Hei! Olen ollut kaksi kertaa terapiassa ja minut on hypnositoitu molemmilla kerroilla. Tilanne on ollut ihan ok. Mutta, kun asia on todella uusi minulle, niin mistä sen tietää itse, että on hypnoosissa ja tietääkö tämä terapeutti, että hypnoosi on onnitunut? Olen sen verran arka, etten kehtaa kysyä tältä terapeutilta asiaa. Osaisiko joku vähäsen valaista asiaa minulle?
Apua Hypnoosista?
4
906
Vastaukset
- 676ij2
Hypnoosi ei tunnu oikein miltään, niin kuin oplet jo todennut. Ehkä helpion yksittäinen seikka mitä asiakas itse voi seurata on ajantajun vääristymä. Puoli tuntia tuntuu 10 minuuutilta. Joillakin ihmisillä mielikuvien tuottaminen muuttuu helpommaksi ja mielikuvat ovat ehkä enemmän unenkaltaisia. Tarkoittaa että niiden loogisuus vähenee. On helpompi hyväksyä epäloogisuuksia kuin täysin valveilla. Toisaalta hypnoositolan syvyydellä ei ole välttämättä hirveästi merkitystä lopputuloksen kannalta. Tärkeämpää on mitä istunnon aikana tehdään. Jos kolmannen kerran jälkeen et koe selvää muutosta parempaan on syytä miettiä kannattaako jatkaa.
- stella23
Kiitos paljon tiedoista. Oloni on ollut aika lailla kuvaamasi tapainen, tosiaan kello onkin mennyt tunnin vaikkei itsestäni ole siltä tuntunut. Toisaalta oloni on myös erilaisempi kuin aikaisemmin eli parempi.
- Maanis-depressiivinen
Assosiaatio on tavallista vapaampaa ja näen erilaisia näkyjä, saatan esim. nähdä mieleni jonkinlaisena maisemana, kulkea siellä ja suorittaa erilaisia tehtäviä. Näin siis itsehypnoosissa: ensimmäistä kertaa vajosin hypnoosiin ihan vahingossa kuunnellessani musiikkia. Olen suggestioherkkä. Ammattiapua harkitsen tupakoinnin lopettamiseen, en voi nimittäin käyttää vieroituslääkkeitä.
- ,mutta itse
olen päässyt eroon kaffesta ja teestä ja suklaan napostelusta.Ja samalla pääsin eroon päänsärystäkin,kun kävin hypnoosihoidossa.Vointini on parempi kuin ennen.Tupakkakin jäi.En olisi itse uskonut,mutta totta on.
http://fi.wikipedia.org/wiki/Kofeiini
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde212636Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292272- 1482254
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.532150Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211752Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3881627Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961566- 2891447
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131399- 1321389