13v kummipoikani sanoi kun kaverillani kävin kahvilla "HEII MISSÄS MUN SYNTTÄRILAHJARAHA ON?",ruvettiin nauramaan että heti kun tili tulee niin annan kun noin "nätisti ja suoraan" pyysit;)
14v likan kaverin siskontyttö joka 2v -he mustalaisia- , sanoi kun heidän rappuunsa muutti tummaihoisia "MIKS NOI VÄRIVIRHEET MUUTTAA TÄNNE?" , ihmettelin että mistä tollasta noin pieni oppinut mutta ei likka tiennyt eikä tiennyt kaverinsakaan jolta kysyi ja oli ollut tyttö kauhuissaan pienen siskontyttönsä puheista...
suoraan sanottu
blondeistablondein72hki
2
741
Vastaukset
- 13 vuotiaalta
tuo ei ole huvittavaa käytöstä, pikemminkin huonoa ja epäkohteliasta.
- brunette6
noin huonosti kasvatettuja ja käyttäytyviä lapsia???? Mistähän tuollainen pieni nuo tuollaiset oppii, olisko syytä vanhempien katsoa peiliin?
Kannattaisi likkojesi valita kaverinsa paremmin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas puukotus yläristillä!
Tänään taas puukotettu hengiltä ihminen Kuopiontien läheisyydessä yläristillä! Nyt näitä alkaa olla viikoittain!632136Mitä teillä grillataan juhannuksena? Anna oma vinkkisi grilliherkkuihin
Kesä ja juhannus on grillailun kulta-aikaa. Mitä teillä grillataan juhannuksena? Anna oma vinkkisi grilliherkkuihin. Ka831410La Promesa sarjan ystäville iso pettymys - Yleltä lisäinfoa asiasta
La Promesa suosikkisarjan kohtalosta on tullut tietoa. Tämä ei kyllä välttämättä ilahduta sarjan faneja. Lue lisää: htt131199- 1061067
- 96989
- 107812
Nyt kun olen vähän huppelissa niin uskallan sanoa
Mikä minua oikein närästää... Tiedän että meillä on ollut vaikeaa mutta miten kauan sulla on ollut toinen mies vai oliko51678- 38574
Työttömät risusavottaan
Tuli tässä juhannusnuotiolla sellainen idea mieleen, että miksei työttömiä velvoiteta tekemään hanttihommia, kuten risus257564- 58564