Ostetaan kauppatieteiden pääsykoekirjat + itseopiskelumateriaaleja jos löytyy!

köyhä ostaja

Juu elikkäs mikäli joku haluaa myydä kohtuulliseen hintaan suht hyväkuntoisia kauppatieteiden pääsykoekirjoja ja itseopiskelumateriaaleja ynnä muuta härpäkettä, olisin kiinnostunut. Laittakaa meiliosoitetta kehiin ja kertokaa vähän mitä olisi tarjolla ja mihin hintaan :) Kiitos.

4

1172

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vpal

Hei. Jos et ole jo ehtinyt hankkimaan, niin minulta löytyisi nuita pääsykoekirjoja. En tiedä, mitä kirjoja nyt vaaditaan, mutta nämä viime kevään pääsykoekirjat minulta löytyisi: AVAIN LASKENTATOIMEEN JA RAHOITUKSEEN, Kinnunen, Laitinen, Leppiniemi, Puttonen 2007; TALOUSTIEDE, Pohjola, Pekkarinen, Sutela 2007; STRATEGISEN MARKKINOINNIN PERUSTEET, Tikkanen, Aspara, Parvinen, 2.painos 2007; JOHTAMINEN JA ORGANISOINTI - TEEMOJA, NÄKÖKULMIA JA HAASTEITA, peltonen 2007 sekä JOHDATUS KVANTITATIIVISEEN ANALYYSIIN TALOUSTIETEISSÄ, Kallio, Korhonen, Salo, 3. uudistettu painos 2007.

Alleviivauksia olen tehnyt, mutta muutoin kirjat ovat mielestäni hyvässä kunnossa:)! Jos sinulla tosiaan on vielä tarvetta näille, pistähän meiliä tulemaan jotta voit kysellä jos on kysyttävää ja keskustellaan hinnasta tarkemmin! Muutkin kiinnostuneet saavat ottaa yhteyttä. [email protected]

• PaavoT

Koko paketti eli kaikki 5 pääsykoekirjaa (2009) oisi myynnissä yhteishintaan 100 eur postikulut.

• tytti

Onko sun kirjat jo menny? Olisin kiinnostunu niistä. Vastaatko mun mailiin: [email protected], t: Tytti

• tuleva ekonomi:)

Olisin kiinnostunut tosta sun kirjapaketista. Voisitko laittaa mailiosoitteen tähän niin voisin kysellä tarkempia tietoja?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      94
      1855
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      86
      1313
    3. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      110
      1143
    4. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      76
      1027
    5. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      117
      986
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      57
      863
    7. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      47
      781
    8. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      772
    9. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      48
      731
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      693
    Aihe