Nyt piisasi

Olen tänään siivoillut aarteitani ja nyt lähti roskikseen iso kasa vanhoja koiralehtiä ja, näyttelyluetteloja. En edes tajua miten olen saanut ne mahtumaan kaappeihin. Oman rodun ja rotujärjestön sekä SuKoKan lehdet säästin ja nostalgisuuden vuoksi Hesan maailmanvoittajanäyttelyn luettelot ja Eurooppa-voittajanäyttelyn. Isäntä niitä sitten kantoi paperinkeräykseen.
Kaikki mahdolliset ja mahdottomat astiat ovat tiskatut ja kirjat tomutettu parvekkeella.
Mites teillä muilla säästättekö vanhat koiralehdet?

8

373

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • usein on niissä joku "rotuspeciaali" ja kiinnostavat exsemppelit on säästetty.
      aikaisemmat ovat varmaan jo 80-luvun alusta. ei niitä raaski heittää ;-))))

• koiralehtiä. Kirpaisi mutta kun niillä ei tee enää mitään. Vievät vain tilaa valtavasti. Tarttis vielä tyhjentää hyllykkö joka on tietsikan yläpuolella. Tulen tarvitsemaan sen hyllykön antaman säilytystilan ihan muuhun. Kun sen vielä raaskisi tehdä. Olisi sitten kaikki tarvitsemat paperit ja kansiot järjestyksessä.

• Olen säästänyt vaan noitten otuksieni rotuyhdistysten lehdet ja vuosikirjat.Eli noitten muitten kulumieni ei-rotuyhdistyksen lehtiä en säästä.Omien rotujenkin kun on vuosien aikana ihan kiitettävästi kertynyt...

Tosin jos on jotain mielenkiintoisia juttuja ollut,tai heh,jotain omien koiriini liittyviä juttuja tai omia kirjoittamiani,niin olen niitä sitten keräillyt myös talteen.

• niitä kuitenkin kertyy, vaikka välillä on hävittänytkin jotakin (mukamas) ja painavia mokomat.
        Kyllä huomenna kaduttaa usko pois;))

• umalehtinen kirjoitti:

niitä kuitenkin kertyy, vaikka välillä on hävittänytkin jotakin (mukamas) ja painavia mokomat.
        Kyllä huomenna kaduttaa usko pois;))

Joo,voi kaduttaakin.Joskus itsekin olen ajatellut,että oisi kiva noita muitakin,kuten esim.Koiramme-lehteä lukea uudestaan vanhojakin.
        Mutta kun niitä kertyis sitten niin himskatisti,ja tarttis sitten niille pelkästään jo reilusti varastotilaa.

• molossi kirjoitti:

Joo,voi kaduttaakin.Joskus itsekin olen ajatellut,että oisi kiva noita muitakin,kuten esim.Koiramme-lehteä lukea uudestaan vanhojakin.
        Mutta kun niitä kertyis sitten niin himskatisti,ja tarttis sitten niille pelkästään jo reilusti varastotilaa.

kun muistaa jonkun kiinostavan artikkelin mistä asiasta tulee kysymys ja sitten ei sitä löydäkkään enään :-(
        roskissa !!!
        mutta toki ei kaikkea voi säästääkkään.

• molossi kirjoitti:

niitä peijakkaan näyttelyluetteloita,,miksi ihmeessä niitä säästää. Mihin niitä tarvii?? Samoin noita eri rotujen lehtiä,,paitsi kun niissä on ollut joku hyvä artikkeli, mutta muuten. En tajuu. Sanoin isännälle että älä vie niitä meidän lehtiroskikseen,,voi käydä niin että aamulla painelen hakemaan ne takaisin kotiin)

• arkipiru

eikä mitään muitakaan lehtiä. Jo pelkkiä ilmaisjakeluja, elikä mainoslehtiä tulee sen verran taajaa tahtia, että vaikka joka viikko niitä paperinkeräykseen viedään, on sitä varten saatu iso kassi aina täynnä.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä se Mira Luodin ohjelma oli?

Ja onnistuiko hiljaiseksi maksaminen sittenkään, jos myöhemmin sanoo, että tuollaista tapahtunut? Ihmiset alkaa pohtiin
      Maailman menoa
      226
      6596
    2. Haluaisitko enemmän ?

Haluaisitko enemmän kuin ystävyyden ? M-N
      Ikävä
      171
      1745
    3. Vihjeitä kaivatusta

Mitkä numerot liittyy sun kaivattuun? Osa puhelinnumeroa, kengännumero tai vaikka asuinpaikan koordinaatit (😊)
      Ikävä
      66
      1527
    4. Rakas mussukka

anna joku merkki itsestäsi. Pyydän.
      Ikävä
      70
      1094
    5. Niin pettynyt

Olen suhun ja siihen ettet koskaan kohdannut reilusti
      Ikävä
      105
      1010
    6. Mira Luoti, Vain Elämää

kausi 8. mukana aluksi mm. Terhi Kokkonen ja Mira Luoti. taustalla myös Danny ja Kashmir. paljonko 1+1 olikaan?
      Maailman menoa
      6
      957
    7. Lieksa missä syy?

Kun viranhaltijat irtisanoutuu tehtävistä? Museonjohtaja irtisanoutunut. Sivistysjohtaja lähtökuopissa ja Lieksan Kiinte
      Lieksa
      126
      891
    8. Martina Jeopardyssa

Telkusta tulee mainos ohjelmasta, missä vilahtaa Martina. Ai vitsi odotan sitä jaksoa, missä Martina on. Pääsee taas näy
      Kotimaiset julkkisjuorut
      203
      873
    9. Faktat kehiin!

kauanko aiot odottaa kaivattuasi? ja miks?
      Ikävä
      100
      836
    10. En olisi uskonut et

Suhun tutustuminen toisi elämään näin synkän varjon. Surullista kun luulee löytävänsä rakkautta ja saa vain pahaa.
      Ikävä
      66
      799
    Aihe