ja määräaikaiset liittymät. kuinka voin sanoa ne irti? Siis, etten ole naimisissa enää sen firman kanssa. Kun puhelut pätkii , ei ole kenttää jne. viestitkin kulkee pahimmassa tapauksessa viikon verran.
asiakasneuvoja ei ota mitään kantaa. ARGH!
Meillä perhesopimus, joka on vuoden voimassa. Neuvoja, kiitos!
Puhelimet ei toimi
3
430
Vastaukset
- uusi sim
kortti,veloituksetta.Minulla ainakin auttoi.Puhelut pätki tai minun liittymään ei saanut yhteyttä tai minä en saanut muihin liittymiin yhteyttä.Kännykän valmistaja syytti operaattoria ja operaattori syytti
kännyn valmistajaa!Kännykkä kävi kolme kertaa huollossa ja siitä ei löytynyt vikaa.Loppujen lopuksi operaattori antoi uuden sim kortin veloituksetta ja alkoipa yhteydet pelaamaan! - tessa...
juu taitaa olla vaan ihan sim kortissa vika. eli turha sillee ketää ees syytellä. sattuuhan näitä.
Muutaku menet uuden kortin tahtomaan- sanoivat
sonerakaupassa, ostin silti uuden simmin, eikä auttanut. 2g:n pakottaminen auttoi, annoitte vääriä vihjeitä, naapuri ton tiesi kertoa, Espoossa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit12681Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1511258Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491135- 1271008
Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223974Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?206949Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä15899- 72855
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk297855- 40851