Katsokaa-

ihmetteleväinen-nainen

Mitä mieltä olette tästä kuvasta,
kun mun mielestä siinä on jotain..siis
kuvassa puskien takana vaalea sumu/hahmo?

katsokaa itse- http://kuvaton.com/k/OBv.jpg

p.s ei ollut seinä,puu,patsas eikä mikään valo,tai seinän kivetys..

11

892

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mielestäni se on melko selvästi tyypillistä kalkin valumaa. "Pään" yli menee lievästi oikealle nouseva pitempi sauma, joka ilmeisesti on alla olevan peruskallion ja rakennetun muurin raja. Muurin kivien välit on tiivistetty laastilla. Pitkien aikojen kuluessa laastista liukenee kalkkiyhdistettä veteen. Kun vesi sitten valuu jotakin pintaa pitkin, siitä saostuu valkeata ainesta. "Pään" vieressä oikealla puolella on pieni valumajälki, joka on kuivunut nopeasti paikalleen niukan vedentulon vuoksi. Näitä näkee sopivissa paikoissa, esimerkiksi Raaseporin linnanraunion kivimuurin pohjasta lähtevänä pitkin peruskalliota.

• ihmetteleväinen-nainen

Hyvä teoria sinäänsä,mutta
        kiersin katsomassa tuon paikan,ja olen aika tarkkanäköinen..eikä siinä ollut tuommoisia edellä mainittuja valumia.

kumma juttu..

• ihmetteleväinen-nainen kirjoitti:

Hyvä teoria sinäänsä,mutta
        kiersin katsomassa tuon paikan,ja olen aika tarkkanäköinen..eikä siinä ollut tuommoisia edellä mainittuja valumia.

kumma juttu..

Sepä todella kummallista, niin aidon näköinen se kuva on. Voitko vielä käydä tarkistamassa, onko siinä peruskallion ja rakennetun muurin välinen raja? Vähän himmeämmän valkoista aluetta näyttää jatkuvan vasemmalle. Miten sen kanssa on?

• ihmetteleväinen-nainen
        okivi kirjoitti:

Sepä todella kummallista, niin aidon näköinen se kuva on. Voitko vielä käydä tarkistamassa, onko siinä peruskallion ja rakennetun muurin välinen raja? Vähän himmeämmän valkoista aluetta näyttää jatkuvan vasemmalle. Miten sen kanssa on?

Niin.No tarkistan kyllä tuon kyseisen paikan
        seuraavalla kerralla kun menen sinne saareen..:)

• ihmetteleväinen-nainen kirjoitti:

Niin.No tarkistan kyllä tuon kyseisen paikan
        seuraavalla kerralla kun menen sinne saareen..:)

Ja otapa vielä kuva, useampiakin.

• heittämä

muovikalvo

• ihmetteleväinen-nainen

Eikä siinä myöskään ollut muovipusseja.
        SIINÄ EI OLLUT MITÄÄN.

• ...itse
        ihmetteleväinen-nainen kirjoitti:

Eikä siinä myöskään ollut muovipusseja.
        SIINÄ EI OLLUT MITÄÄN.

ottanut kuvan? Jos olet, mistä ja milloin se on otettu? Kävitkö kyseisen pensaan lähellä?

• ihmetteleväinen-nainen
        ...itse kirjoitti:

ottanut kuvan? Jos olet, mistä ja milloin se on otettu? Kävitkö kyseisen pensaan lähellä?

itse otin kuvan,Suomenlinnassa.

• ihmetteleväinen-nainen

itse otin kuvan,Suomenlinnassa.

viime kesänä..Kävin pyörimässä siinä kohtaa,mutta ei siinä ainakaan mitään valumia ollut muurissa.tai muutakaan..

• .pensaan

viime kesänä..Kävin pyörimässä siinä kohtaa,mutta ei siinä ainakaan mitään valumia ollut muurissa.tai muutakaan..

tarkistuksen välittömästi kuvan oton jälkeen?. Siis niin, että tarkistit kuvan heti digikameran näytöltä, josta huomasit hahmon.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?

Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.
      Ikävä
      106
      1918
    2. Mitä tekisit jos näkisit täällä viestin joka on varmasti sulle

Olisit siitä 100% varma.
      Ikävä
      242
      1696
    3. Ikävä on häntä

Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos
      Ikävä
      61
      1086
    4. Minkä kultakimpaleen

Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik
      Ikävä
      31
      1030
    5. Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet

Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K
      Maailman menoa
      62
      980
    6. En kai koskaan saa sinua

Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k
      Ikävä
      66
      949
    7. Kerroppas nyt

M mies, että kenestä sinä oikein tykkäät, niin saadaan tämä asia muillekin selväksi 😉
      Ikävä
      63
      838
    8. Tykkäsit nainen

Aina eniten lähetyssaarnaajassa, muistan miten nautit!😎😚 meidän pitää päästä vielä kokemaan se.
      Ikävä
      37
      837
    9. The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."

Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut
      Tv-sarjat
      6
      821
    10. Helppo selvittää onko oma täällä

Laittaa yhden selvän kysymyksen ja jos kukaan ei osaa vastata, niin oikea ei ole täällä. Saa käyttää vapaasti hyödykse
      Ikävä
      49
      805
    Aihe