kromiset peilikuoret

C vekkuli

Olen yrittäny Googlettaa nuita kromisia peilinkuoria C Vectraan, mutta tuloksia löytyy vain Vag konsernin tuotteisiin??? Olen kyllä nähnyt C Vectroissa ja Signumeissa kromisia peilinkuoria, mutta voisiko joku neuvoa mistä niitä löytyisi.
Kiitos vastaajille ja hyvää joulua!

7

612

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • osanumero

jospa kokeilet opel.fi tai sitten irmscher.de

• Sulo V.
    • omatratti

mulle tuli kaupantekijäisinä tommoset = lähinnä hävettää. osta noiden hinnalla alko-holistinliikkeestä puteli ja kumoa se ääntä kohti, menee fyrkat parempaan tarkotukseen. joulut kaikille saksanmossen omistajille.

• C vekkuli

Jos et tykkää niistä, niin myy minulle.
        Ne on vain kiinni kaksipuolisella teipillä.. eli irrottaminen ei pitäisi olla vaikeaa.

• siistit

minuakin rupes kans kiinostaa olis tosi siistit varsinkin kun tumman vihree opeli mulla, sopis tosi hyvin, ja vielä sattuu toinen oleen halki valmiiksi, mitähä mahtaa olla kuluineen suomessa?

• Sulo V.

Näyttää olevan postimaksuineen 64,90.

• mä hokasin

sieltähä löytys kromatut ovenkahvan päällysteet samaan pakettiin Mä tilaan heti kromihimmelit mun vekkuliin, se on ne ansainnut pienellä bensan kulutuksellaan,johonkinhan ne säästyneet rahat on kuitenkin tuhlattava, näin se vaan on piste.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Putin lähti takki auki sotaan....

Luuli, että kolmessa päivässä hoidetaan, nyt on mennyt 3,5 vuotta eikä voitosta tietoakaan. Kaiken lisäksi putin luuli,
      Maailman menoa
      118
      3732
    2. Näitä venäjä-faneja tuntuu edelleen vaan riittävän - kummallista

ja lähinnä siis ihan suomalaisia. Mitä hienoa ja hyvää he näkevät maassa joka on diktatuuri, maassa jossa ei ole sananv
      Maailman menoa
      314
      2642
    3. Ulkoistin makuaistini Yleisradiolle

Nyt voimme luottaa siihen, että Virallinen Totuus tekee maistelutyön puolestamme. Me persulandiassa arvostamme priimaa,
      Maailman menoa
      0
      2180
    4. Sanna on pakottaja, domina

Pakotti sadistisessti työttömät hakemaan töitä, josta seurasi hirmuinen työttömyys. Näin on asia, jos uskomme Hesarin k
      Maailman menoa
      43
      1991
    5. Skodan hankintaan painostaminen toi potkut

Kylläpä on kovat keinot käytössä, kun on yritetty pakottaa hankkimaan Skoda painostuskeinoilla. Kyllä valinnan pitää oll
      Skoda
      11
      1738
    6. Niinistö neliraajajarrutteli Natoon liittymistä vielä sodan alettua

Myöntää nyt itsekin, mikä jo aikaisemmin tiedettiin. Marin vei Suomen ja Ruotsin Natoon. "”Myönnän auliisti jarruttelle
      Maailman menoa
      131
      1245
    7. No onneks ei tartte sit olla

Mustis ku se ootki sinä itte 😂😂 Oon pelännyt että ehkä teille kehkeytyy jotain enemmän ku niin paljon yhteistä mut....
      Ikävä
      7
      1211
    8. Harmittaa ettei paluuta entiseen enää ole

Paluuta entiseen ei ole koska pilasit kaiken.
      Ikävä
      96
      1194
    9. Lahden kolarisuma ja automaattinen hätäjarrutusjärjestelmä

Olisiko uudehkojen autojen automaattinen hätäjarrutusjärjestelmä vähentänyt kolareiden määrää tuolla Lahden tiellä? Sumu
      Yleistä autoilusta
      84
      987
    10. Mitä sun päässä oikeen liikkui

Silloin kun menit laittamaan sille viestiä? Jotenkin tosi outoa?
      Ikävä
      52
      962
    Aihe