Lähimmäiseni on eroamassa tai jo eronnut. Mistä saan tietää milloin ero on myönnetty? Miten omaisuus on jaettu, olen nimittäin osaomistaja osaan omaisuuteen. Kelle lasten huoltajuus on joutunut ja onko elatussopimusta?
Avioerotuomio
5
2249
Vastaukset
- sossupaholainen
Sen onko joku avioliitossa ja kuka on lapsen huoltaja ja milloin ero ja sopimus huollosta on tehty, saat tietää maistraatista. Jos elatussopimus on tehty lastenvalvojan luona, et saa sitä mistään tietää. Jos elatus (ja huolto) on määrätty oikeudessa, saat tiedot käräjäoikeudesta. Omaisuuden jakoa et saa tietää mistään.
Miksi haluat tietää tuollaisia asioita? Jos sinulla on ongelmia omistamastasi omaisuudesta, eikö olisi syytä kysyä asianomaiselta itseltään? Ja lapsen huolto ja elatusmaksut eivät kuulu sinulle missään tilanteessa. - eronnutjovuosiasitten
Eroavat puolisot eivät ole voineet jakaa sinun omaisuuttasi. He jakavat oman omaisuutensa.
- Tietoja
Eivät he ole jakamassa minun omaisuuttani. Minusta olisi vaan pirun hauskaa tietää kenen kanssa olen tulevaisuudessa tekemisissä. Ei kumpikaan ole ollut halukas toistaiseksi kertomaan missä mennään.
- osuutesi
Tietoja kirjoitti:
Eivät he ole jakamassa minun omaisuuttani. Minusta olisi vaan pirun hauskaa tietää kenen kanssa olen tulevaisuudessa tekemisissä. Ei kumpikaan ole ollut halukas toistaiseksi kertomaan missä mennään.
pois jommallekummalle,ilmeisesti olet toisen eroavan yrityksen osakas,jos teillä oy, niin kuuluuhan yhtiökokouksessa tuoda uudet asiat julki.???...
- sossupaholainen
osuutesi kirjoitti:
pois jommallekummalle,ilmeisesti olet toisen eroavan yrityksen osakas,jos teillä oy, niin kuuluuhan yhtiökokouksessa tuoda uudet asiat julki.???...
Mutta lasten huolto ja elatus ei kuulu sinulle missään olosuhteissa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia.",94023Toiko Helen laivalastillisen vieraslajeja Suomeen?
Loviisan satamaan tuotiin laivalastillinen pähkinänkuoria Norsunluurannikolta Loviisan satamaan kiinnittyi vapun al1423557Elikkä Riikka Purra ei kannusta Suomea edes euroviisuissa
Sellaista on persujen "isänmaallisuus", oma kansa viimeiseksi ja ulkomaalaiset ensimmäisiksi. https://www.iltalehti.fi/922233Koulujen kesälomien siirto
Koulujen kesälomaa voitaisiin siirtää viikon verran. Se voisi olla hyvä kompromissi. Pääsiäsiseen voitaisiin lisätä muut1411878- 1321856
Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin
Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee361776Victoria-tytär, 16, vertaa Martina Aitolehteä ja Esko Eerikäistä: "Iskä on enemmän..."
Martina Aitolehti ja Esko Eerikäinen ovat ex-pari ja heillä on yksi yhteinen tytär, Victoria. Eerikäinen oli Huomenta Su1131429- 1381415
"UKRAINA HYÖKKÄÄ LATVIAN ÖLJYVARASTOON JA JUNAAN"!!!
"MATKUSTAJAJUNA SAI UKRAINALAISLENNOKEISTA VAKAVIA VAURIOITA"!!!551206Nainen, mistä johtuu että joskus et vain ymmärrä?
Älä sitä, älä tätä. Ei niitä varoituksia turhaan sanota. Älä laita sormeasi sirkkeliin. Älä hengaile sen murhaaja poruka1641145