Onko kenelläkään kokemusta raitisilmasuodattimen vaihdosta? Onko se helppo itse vaihtaa? Huollossa ottavat siitä n. 130Eur ja motonetissä näytti suodatin maksavan 14,50Eur, joten ajattelin kokeilla itse sen vaihtaa. Ottaisin mielelläni neuvoja vastaan. Kiitti jo etukäteen!
Raitisilmansuodattimen vaihto ?
6
1233
Vastaukset
- säästät paljon rahaa
Kannattaa hommata korjauskirja jos on vähänkään työkaluja ja käden taitoja.Monta hommaa voi tehdä itse vaikka pukkien päällä tai tee se itse hallissa
Liikkeitten hinnoittelu on karannut käsistä.
Kaverilla on vw, merkkikorjaamossa 75euroa tunti
olisi markka aikan saattanut olla työt vähissä
n.450markkaa tunti- juke
Jos kertoisit tarkempia tietoja,niin olisi helpompi neuvoa.
- ruuvi vain
auki siittä tuulilasin alapuolella olevasta ritilästä ja sieltä kotelosta pari klipsiä auki niin siinä se ja kokoaminen yhtä helppo juttu
- alla''''
VAAN kuskin jalkatilassa -98 - -03 mallissa
- pitkään vaihtanut
raitisilmasuodattimen ja ilmansuodattimen tarvittaessa itse.
Työ on helppo tehdä, muutaman klipsin aukaisu ja patruunan vaihto.
Aikaa menee 5-10 minuuttia ja rahan säästö luokkaa 50,00 €/kerta.
Suodattimien kuntoa kannattaa muutenkon tarkkailla, ainakin omassa autossani syksyllä koivun siemeniä on suodattimissa runsaasti. Ainakin nykykoppaisen Avensiksen suodatin helppo vaihtaa. Siellähän se hanskalokeron takana lymyilee. Ainakin minulla on raitisilmasuodatin kuuluu määräaikaishuolto-ohjelman piiriin (merkkiliikkeessä).
Merkkiliikkeessä suodattimen hinta n. 25€:a. Tuo väittämäsi 130€:a kuulostaisi ilmastointilaitteen huollon hinnalta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 814452
Purra on kantanut vastuuta täyden kympin arvoisesti
Luottoluokituksen lasku, ennätysvelat ja ennätystyöttömyys siitä muutamana esimerkkinä. Jatkakoon hän hyvin aloittamaans1164132BOIKOTOIN - Ei mitään Suomi.fi postilaatikoita käyttöön
Ainakaan minulle! Vai että pitäisi alkaa siellä käyädä katselemassa tammikuusta 2026 siis periaatteessa päivittäin että1693151Surullista
Että menetit sen naisen , tosi surullista ja vielä oman tyhmyyden takia ,ymmärrän että se on masentavaa582557Hallitus on kaadettava ja Orpon on erottava
Mikään muu hallitus ei ole oman elämäni aikana tuhonnut näin paljon tämän maan taloutta ja työllisyyttä sekä suomen main212466Muuttunut käytös
Onko kaivattusi käytös muuttunut? Tiedätkö mistä se johtuu? Haluatko kertoa, mitä tapahtui?672417- 1612380
Lasse Lehtonen vaatii persuja pyytämään anteeksi aasialaisilta
Persut ova romahduttaneet Suomen maakuvan parissa päivässä negatiiviseksi rasismillaan ja se alkaa vaikuttamaan jo Suome562239Väkeä oli liikkeellä
Nyt leijutaan pilvissä. Kun eläinpuistossa oli porukkaa 😆😆 Olihan siellä kun ilmaiseksi pääsivät. Eiköhän se juuri sik422117- 522032