Ray:n pelikoneet tietokoneelle?

pelikone1

Siis tietäskö joku oisko mahollista mistä netistä ladata joku ohjelma mikä sisältäs rayn tunnetuimpi pelejä (tuplapotti, pokeri, mansikka..) olen kuullut näistä puhuttavan, Ikäkään ei niin riitä tuonne club pelaamoon.
voisko joku auttaa. joku simulaattori tmv.

27

23913

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pleijeri87

RAY ylläpitää netissä Club pelaamo nimistä sivustoaan missä voi kirjautumisen jälkeen pelailla melkein kaikkia ray:n pelejä. pohjantähtee ja joitai muita ei voi mut kyllä sieltä kaikki normaalit s-markettien ja huoltoasemien koneet löytyy eikä pelata oikeesta rahasta vaan klikkaamalla kolikoiden kuvia voit heittää koneeseen vaikka tonnin jos jaksat painella etkä köyhdy yhtään ;) suosittelen :)

• pelaaja ray man 22

olisko sulla laittaa linkkiä?

• uykyukyu67m 567mi 679
    • santtules
      • Laari24h

Kiitos santtules sinulle!! Itsekkin olen etsinyt niitä ja sinä autoit ja minä löysin kiitos!!

• onnellinennnnnnnnnnn

santtules thxxxxxxxxxxxxxx oon iha sairaan pitkää ettiny just tota mut en oo löytäny megauploadist :) kiitos paljon

• lolololololololol

virus oli...

• asiantuntija....lol
        lolololololololol kirjoitti:

virus oli...

oon koittanu lataa sitä mut aina virusten torjunta ohjelma sanoo et se o viirus! en suosittele

• Raybani
        asiantuntija....lol kirjoitti:

oon koittanu lataa sitä mut aina virusten torjunta ohjelma sanoo et se o viirus! en suosittele

Eipä taida valmista pakettia olla missään, mistä löytyisi kaikki RAY:n pelit samassa nipussa. Varmaan helpoimmalla pääsee, kun latailee erikseen joltain pelisivulta nuo, esim http://www.peliriihi.com/?sivu=kategoria&haku=korttipelit
        Löytyy varmaan googlesta muitakin paikkoja...

• ___LARe___
        Raybani kirjoitti:

Eipä taida valmista pakettia olla missään, mistä löytyisi kaikki RAY:n pelit samassa nipussa. Varmaan helpoimmalla pääsee, kun latailee erikseen joltain pelisivulta nuo, esim http://www.peliriihi.com/?sivu=kategoria&haku=korttipelit
        Löytyy varmaan googlesta muitakin paikkoja...

en suosittele lataamann tosta ku tulee vitn moiset bugit koneelle.

• Mikäviirus
        ___LARe___ kirjoitti:

en suosittele lataamann tosta ku tulee vitn moiset bugit koneelle.

Mistä sä muka viruksia bongasit?
        Megauploadistako?

• jokaertadg
        asiantuntija....lol kirjoitti:

Se ei ole virus, mutta kun painaa lataus nappulaa nii siinä tulee ikkuna joka on virus.

• Megasuckload2
        jokaertadg kirjoitti:

Se ei ole virus, mutta kun painaa lataus nappulaa nii siinä tulee ikkuna joka on virus.

Joo, tuo Megauploadin paketti on kyl epäilyttävä, mutta nuo pelit mitä tuolla Peliriihessä olevat RAYn pelit taitaa olla kaikki ihan suomalaisten pelitalojen tekemiä, joten niissä ainakaan ei ole viruksia.

• jokunen4343
        Megasuckload2 kirjoitti:

Joo, tuo Megauploadin paketti on kyl epäilyttävä, mutta nuo pelit mitä tuolla Peliriihessä olevat RAYn pelit taitaa olla kaikki ihan suomalaisten pelitalojen tekemiä, joten niissä ainakaan ei ole viruksia.

Eli uskaltaako tän nyt ladata vai ei.

• bumba222
        jokunen4343 kirjoitti:

Eli uskaltaako tän nyt ladata vai ei.

no uskaltaa itte just pelailen eikä ole viruksia sun muita hömpänpömppiä

• rghed

Niin just!!!!!

• rfewg

Miullakaa ei tosta mitää viruksia tullu :D

• superpersus

laita youtubeen ray pelaamo v3.1 nii saat ohjeet sen lataamiseen

• ladatkaa
      • lisäys

siinä on kaikki

• Hetelmäpeli
    • Pelaamolainen

Tuossa ei ollut ihan kaikkia pelejä mitä pelaamon paketissa, mutta kaikki peruspelit näyttäis löytyvän.

• pelihullu

täältä löytyy takuuvarma rayn pelaamo
      https://rapidshare.com/#!download|534l36|184381576|RAY.exe|24707|R~F06B1DD9ACB1610F6F42769DD03991C5|0|0

• pelinisti

mistä saa ray 3.1 ??????

• Haluaa3.1

Niinpä. Voiko joku linkkaa toimivan linkin???

• Anonyymi

juuy

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille

Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?
      Ikävä
      163
      1473
    2. Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos

Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä
      Maailman menoa
      27
      1291
    3. Heikki Silvennoinen ( Kummeli)

Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on
      Kotimaiset julkkisjuorut
      68
      1284
    4. Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?

Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?
      Sinkut
      215
      1154
    5. Mitä toivot

ensi vuodelta? :)
      Ikävä
      127
      1086
    6. Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?

Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk
      Pyhäjärvi
      317
      1019
    7. Hyvää huomenta 18. luukku

Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️
      Ikävä
      224
      1012
    8. Haluaisin vain varmistua

Sinusta tarpeeksi.
      Ikävä
      42
      949
    9. Nyt kun Pride on ohi 3.0

Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että
      Luterilaisuus
      277
      928
    10. Olet sä silti

Ihana ❤️ tykkään
      Ikävä
      72
      915
    Aihe