kromiset peilikuoret

C vekkuli

Olen yrittäny Googlettaa nuita kromisia peilinkuoria C Vectraan, mutta tuloksia löytyy vain Vag konsernin tuotteisiin??? Olen kyllä nähnyt C Vectroissa ja Signumeissa kromisia peilinkuoria, mutta voisiko joku neuvoa mistä niitä löytyisi.
Kiitos vastaajille ja hyvää joulua!

7

606

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • osanumero

jospa kokeilet opel.fi tai sitten irmscher.de

• Sulo V.
    • omatratti

mulle tuli kaupantekijäisinä tommoset = lähinnä hävettää. osta noiden hinnalla alko-holistinliikkeestä puteli ja kumoa se ääntä kohti, menee fyrkat parempaan tarkotukseen. joulut kaikille saksanmossen omistajille.

• C vekkuli

Jos et tykkää niistä, niin myy minulle.
        Ne on vain kiinni kaksipuolisella teipillä.. eli irrottaminen ei pitäisi olla vaikeaa.

• siistit

minuakin rupes kans kiinostaa olis tosi siistit varsinkin kun tumman vihree opeli mulla, sopis tosi hyvin, ja vielä sattuu toinen oleen halki valmiiksi, mitähä mahtaa olla kuluineen suomessa?

• Sulo V.

Näyttää olevan postimaksuineen 64,90.

• mä hokasin

sieltähä löytys kromatut ovenkahvan päällysteet samaan pakettiin Mä tilaan heti kromihimmelit mun vekkuliin, se on ne ansainnut pienellä bensan kulutuksellaan,johonkinhan ne säästyneet rahat on kuitenkin tuhlattava, näin se vaan on piste.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suureksi onneksesi on myönnettävä

Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️
      Ikävä
      93
      2059
    2. Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu

Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia
      Apua aloittelijalle
      167
      1520
    3. YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua

Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä
      Äänekoski
      74
      1289
    4. Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa

Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.
      Maailman menoa
      236
      1170
    5. No ei sun asunto eikä mikään

muukaan sussa ole erikoista. 🤣 köyhä 🤣
      Ikävä
      73
      1160
    6. Hyvin. Ikävää nainen,

Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan
      Ikävä
      87
      1074
    7. Martina lähdössä Ibizalle

Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      150
      1018
    8. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
      Maailman menoa
      243
      962
    9. Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin

Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.
      Ikävä
      51
      916
    10. Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta

Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli
      Pyhäjärvi
      88
      891
    Aihe