Olen hankkinut uuden näytöohjaimen pojan tietsikaan, jossa on ollut integroituna näyttis.
Nyt en saa sitä ohitettua, eikä se tunnista uutta näyttistä.
Kone on Compaq ja emo A8M2N-LA.
Löytyiskö apuja tähän vaivaan !!
t. Pojan joulu pilalla, kun ei CS worki :)
Näytönohjaimen lisäämiinen
2
412
Vastaukset
-
Kyseinen Asus emolevy (A8M2N-LA) käyttää GeForce 6150 LE chipsettiä joka ei tue uusimpia näytönohjaimia
Jos olet todella hyvän näytönohjaimen ostanut, vahvasti suositeltavaa on ottaa kaveriksi myös vähintään Dual-Core prosessori uuden emolevyn kera.
Toki uutta näytönohjainta voi oikeilla ajureilla käyttää surkeassakin koneessa, mutta juuri mitään hyötyä siitä ei ole koska prosessorin hitaus estää potentiaalin maksimoinnin. - tietääkseni
Biossista käsin piti joissakin emolevyissä kytkeä pois päältä integroitui näytönohjain. Ja jotkut emolevyt tunnistavat automaattisesti ulkoisen näytönohjaimen ja kytkevät integroidun pois päältä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723103
- 602834
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322395- 792208
- 602043
- 952016
- 121606
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171567Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301410Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?351408