Palvelin kaatui puolisen tuntia sitten.
Sinne jäi rahat, no toivottavasti saa takaisin...
Onko muita odottajai linjoilla ??
PAF DIAMOND KAATUNUT
5
804
Vastaukset
- toimi mikään
muukaan osio. sellasta se tuppaa olee ku pelailee tollasella roskasaitilla.. itse lopetan tänään. nyt.
- ...tunut!
Paf se ei saa servujaan pysymään pystyssä edes yhtä kokonaista päivää. Taasen kerran tänään pokerit kaatu 2h turnausväännön jälkeen, sijalta 18/45 (330 pelaajaa lähtöön) kun koko ohjelma jumahti kesken jaon (on muuten vieläkin sitä nuriten koko ...ska ja tästä on vaan 7 tuntia kun se kaatu) Samalla kaatu pieni sittari missä olin aika murska johdossa :( Vaikka nyt ei isoista rahoista puhutakkaan mut ..ttu jos tää olemaan enemmän sääntö kun poikkeus niin alkaahan se ...tuttaa! Viimeks kaatu samanlailla tasan viikko sitten.
Tää ei ollut tosissaan aivan eka kerta kun näin käy ja nyt sit taas kerran laittelin sinne meiliä sinne et mitäs kettua. Eniten korpee se et taas hyvittää (jos hyvittää) buy in:n -no KETUSTI lohduttaa saaha omansa takas 2h turhasta väännöstä mikä olis melko varmasti tuottanutkin jotain.
P.s laittaa tulta ja tappuraa sinne asiakaspalautteeseen koska täähän on aivan ..seestä!
-Tais olla viimonen kerta kun se kaatu mulle-- Meikälläinnnen
Tietääkseni kun vika ei ole PAFFILLA, vain kyseisessä verkossa missä PAF diamond toimii. Koska kyseisessä verkossa oli käyttökatko.
- senkö takia
Meikälläinnnen kirjoitti:
Tietääkseni kun vika ei ole PAFFILLA, vain kyseisessä verkossa missä PAF diamond toimii. Koska kyseisessä verkossa oli käyttökatko.
paffin etusivutkaan ei toimineet? aijaaaa!
- MURRRRR!!!!
senkö takia kirjoitti:
paffin etusivutkaan ei toimineet? aijaaaa!
NIIN ETKÖ USKO!!!!GRRRRR!!!MRRRRRR!!!!ROAUR!!!!!!PUUHHHH!!!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ihana on nähdä edes ohimennen
Mitenköhän mies sua voisi lähestyä❤️? Oon lääpälläni suhun mutta en uskalla lähestyä vaikka vilkuilet ja huomaan että su1548546- 664744
Mies, mua jotenkin kiinnostaa
Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?1484448Aamu on aina iltaa viisaampi.
Hyvää huomenta rakas. Ajattelen sinua taas ja yritän keksiä keinoja luoksesi. Satuttaa, kun unohdan sinua joka päivä ene233972Juuri sinut kainaloon haluaisin nyt
Sydän sykkii vain sinulle Sinä olet se jota kaipaan Sinä olet se josta uneksin Jos sinun rinnallesi jäädä saan Tän koko353513Moi kuumis.
Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.423500Saattaisimme olla yhdessä
Vaarallinen yhdistelmä. Käsitin, että meillä molemmilla on samanlaista historiaa... Siitä huolimatta haluaisin kokeilla383388- 483143
Milloin olisi sinun ja kaivattusi
Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?422901- 492654