no niin ostin tämän kyseisen ohjelman, laiton levy sisään koneeseen, mutta kone näyttää että kyseisellä levy ei ole mitään? levy rikki vai jotain muuta? koneessa oli openoffice.org ja Microsoft office XP professional with Frontpage jonka poistin sen takia että oli englannin kielinen. Onko mitään tehtävissä?
office home and student 2007......levy tyhjä?
klaaa
2
448
Vastaukset
- rikkoo koneen CD-aseman
OpenOffice tunnetusti rikkoo joidenkin valmistajien CD-asemia jostain käsittämättömästä syystä.
- töriset
Mullakin OpenOffice rikkoi viime viikolla kahvinkeittimen. Ja viime kesänä OpenOffice teki auton konepeltiin helkutinmoisen lommon.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k354533- 553135
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut473011- 302843
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.3452740Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s82725- 412610
- 62320
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t542145Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta461723