Lähimmäiseni on eroamassa tai jo eronnut. Mistä saan tietää milloin ero on myönnetty? Miten omaisuus on jaettu, olen nimittäin osaomistaja osaan omaisuuteen. Kelle lasten huoltajuus on joutunut ja onko elatussopimusta?
Avioerotuomio
5
2209
Vastaukset
- sossupaholainen
Sen onko joku avioliitossa ja kuka on lapsen huoltaja ja milloin ero ja sopimus huollosta on tehty, saat tietää maistraatista. Jos elatussopimus on tehty lastenvalvojan luona, et saa sitä mistään tietää. Jos elatus (ja huolto) on määrätty oikeudessa, saat tiedot käräjäoikeudesta. Omaisuuden jakoa et saa tietää mistään.
Miksi haluat tietää tuollaisia asioita? Jos sinulla on ongelmia omistamastasi omaisuudesta, eikö olisi syytä kysyä asianomaiselta itseltään? Ja lapsen huolto ja elatusmaksut eivät kuulu sinulle missään tilanteessa. - eronnutjovuosiasitten
Eroavat puolisot eivät ole voineet jakaa sinun omaisuuttasi. He jakavat oman omaisuutensa.
- Tietoja
Eivät he ole jakamassa minun omaisuuttani. Minusta olisi vaan pirun hauskaa tietää kenen kanssa olen tulevaisuudessa tekemisissä. Ei kumpikaan ole ollut halukas toistaiseksi kertomaan missä mennään.
- osuutesi
Tietoja kirjoitti:
Eivät he ole jakamassa minun omaisuuttani. Minusta olisi vaan pirun hauskaa tietää kenen kanssa olen tulevaisuudessa tekemisissä. Ei kumpikaan ole ollut halukas toistaiseksi kertomaan missä mennään.
pois jommallekummalle,ilmeisesti olet toisen eroavan yrityksen osakas,jos teillä oy, niin kuuluuhan yhtiökokouksessa tuoda uudet asiat julki.???...
- sossupaholainen
osuutesi kirjoitti:
pois jommallekummalle,ilmeisesti olet toisen eroavan yrityksen osakas,jos teillä oy, niin kuuluuhan yhtiökokouksessa tuoda uudet asiat julki.???...
Mutta lasten huolto ja elatus ei kuulu sinulle missään olosuhteissa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.4382507Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek142320Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E2521465Miksi me ei mies voida edes viestitellä irl?
En odota enkä vaadi mitään, voitaisiin vain olla yhteyksissä jollain tapaa ihan oikeasti.821129Oliko Farmi-finaalitehtävät mielestäsi tasaveroisia Lloydin ja Johannan välillä?
Onnea Farmi-voitosta, Lloyd. Et tainnut olla ihan kaikkien suosikki, mutta puskit voittoon! Oliko finaalitehtävät miel621046Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden
"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia4131022- 153905
Rakennetaanko yhdessä?
Haluaisin rakentaa sun kanssa yhteistä tulevaisuutta❤️ Onko meistä siihen? Huomaan että sulta puuttuu se joku tärkeä elä41898- 56859
- 79845