mie niin asiallisesti suhtauvun kun tämmösheen nyt ylheensä voipi. Yritän ainaski. Eikä tämä varmhan yksin minun vastauksistani ole kiinni. En lukenu kun avvauksen niinkö ylheensä on ensin tapanani, ettei muut vaikuta mun vastauksen sisälthöön. silleen se on niinkö aijosti oma mielipuolipitheeni.

• se toinen

vain ajan kysymys,liian erilaisia,liian suuri ikäero ja mieheen meni luottamus monta vuotta sitten.
        Ja ironista-mutta taustalta paljastui,kukas muu kuin toinen nainen!!
        Jatka siinä sitten kun koko ajan arvailin hänen luotettavuuttaan.
        Ja jälkeenpäin paljastui hänen jutuistaan niin paljon ilmaa,että sokea olin,mutta en jaksanut koko ajan epäilläkkään.
        Ja loppujen lopuksi riideltiin ihan mitättömistä pikkuasioista,juupas-eipäs-tyyliin!
        Mies halusi hallita,en enää suostunut siihen.Minullakin on oikeuteni.

Ja noihin soittoihin.En aio soittaa ja häiritä,koska en voi koskaan tietää,missä hän on.
        Textailen joskus ja hän soittaa kyllä.
        Meillä on vaan hyvä näin,enkä halua pilata tätä millään tyhmällä asialla jolla ei ole mitään merkitystä.
        Ja sitten kun se loppuu-niin se loppuu,en murehdi sitä.
        Mies ei ole naimisissa,on vaan muuten serustellut tämän naisen kanssa kauan,eivätkä edes asu yhdessä.
        Siis asumme kaikki kolme omissa asunnoissamme.
        Menikö nyt jo liian ulalle??
        Terveisiä korvatunturille,mitäköhän pukki toisi tällaisille ihmisille?
        Tulen muuten aikas lähelle jouluksi...pitäiskös piiskat hakea itselle jo valmiiksi?Heh...

• viivatiina
        se toinen kirjoitti:

vain ajan kysymys,liian erilaisia,liian suuri ikäero ja mieheen meni luottamus monta vuotta sitten.
        Ja ironista-mutta taustalta paljastui,kukas muu kuin toinen nainen!!
        Jatka siinä sitten kun koko ajan arvailin hänen luotettavuuttaan.
        Ja jälkeenpäin paljastui hänen jutuistaan niin paljon ilmaa,että sokea olin,mutta en jaksanut koko ajan epäilläkkään.
        Ja loppujen lopuksi riideltiin ihan mitättömistä pikkuasioista,juupas-eipäs-tyyliin!
        Mies halusi hallita,en enää suostunut siihen.Minullakin on oikeuteni.

Ja noihin soittoihin.En aio soittaa ja häiritä,koska en voi koskaan tietää,missä hän on.
        Textailen joskus ja hän soittaa kyllä.
        Meillä on vaan hyvä näin,enkä halua pilata tätä millään tyhmällä asialla jolla ei ole mitään merkitystä.
        Ja sitten kun se loppuu-niin se loppuu,en murehdi sitä.
        Mies ei ole naimisissa,on vaan muuten serustellut tämän naisen kanssa kauan,eivätkä edes asu yhdessä.
        Siis asumme kaikki kolme omissa asunnoissamme.
        Menikö nyt jo liian ulalle??
        Terveisiä korvatunturille,mitäköhän pukki toisi tällaisille ihmisille?
        Tulen muuten aikas lähelle jouluksi...pitäiskös piiskat hakea itselle jo valmiiksi?Heh...

toisen samanlaisen joka pettää kumppaniaan jokaisen hameenhelman perässä vai luuletko olevasi hänelle jotain ainutkertaista kun toinen jättää niin toinen ottaa mutta näinhän se on ollut aina että jotkut naiset vaan aina rakastuvat renttuihin ja jonkinsortin renttuhan täytyy olla kun on pokkaa pitää useampaa naista kerralla eikä tietysti voi yleistää että aina mies naisista löytyy yhtä paljon varmasti vastaavanlaisia.

• mmm
        viivatiina kirjoitti:

toisen samanlaisen joka pettää kumppaniaan jokaisen hameenhelman perässä vai luuletko olevasi hänelle jotain ainutkertaista kun toinen jättää niin toinen ottaa mutta näinhän se on ollut aina että jotkut naiset vaan aina rakastuvat renttuihin ja jonkinsortin renttuhan täytyy olla kun on pokkaa pitää useampaa naista kerralla eikä tietysti voi yleistää että aina mies naisista löytyy yhtä paljon varmasti vastaavanlaisia.

eipä tämän ketjun aloittajan "mies" nyt niin kovin sidotussa elämässä elä, ei ole aviossa ei edes avoliitossa.

• mmm kirjoitti:

eipä tämän ketjun aloittajan "mies" nyt niin kovin sidotussa elämässä elä, ei ole aviossa ei edes avoliitossa.

Mitä ihmeen keskustelua tuon aloituksen siinä tapauksessa pitäisi herättää? Kaikilla on kivaa ja kukaan ei ole sitoutumassa mihinkään. Aikuisia ihmisiä kaikki, nauttivat elämästään.

• mmm
        PupuPuskasta kirjoitti:

Mitä ihmeen keskustelua tuon aloituksen siinä tapauksessa pitäisi herättää? Kaikilla on kivaa ja kukaan ei ole sitoutumassa mihinkään. Aikuisia ihmisiä kaikki, nauttivat elämästään.

vaan minäpäs en osaa vastata. Onko tuo aloitus nyt taas näitä ihmissuhdeprovoja vai oliko aloittajalla tarve laittaa "onnensa" kirjaimien muotoon ja taltioida se. Muistaa sitten mistä on onnellinen, jos pääsee unohtumaan.

• viivatiina
        mmm kirjoitti:

kuiteskin kun ekalla.

• kutriina : )

Minullekkin tulee mieleen, että haluiaisit hehkuttaa rakkauttasi ympäriinsä, mutta koska et voi sitä tehdä, niin ainoa tapa sinulle on tänne kirjoittaminen.

Vai haetko täältä hyväksyntää tuolle suhteellesi.
      Jokainen taplaa tyylillään, jotkut tyytyvät vähempään ja jotkut vaativat enemmän :)

• se toinen

haluat vääntää asiat toisin?!

Halusinhan heittää kysymyksen,mikä on oikein ja omistammeko toisemme?
        Myöskin tää on keskustelupalsta,eikä minun tarvitse hakea hyväksyntää keneltäkään.
        Eikä myöskään hehkuttaa,olen vain "vähästäkin"onnellinen.
        Ystäväni tietävät ja antavat minun hehkua,moralisoimatta.
        Ja kirjoittaa olen tykännyt aina.

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!

"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its
      Maailman menoa
      375
      8275
    2. Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa

Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.
      Maailman menoa
      162
      2616
    3. Oletko samaa mieltä

Että on parempi olla erillään?
      Ikävä
      76
      948
    4. Sylikkäin.

Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta
      Ikävä
      60
      863
    5. Kuka pistetty kylmäksi

Ketähän joutunu puukkohipan uhriksi? Tietääkö kukkaan?
      Kajaani
      12
      850
    6. Postilaatikoista

Tuntuu kaikki tietävän tekijän/tekijät, mutta miksi nimiä ei julkaista???
      Kihniö
      25
      836
    7. Nainen arvaa kuka

En ikävä kyllä elä enää pitkään
      Ikävä
      55
      833
    8. Sano nyt kiertääkö

Huhut meistä tai jostain muusta?
      Ikävä
      64
      812
    9. Mietin että

Onko tarinallamme vielä luvussa tilaa kohtaamiselle vai jääkö se tähän.
      Ikävä
      46
      786
    10. Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!

"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss
      Maailman menoa
      69
      725
    Aihe