Katsokaa-

ihmetteleväinen-nainen

Mitä mieltä olette tästä kuvasta,
kun mun mielestä siinä on jotain..siis
kuvassa puskien takana vaalea sumu/hahmo?

katsokaa itse- http://kuvaton.com/k/OBv.jpg

p.s ei ollut seinä,puu,patsas eikä mikään valo,tai seinän kivetys..

11

851

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mielestäni se on melko selvästi tyypillistä kalkin valumaa. "Pään" yli menee lievästi oikealle nouseva pitempi sauma, joka ilmeisesti on alla olevan peruskallion ja rakennetun muurin raja. Muurin kivien välit on tiivistetty laastilla. Pitkien aikojen kuluessa laastista liukenee kalkkiyhdistettä veteen. Kun vesi sitten valuu jotakin pintaa pitkin, siitä saostuu valkeata ainesta. "Pään" vieressä oikealla puolella on pieni valumajälki, joka on kuivunut nopeasti paikalleen niukan vedentulon vuoksi. Näitä näkee sopivissa paikoissa, esimerkiksi Raaseporin linnanraunion kivimuurin pohjasta lähtevänä pitkin peruskalliota.

      • ihmetteleväinen-nainen

        Hyvä teoria sinäänsä,mutta
        kiersin katsomassa tuon paikan,ja olen aika tarkkanäköinen..eikä siinä ollut tuommoisia edellä mainittuja valumia.

        kumma juttu..


      • ihmetteleväinen-nainen kirjoitti:

        Hyvä teoria sinäänsä,mutta
        kiersin katsomassa tuon paikan,ja olen aika tarkkanäköinen..eikä siinä ollut tuommoisia edellä mainittuja valumia.

        kumma juttu..

        Sepä todella kummallista, niin aidon näköinen se kuva on. Voitko vielä käydä tarkistamassa, onko siinä peruskallion ja rakennetun muurin välinen raja? Vähän himmeämmän valkoista aluetta näyttää jatkuvan vasemmalle. Miten sen kanssa on?


      • ihmetteleväinen-nainen
        okivi kirjoitti:

        Sepä todella kummallista, niin aidon näköinen se kuva on. Voitko vielä käydä tarkistamassa, onko siinä peruskallion ja rakennetun muurin välinen raja? Vähän himmeämmän valkoista aluetta näyttää jatkuvan vasemmalle. Miten sen kanssa on?

        Niin.No tarkistan kyllä tuon kyseisen paikan
        seuraavalla kerralla kun menen sinne saareen..:)


      • ihmetteleväinen-nainen kirjoitti:

        Niin.No tarkistan kyllä tuon kyseisen paikan
        seuraavalla kerralla kun menen sinne saareen..:)

        Ja otapa vielä kuva, useampiakin.


    • heittämä

      muovikalvo

      • ihmetteleväinen-nainen

        Eikä siinä myöskään ollut muovipusseja.
        SIINÄ EI OLLUT MITÄÄN.


      • ...itse
        ihmetteleväinen-nainen kirjoitti:

        Eikä siinä myöskään ollut muovipusseja.
        SIINÄ EI OLLUT MITÄÄN.

        ottanut kuvan? Jos olet, mistä ja milloin se on otettu? Kävitkö kyseisen pensaan lähellä?


      • ihmetteleväinen-nainen
        ...itse kirjoitti:

        ottanut kuvan? Jos olet, mistä ja milloin se on otettu? Kävitkö kyseisen pensaan lähellä?

        itse otin kuvan,Suomenlinnassa.


      • ihmetteleväinen-nainen
        ihmetteleväinen-nainen kirjoitti:

        itse otin kuvan,Suomenlinnassa.

        viime kesänä..Kävin pyörimässä siinä kohtaa,mutta ei siinä ainakaan mitään valumia ollut muurissa.tai muutakaan..


      • .pensaan
        ihmetteleväinen-nainen kirjoitti:

        viime kesänä..Kävin pyörimässä siinä kohtaa,mutta ei siinä ainakaan mitään valumia ollut muurissa.tai muutakaan..

        tarkistuksen välittömästi kuvan oton jälkeen?. Siis niin, että tarkistit kuvan heti digikameran näytöltä, josta huomasit hahmon.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      370
      4599
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      85
      1865
    3. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      65
      1610
    4. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      44
      1556
    5. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      214
      1403
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      29
      1400
    7. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      59
      1371
    8. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      54
      1357
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1235
    10. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      8
      1218
    Aihe