Jos puu kaatuu metsässä ja kukaan ei oo kuuntelemassa,niin kuuluuko siitä mitään ääntä ku se puu kaatuu?
Puu kaatuu??
6
1173
Vastaukset
- susa
menin metsään ja pieraisin. puu kaatui. kuului hirveä jyrähdys. kumpi se oli? puu vai pieru??
- Juu
No sunhan se pitäs tietää,kerran olit siellä kuuntelemassa.
- mie vaa
kyllä siitä varmaan kuuluu. Mutta toisaalta ketään ei oo todistanu mitään. Toi on niitä ikusia mysteereitä varmaan. Mistä sitä ikinä tietää. Meni jaaritteluks mutta ei maha mitään!
- puupää
Helppo testata. Vie videokamera metsään aseta se jalustalle kuvaamaan ja järjestä puun kaatuminen esim. sahaamalla se melkein poikki. Huom! videokamera ei ole kukaan, koska se on eloton esine.
- romu
tietenkin kuuluu rysähdys, vaikka kukaan ei kuuntelis
- iisacci
no kuuluu tai sit ei kuulu riippuu siit minkä kokoinen puu
HAAAAAHAAA PUINEN MUNA
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 713095
- 922865
- 512105
Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201565- 151349
Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..51328Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131301Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein131273- 181250
Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin241232