Olen yrittäny Googlettaa nuita kromisia peilinkuoria C Vectraan, mutta tuloksia löytyy vain Vag konsernin tuotteisiin??? Olen kyllä nähnyt C Vectroissa ja Signumeissa kromisia peilinkuoria, mutta voisiko joku neuvoa mistä niitä löytyisi.
Kiitos vastaajille ja hyvää joulua!
kromiset peilikuoret
7
595
Vastaukset
- osanumero
jospa kokeilet opel.fi tai sitten irmscher.de
- Sulo V.
Kopioi tämä osoite:
http://cgi.ebay.de/Opel-Vectra-C-Spiegel-Spiegelkappen-Edelstahl-Chrom_W0QQitemZ320307969860QQcmdZViewItemQQptZAutoteile_Zubehör?hash=item320307969860&_trksid=p3286.c0.m14&_trkparms=72:1229|66:2|65:12|39:1|240:1318
Ei ole pahan hintaisia.
Terv. Sulo V. - omatratti
mulle tuli kaupantekijäisinä tommoset = lähinnä hävettää. osta noiden hinnalla alko-holistinliikkeestä puteli ja kumoa se ääntä kohti, menee fyrkat parempaan tarkotukseen. joulut kaikille saksanmossen omistajille.
- C vekkuli
Jos et tykkää niistä, niin myy minulle.
Ne on vain kiinni kaksipuolisella teipillä.. eli irrottaminen ei pitäisi olla vaikeaa.
- siistit
minuakin rupes kans kiinostaa olis tosi siistit varsinkin kun tumman vihree opeli mulla, sopis tosi hyvin, ja vielä sattuu toinen oleen halki valmiiksi, mitähä mahtaa olla kuluineen suomessa?
- Sulo V.
Näyttää olevan postimaksuineen 64,90.
- mä hokasin
sieltähä löytys kromatut ovenkahvan päällysteet samaan pakettiin Mä tilaan heti kromihimmelit mun vekkuliin, se on ne ansainnut pienellä bensan kulutuksellaan,johonkinhan ne säästyneet rahat on kuitenkin tuhlattava, näin se vaan on piste.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1281488- 371401
- 671215
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa541149- 69994
Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi255961Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei195948- 73911
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää16830Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps106818