perhepaketti...

^tsääns

tietääkö kukaan millainen kännykkä on soneran perhepaketissa tuleva kännykkä????
olen ottamassa sen ja sanottiin että saa kännykän joka maksaa 2e kuussa kahden vuoden ajan.. meillä kun ei ole rahasta puutetta mutta haluan vain tietää minkälainen känny tulossa......

10

1470

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ristokk

      pyydän SONERALTA vastausta

    • sånera sucks!!!!!

      Vaikka ei rahasta olekaan puute, niin ei niitä silti kannata lahjoittaa ruåtsalaiselle såneralle.
      Perhepåketti on täysi vitsi!!!

      Vertaa vähän hintoja: Saunalahden Eliitti3g, puhelin alk. 45,60e (tai 1,90e/kk), kk-maksu 0e, sisältää 3000min/kk puheluita Saunalahden, Kolumbuksen ja Elisan liittymiin, muut puhelut 6,9snt/min, ei aloitusmaksuja jne.........

    • vitsaus

      Onnea soneran valinnalle...
      ja parin vuoden vitsaukselle

      • jotakin ihmettelen

        Ihmetellä täytyy että jos ei tiedä millaisen puhelimen on ottanut..hohhoijaa, kohta taas luetaan katkeraa vuodatusta.

        Kyllähän asiakkaalla täytyy olla sen verran järkeä et tajuaa mitä tilaa, ja tartteeko ko. tuotetta.

        Ja jos se puhelin on p-a sitten niin se ei oo soneran syy vaan sen joka puhelimen valmisti.


    • hinnaksi

      on ilmotettu 2€ niin sillon on kyseessä Nokia 3120 Classic

    • oppäouyiol

      mikset säkin voi vaan päästää itses helpommalla ja ostaa se luuri käteisellä ja joku halpa liittymä siihen.. tollanen perhepuhepakettipaska on silkkaa kusetusta niinkuin kaikki muutkin pakettihöskät ! :D

      • veli

        kannattaa laskea tarkkaan, paljonko perheen kesken oikeasti puhuu, sillä muualle soittamiset on paljon kalliimpia kuin esim: suomen halvimmassa eli globetel.fi :ssä. Käyttää soneran verkkoa. Toinen on suomi gsm /dna:n verkkoa. 5,9cnt/min ja 59cnt kk-maksu.


    • että minulle oli tullut

      jostain puhelinlaskuun yhden liittymän osalta 17,90 perhepaketista. PRKL! Luvattiin 1,90 per liittymä kk maksu!

      • 1234

        Tarkista ihmeessä kuinka kauan kampanja-tarjouksesi on voimassa.


      • sonera on ihan jees.
        1234 kirjoitti:

        Tarkista ihmeessä kuinka kauan kampanja-tarjouksesi on voimassa.

        vuoden 2008 lopussa loppui muistaakseni vuoden 2008 perhepalvelutarjous, eli tarkista tosiaan oliko kyseessä kampanja ja loppuiko se. jos uusit perhepalvelusi nyt, puhut vuoden 2009 loppuun 0e/liittymä. mukaan tulevat tietysti kk-maksut 1,99e per liittymä. jotta perhepalvelu tosiaan olisi sen 1,99/kk, täytyy muistaa ettei tämä maksu sisällä puheluita perhepalveluun kuulumattomiin liittymiin.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      587
      3900
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3338
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2811
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2779
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2154
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2101
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1997
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1875
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1830
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1759
    Aihe