Juu elikkäs mikäli joku haluaa myydä kohtuulliseen hintaan suht hyväkuntoisia kauppatieteiden pääsykoekirjoja ja itseopiskelumateriaaleja ynnä muuta härpäkettä, olisin kiinnostunut. Laittakaa meiliosoitetta kehiin ja kertokaa vähän mitä olisi tarjolla ja mihin hintaan :) Kiitos.
Ostetaan kauppatieteiden pääsykoekirjat + itseopiskelumateriaaleja jos löytyy!
4
1140
Vastaukset
- vpal
Hei. Jos et ole jo ehtinyt hankkimaan, niin minulta löytyisi nuita pääsykoekirjoja. En tiedä, mitä kirjoja nyt vaaditaan, mutta nämä viime kevään pääsykoekirjat minulta löytyisi: AVAIN LASKENTATOIMEEN JA RAHOITUKSEEN, Kinnunen, Laitinen, Leppiniemi, Puttonen 2007; TALOUSTIEDE, Pohjola, Pekkarinen, Sutela 2007; STRATEGISEN MARKKINOINNIN PERUSTEET, Tikkanen, Aspara, Parvinen, 2.painos 2007; JOHTAMINEN JA ORGANISOINTI - TEEMOJA, NÄKÖKULMIA JA HAASTEITA, peltonen 2007 sekä JOHDATUS KVANTITATIIVISEEN ANALYYSIIN TALOUSTIETEISSÄ, Kallio, Korhonen, Salo, 3. uudistettu painos 2007.
Alleviivauksia olen tehnyt, mutta muutoin kirjat ovat mielestäni hyvässä kunnossa:)! Jos sinulla tosiaan on vielä tarvetta näille, pistähän meiliä tulemaan jotta voit kysellä jos on kysyttävää ja keskustellaan hinnasta tarkemmin! Muutkin kiinnostuneet saavat ottaa yhteyttä. [email protected] - PaavoT
Koko paketti eli kaikki 5 pääsykoekirjaa (2009) oisi myynnissä yhteishintaan 100 eur postikulut.
- tytti
Onko sun kirjat jo menny? Olisin kiinnostunu niistä. Vastaatko mun mailiin: [email protected], t: Tytti
- tuleva ekonomi:)
Olisin kiinnostunut tosta sun kirjapaketista. Voisitko laittaa mailiosoitteen tähän niin voisin kysellä tarkempia tietoja?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606484- 1003352
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.252676- 212308
- 271861
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3571822- 251600
- 491452
- 321448
Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2261423