millainen ruoka ja juomatarjoilu on lennolla mies on huolissaan jos ei lento konjakkia löydy
thomas cook lennot
5
3117
Vastaukset
- No problems
Ihan omasta kokemuksestani, ruoka oli varsin hyvää ja tarjolla oli pariin kertaan Kanarian lennon aikana juotavaa kärryistä. Kaiketi ne myyvät myös sieltä keittiöistä, kuten Finskilläkin lisädrinksuja, jos joku kaipaa.
Omasta puolestamme olemme olleet erittäin tyytyväisiä tähän lentoyhtiöön.- liisalääveri
Onko henk.kunta suomenkielistä?
- on suomenkielistä
liisalääveri kirjoitti:
Onko henk.kunta suomenkielistä?
Kyllä vaan, kapteeni voi olla esim. tanskalainen, mutta lentoemännät ja stuertit suomalaisia.
- Sitruunan syönyt
Konjakit oli kuulemma loppu välittömästi Bangkokista ilmaan päästyä. Palvelulla Finnair ei ainakaan kilpaile. Ei myöskään hinnalla.
tammikuussa kanarian lennolla tarjoilua olis ollut vaikka kuinka jos ois halunnut eikä lennot olleet yhtään myöhässä niinkuin on meille usein finnairin lennolla käynyt todella tyytyväisiä ollaan
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.72498- 1161709
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill371449Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1221318Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1641272- 1461240
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1511209- 521178
- 571103
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.47995