Huomenlahja

miehelle??

Mitä te muut olette ostaneet miehellenne huomenlahjaksi? Kauhean vaikea keksiä, mutta haluaisin kuitenkin jotain ostaa..:)

10

3388

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jossa yhteinen nimi

      vaihdoin siis sukunimeni.

      • elomorsian

        Hei ihan mahtava idea! Ihanaa kun sattumalta tämänkin luin. Taidanpa itse mennä heti liikkeestä varaamaan kaiverrusaikaa.

        Kiitos!


    • RouvaR

      Mä tein miehelleni huomenlahjaksi ristipistotyönä taulun, jossa sininen ruusu ja meidän nimikirjaimet ja hääpäivämäärä. Sininen ruusu oli häidemme teema, ja molempien lempikukka ja lempiväri. Itsekin aikani mietin mitä ostaa/tehdä ja sitten keksin tuon idean, koska tiedän mieheni arvostavan itse tehtyä. Ja onhan se mukava muisto joka säilyy pitkään:)

    • vapaasti käyttöön

      Vaikuttava huomenlahja on esitellä hääyön jälkeisenä aamuna tuoreelle aviomiehelle tuoreen vaimon parivuotias kersa aikaisemmasta suhteesta.

      • tieltä eksy

        mikä on huomenlahja?


    • escard

      www.teamsuhero.com ei niin jäykkää=)

    • aijon

      antaa metallisen lompakon lahjaksi. hänen nykyinen on niin säälittävän kulunut..

    • Kellofriikki
    • Pettynyt morsmaikku

      Tilasin lahjakortin kuumailmapalloilemaan (minulle ja miehelle) mutta meni mönkään, kun olivat laittaneet leimansa mistä kuori peräisin!! Sovittu oli, että VAIN yhteystiedot ja huomaamaton kirje..:/ Mainostivat ihan lahjakortteja ja toimitus niin ettei yllätys mene pilalle. Voin sanoa et V*..tti. Mieshän alko kyselee eikä oikein valehtelu onnistunut..:(

      Pari päivää enää häihin ja uutta pitäs keksiä. Oisin NIIN halunnut yllättää, koska tiesin hänen pitävän siitä.

    • Tilhi1234

      Polttariporukkani vei minut alastonkuviin, joista sitten paras kuva kehystetään miehelleni huomenlahjaksi. Aivan loistava idea! Kuvat otettiin tyylikkäällä studiolla, hyvällä maulla - ei siis mitään törkymatskua vaan kauniita, sensuelleja kuvia. Odotan innolla kuvien näkemistä, kokemus oli tällaiselle tavalliselle tallaajalle kyllä mieletön! Kiitokset siis ystäville ikimuistoisen kokemuksen järjestämisestä :) Mieheni tulee putoamaan tuolilta :D

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      96
      1852
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      176
      1377
    3. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      16
      1228
    4. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1157
    5. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      63
      1112
    6. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      87
      976
    7. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      81
      974
    8. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      72
      959
    9. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      289
      793
    10. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      768
    Aihe