kromiset peilikuoret

C vekkuli

Olen yrittäny Googlettaa nuita kromisia peilinkuoria C Vectraan, mutta tuloksia löytyy vain Vag konsernin tuotteisiin??? Olen kyllä nähnyt C Vectroissa ja Signumeissa kromisia peilinkuoria, mutta voisiko joku neuvoa mistä niitä löytyisi.
Kiitos vastaajille ja hyvää joulua!

7

595

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • osanumero

jospa kokeilet opel.fi tai sitten irmscher.de

• Sulo V.
    • omatratti

mulle tuli kaupantekijäisinä tommoset = lähinnä hävettää. osta noiden hinnalla alko-holistinliikkeestä puteli ja kumoa se ääntä kohti, menee fyrkat parempaan tarkotukseen. joulut kaikille saksanmossen omistajille.

• C vekkuli

Jos et tykkää niistä, niin myy minulle.
        Ne on vain kiinni kaksipuolisella teipillä.. eli irrottaminen ei pitäisi olla vaikeaa.

• siistit

minuakin rupes kans kiinostaa olis tosi siistit varsinkin kun tumman vihree opeli mulla, sopis tosi hyvin, ja vielä sattuu toinen oleen halki valmiiksi, mitähä mahtaa olla kuluineen suomessa?

• Sulo V.

Näyttää olevan postimaksuineen 64,90.

• mä hokasin

sieltähä löytys kromatut ovenkahvan päällysteet samaan pakettiin Mä tilaan heti kromihimmelit mun vekkuliin, se on ne ansainnut pienellä bensan kulutuksellaan,johonkinhan ne säästyneet rahat on kuitenkin tuhlattava, näin se vaan on piste.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sä et pääse yli, mä en pääse yli

Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V
      Ikävä
      128
      1488
    2. Hirvittävä onnettomuus.

Voimia ja lohdutusta suuressa surussanne🙏🙏.
      Rovaniemi
      37
      1401
    3. Missä väleissä ollaan

Jatkossa? Vai ollaanko missään? Koetko ikäväksi näkemisen)
      Ikävä
      67
      1215
    4. Hei sinä nainen

Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa
      Ikävä
      54
      1149
    5. Riittääkö vielä

Pelkät kuvat? 😉
      Ikävä
      69
      994
    6. Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?

Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi
      Maailman menoa
      255
      961
    7. Kelan perkeleellinen käytäntö

Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei
      Maailman menoa
      195
      948
    8. Mitä toivot

Välienne olevan?
      Ikävä
      73
      911
    9. Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."

Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää
      Suomalaiset julkkikset
      16
      830
    10. Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta

Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps
      Maailman menoa
      106
      818
    Aihe