Olen yrittäny Googlettaa nuita kromisia peilinkuoria C Vectraan, mutta tuloksia löytyy vain Vag konsernin tuotteisiin??? Olen kyllä nähnyt C Vectroissa ja Signumeissa kromisia peilinkuoria, mutta voisiko joku neuvoa mistä niitä löytyisi.
Kiitos vastaajille ja hyvää joulua!
kromiset peilikuoret
7
599
Vastaukset
- osanumero
jospa kokeilet opel.fi tai sitten irmscher.de
- Sulo V.
Kopioi tämä osoite:
http://cgi.ebay.de/Opel-Vectra-C-Spiegel-Spiegelkappen-Edelstahl-Chrom_W0QQitemZ320307969860QQcmdZViewItemQQptZAutoteile_Zubehör?hash=item320307969860&_trksid=p3286.c0.m14&_trkparms=72:1229|66:2|65:12|39:1|240:1318
Ei ole pahan hintaisia.
Terv. Sulo V. - omatratti
mulle tuli kaupantekijäisinä tommoset = lähinnä hävettää. osta noiden hinnalla alko-holistinliikkeestä puteli ja kumoa se ääntä kohti, menee fyrkat parempaan tarkotukseen. joulut kaikille saksanmossen omistajille.
- C vekkuli
Jos et tykkää niistä, niin myy minulle.
Ne on vain kiinni kaksipuolisella teipillä.. eli irrottaminen ei pitäisi olla vaikeaa.
- siistit
minuakin rupes kans kiinostaa olis tosi siistit varsinkin kun tumman vihree opeli mulla, sopis tosi hyvin, ja vielä sattuu toinen oleen halki valmiiksi, mitähä mahtaa olla kuluineen suomessa?
- Sulo V.
Näyttää olevan postimaksuineen 64,90.
- mä hokasin
sieltähä löytys kromatut ovenkahvan päällysteet samaan pakettiin Mä tilaan heti kromihimmelit mun vekkuliin, se on ne ansainnut pienellä bensan kulutuksellaan,johonkinhan ne säästyneet rahat on kuitenkin tuhlattava, näin se vaan on piste.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1868543
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264648- 504178
- 593722
- 513186
- 502950
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262656- 432451
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382143- 292086