Tuli Unibetiltä postia et saan 15euroo bonusta... ei näkynyt viä pelitilillä.... Miten saan Bonuksen käyttöön?
Unibetin bonuksista
10
570
Vastaukset
- RaimoKK
Lue se viesti uudestaan ihan ajatuksen kanssa. Ei ole kovin vaikea homma lukea koko tekstiä, pelle. Et tule saamaan 15€ bonusta, koska siihen vaaditaan talletus, johon sinulla ei ole 2€ viikkorahalla varaa.
- viestin
150 pistettä pitäis saada. Talletin 50e. Nyt tahkonut kaksi iltaa aloittelijoiden pöytiä kahta yhtäaikaa. Nyt pisteitä jo 3, enää siis puuttuu 147. JIPPII, ehkäpä se 15e vielä tulee, kunhan ensin olen hävinnyt sen 50e ja monta monta tuntia.Vielä 26pv sentään aikaa :)
Ei noita bonuksia aloittelijat saa, niillä vaan saadaan aloittelijat huijatuksi mukaan. - mutta totta.
viestin kirjoitti:
150 pistettä pitäis saada. Talletin 50e. Nyt tahkonut kaksi iltaa aloittelijoiden pöytiä kahta yhtäaikaa. Nyt pisteitä jo 3, enää siis puuttuu 147. JIPPII, ehkäpä se 15e vielä tulee, kunhan ensin olen hävinnyt sen 50e ja monta monta tuntia.Vielä 26pv sentään aikaa :)
Ei noita bonuksia aloittelijat saa, niillä vaan saadaan aloittelijat huijatuksi mukaan.sitä ei vain kerrota heti siinä houkutteluviestissä vaan sinun pitää se itse todeta. ehe..
- huijausta huone
mutta totta. kirjoitti:
sitä ei vain kerrota heti siinä houkutteluviestissä vaan sinun pitää se itse todeta. ehe..
Olen löytänyt vasta yhden pokerihuoneen, jossa talletusbonus tulee heti tilille, ilman siis mitään huijausehtoja. Ja rakeback tulee myös ilman mitään kusetuksia joka päivä tilille vaikka se ei olis kuin 1 centti. Ei siis mitään kusetuspistejuttuja aloittelijoille.
Kertokaas muita vastaavia huoneita, niin menen kokeilemaan. En haluaisi pelata ainoastaan yhellä huoneella, muillakin olisi kiva kokeilla. - et pety!
huijausta huone kirjoitti:
Olen löytänyt vasta yhden pokerihuoneen, jossa talletusbonus tulee heti tilille, ilman siis mitään huijausehtoja. Ja rakeback tulee myös ilman mitään kusetuksia joka päivä tilille vaikka se ei olis kuin 1 centti. Ei siis mitään kusetuspistejuttuja aloittelijoille.
Kertokaas muita vastaavia huoneita, niin menen kokeilemaan. En haluaisi pelata ainoastaan yhellä huoneella, muillakin olisi kiva kokeilla.http://ads.expekt.com/affiliates/redirect.aspx?pid=40276&bid=5150
luotettava huone. - 10h/pv
viestin kirjoitti:
Ei noita bonuksia aloittelijat saa, niillä vaan saadaan aloittelijat huijatuksi mukaan.joo on tosi hauskaa tahkoa aloittelijan bonuksia
tietääpähän pelaavansa pokeria :))))
sit kunnei enään jaksa siirtyy isomppiin pöytiin ja bonukset/rahat siirtyvät sitäkautta saittien sponsoroimille pelaajille asti.
- atlantin silli
potin pitää olla vähintään 2,5 $/€ että saisit noita pisteitä. Ihan miniminipöydissä sellaiset potit ovat harvinaisia.
- Raipe
Mut kun mul on jo tienattu se 150pojoo.... Riittääkö se siihen 15euroo vai ymmärsinkö väärin?
- atlantin silli
Raipe kirjoitti:
Mut kun mul on jo tienattu se 150pojoo.... Riittääkö se siihen 15euroo vai ymmärsinkö väärin?
Se riippuu siitä että mitä kautta on sivustolle mennyt, ja mitä silloin on luvattu (siinä linkissä minkä kautta rekisteröidyit tms).
Laita mailia sinne niin selkiää. Yleensäkin kannattaa itse huolehtia että saa luvatut bonukset. - alkaa
Raipe kirjoitti:
Mulla se bonuspisteiden lasku alkoi eilen . Entiset pisteet eivät vaikuta.
Hyvin pelattu, jos olet 150 pojoa saanut. Ei luulisi 15e enää paljoa kiinnostavan ???
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik123680MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar721934Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5421588Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin811224Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja661042Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s33988Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt214888Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o60853- 171844
Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3778