Tervehdys
Tarvitsisin sellaisen äänentoistojärjestelmän, että voin kuunnella MacBook Prossa itunesissa olevaa musiikkia sen kautta. Eli viritinvahvistimen, johon littää tämä kone ja siihen ostaisin aluksi lisäksi cd-soittimen. Kaiuttimet löytyy jo; Jamo E 430 -merkkiset.
Koska en tajua näistä laitteistoasioista mitään, selvittäisin kelpo kauppiaan kanssa pakettia lisää.
Eli: minne kannattaisi Helsingissä mennä vahvistinostoksille?
Kaupat stadissa.
viritinvahvistimen ostopuuha
1
314
Vastaukset
- on mennä
Musiikin.com-nimiseen kauppaan, joka sijaitsee Pohjoisella Rautatiekadulla. Siellä on asiantuntevat myyjät, jotka ovat perehtyneet noihin juttuihin ja osaavat varmasti auttaa.
Nettiosoite on www.musiikin.com
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1958768
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264988- 524492
- 724013
- 533328
- 513276
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.573096Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262756- 432541
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv422535