kuppaus

sheryana

kuppaaminen kiinnostaa mua suunnattomasti, missähän voisin opiskella ihan laillistetuksi kuppariksi?
en ole netistä löytänyt yhtäkään oppilaitosta.
onko tietoa kellään?

8

4153

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kupparimuija

Itse olen käynyt Suomen Kansanparantajaseuran kuppauskurssit 1 ja 2. Myös Hieronta-Akatemia järjestää kursseja. Saunaterapeutti-koulutukseen kuuluu kuppaus myös. Tai voit pyytää jotain kokenutta kupparia opettamaan. Suomen Kupparit seurasta voit saada tietoa myös.
      Ns.laillistetuksi kuppariksi ei voi opiskella missään. Hyvä on olla jokin laillistettu terveydenhuollon tutkinto (esim.hieroja) taustalla.

• kuppariukko!

Kansanlääkintäkeskus Kaustisilla kouluttaa
      kuppareita. Lääkärijohtoinen, pätevä,faktakoulutus
      terveydenhoidonammattilaisille.

• AsiajntuntijaMies

Kuppaus on nyt ihan huuhaata. Ei niin yhtään mitään lääketieteellistä perusteta, ei kertakaikkiaan mitään. Vähän samaa tasoa kuin puhelimessa toimiva 'henkiparantaja'.

Ja laillistettu kuppari vielä, hoh hoijjaa, onneksi maailma ei ihan vielä noin makaa vaikka REU:ssa ollaankin ja kaikkea pitää suvaita.

• kupparimuija

Ei taida kouluttaa Kaustinen enää, ei ole vuosiin kouluttanut.

• Asintuntija kokemuks
        AsiajntuntijaMies kirjoitti:

Kuppaus on nyt ihan huuhaata. Ei niin yhtään mitään lääketieteellistä perusteta, ei kertakaikkiaan mitään. Vähän samaa tasoa kuin puhelimessa toimiva 'henkiparantaja'.

Ja laillistettu kuppari vielä, hoh hoijjaa, onneksi maailma ei ihan vielä noin makaa vaikka REU:ssa ollaankin ja kaikkea pitää suvaita.

Kantsii kokeilla ennen kuin alkaa leikkimään asinatuntijaa. Siitä tosiaan on apua.

• hieroja..kuppari

itse kouluttauduin tässä syksyllä.
      Hämeenkyrössä, Frantsilan yrttitilalla.
      sama kuppari kouluttaa myös muualla päin
      suomea.
      mutta ed. mainitusta kuppariseurasta saat
      lisää infoa.

• Skep Pylleröinen

Lopettakaa nyt herranjumala. Eletään kolmatta vuosituhatta ja vieläkin vanhanajan puoskareiden höpöhöpöhoidoista jauhetaan. Siitä ei ole yhtään mitään hyötyä, että tehdään haavoja joista imetään pari teelusikallista verta. Ei yhtään mitään. Pelkkää plasebo shittiä ja rahat pois tyhmiltä.

• Yrittäjä

Vaikka eletään mitä vuosituhatta tahansa ,kuppaus parantaa vaivan kuin vaivan, myös sinunkin luulotaudin1 Suvussamme on ollut kuppareita iät ja ajat samoin kuin yrttiparantajia niinkuin minä nyt! Opin olen imenyt äidinmaidossa mutta olen käynyt myös koulut ja kurssit alalle; lähihoitaja, sairaanhoitaja, luontaishoitaja, fytoterapeutti, kuppari mm. Olen yrittäjä ja töitä riittää :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miten hyvin tunnet kaivattusi?

Mikä hänessä kiehtoo? Asiallisia vastauksia kiitos. 🙋🏻‍♂️
      Ikävä
      140
      6663
    2. Mies, mua jotenkin kiinnostaa

Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?
      Ikävä
      149
      5739
    3. Ootko nainen jotenkin

Epävarma ulkonäöstäsi
      Ikävä
      123
      4891
    4. Moi kuumis.

Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.
      Ikävä
      43
      4490
    5. Milloin olisi sinun ja kaivattusi

Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?
      Ikävä
      52
      3892
    6. Oletko joutunut kestämään

Mitä olet eniten joutunut kestämään?
      Ikävä
      62
      3061
    7. Itkin oikeasti aamulla taas

Haluaisin niin kertoa miltä musta tuntuu. Oon jotenkin hajalla. Tarvitsin ees jonkun joka ymmärtää.
      Ikävä
      52
      2966
    8. Minun rakkaani.

Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m
      Ikävä
      24
      2422
    9. Where are you

Now 🫂☕️🩷
      Ikävä
      42
      2270
    10. Naiselle hyvää viikkoa

olet edelleen sydämessäni. Toivon sinulle myötätuulta mitä ikinä teetkään🪢
      Ikävä
      15
      2197
    Aihe