Onko kellään ollut vastaavaa ongelmaa, että volume rulla takkuaa. Pyöritettäessä rullaa se ikäänkuin tarraa johonkin kiinni, eli se ei pyöri herkästi koko kierrosta. Soitin on noin 1/2 vuotta vanha, joten takuuta on vielä jäljellä. Täytyy seurata paheneeko ongelma ajan kanssa.
Alpine CDE-9880R rullavolume ongelma
5
882
Vastaukset
- korjattavaksi
Kannattaa hyvissä ajoin viedä takuukorjaukseen.
Mulla on 9881R ALpine ja siinä rulla pyörii ongelmitta. - viehuoltoon
Itsellä puoli vuotta toiminut hyvin. Kerran koko rulla on irronnut kun tiputin paneelin lattialle. Meni takaisin painamalla ja edelleen toiminut normaalisti
- Alpine
Mulla on sama soitin ja sama ongelma omassa soittimessa. Mä ostin soittimen kesäkuussa ja ja ongelma ilmeni jo aika pian, mutta en ole jaksanut viedä soitinta mihinkään. Ei ole muuttunut rulla mihinkään vaikka soitin on kovassa käytössä jo ollut jonkun aikaa..
- soittimesta
oon ite funtsannu samanlaista soitinta(9880R), tutkin soittimen specsejä ja huomasin että alpinessa on 1bit D/A muunnin ja yhdessä sonyssä on 24bit.
Onko ero kuultavaa vai onko se vaan joku numero jota munlainen nörtti jää naputtamaan..?- erojahuomaa
Se on vaan numero. Molemmissa muunnin tekniikoissa on omat etunsa ja haittansa. Normaali kuuntelija tuskin huomaa eroa ja pro kuuntelijakaan varmaan kuin mittalaitteilla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa kansainvälinen etsintäkuulutus Poliis
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa – kansainvälinen etsintäkuulutus Poliisi pyytää yleisön apu4573908Tässä totuus jälleensyntymisestä - voit yllättyä
Jumalasta syntyminen Raamatussa ei tässä Joh. 3:3. ole alkukielen mukaan ollenkaan sanaa uudestisyntyminen, vaan pelkä3181662- 1161486
En kadu sitä, että kohtasin hänet
mutta kadun sitä, että aloin kirjoittamaan tänne palstalle. Jollain tasolla se saa vain asiat enemmän solmuun ja tekee n891454Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991388Oisko mitenkään mahdollisesti ihan pikkuisen ikävä..
...edes ihan pikkuisen pikkuisen ikävä sulla mua??.. Että miettisit vaikka vähän missähän se nyt on ja oiskohan hauska n591346- 501276
Helena Koivu : Ja kohta mennään taas
Kohta kohtalon päivä lähestyy kuinka käy Helena Koivulle ? Kenen puolella olet? Jos vastauksesi on Helenan niin voisi931204- 441059
Au pair -työ Thaimaassa herättää kiivasta keskustelua somessa: "4cm torakoita, huumeita, tauteja..."
Au pairit -sarjan uusi kausi herättää keskustelua Suomi24 Keskustelupalvelussa. Mielipiteitä ladataan puolesta ja vastaa331047