Hätä, ja missasin kauhean sähläämisen myötä alku ryntäyksen minusta riippumattomista syistä.
Eli, osta apkko saada lippu maksan ruhtinaallisest ihan :) rajansa kaikella mutta mutta ihan extraakin lipusta 1 kpl kiitos.
Jos joku tietäisi, ja ihan hyvällä niin olisin kiitollinen !!
Itse Helsingistä, joten pistäkää viestiä kiitos jos jollain olisi hyvä lippu myytävänä.
Kiitos :)
HUOM!!! OSTAN LIPUN 30.12.2008
5
1050
Vastaukset 5
- JOS ON JOLLAIN! KIITOS!!!
Once again..
Siis Tavastia 30.12.2008 NEGATIVE/69 EYES LIPUN TAHDON OSTAA JOS JOKU TIETÄISI VIELÄ TAI TAHTOO MYYDÄ !!
KIITOS !!- miktikk
[email protected] , saat ostaa Hgistä 1 lipun noutamalla, joten ei edellisen ostajan maksu ole ylihuomiseksi saapunut
laita myös hinta jonka olet valmis maksamaan - ME :) OSTAN LIPUN JA HETIMITEN
miktikk kirjoitti:
[email protected] , saat ostaa Hgistä 1 lipun noutamalla, joten ei edellisen ostajan maksu ole ylihuomiseksi saapunut
laita myös hinta jonka olet valmis maksamaanLaitoin viestiä sinulle, ja kiitos niin rajattomasti..olen ihan wou, ja laitoin kaikki tiedot ( pistin heti kun näin viestin sinulle tuohon email osoitteeseesi )
Viestitellään, mahdollisemman pian, yeess :)
Kiitos! - Bjozet
ME :) OSTAN LIPUN JA HETIMITEN kirjoitti:
Laitoin viestiä sinulle, ja kiitos niin rajattomasti..olen ihan wou, ja laitoin kaikki tiedot ( pistin heti kun näin viestin sinulle tuohon email osoitteeseesi )
Viestitellään, mahdollisemman pian, yeess :)
Kiitos!Moi moi
- pekka puu
Mulla olis yksi käyttämättä jäänyt lippu myynnissä. Soita, jos kiinnostaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va1092240- 103896
- 66853
- 48825
Mitä tapahtuu?
Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???21806Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...
...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha531749- 75674
Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti
Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk76650Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen
Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik23600- 57561