Mietin ja mietin mitä lahjaksi miehelle.
Alle viidenkympin huolto Mehiläisen lääkärikeskuksesta. Sydämmellistä huolenpitoa.
Omaperäinen Joululahja
9
372
Vastaukset
Saako alle viidenkympin mitään huoltoa yli kuuskymppiselle ja mitä sillä 49,99 yleensä saa Mehiläisessä? Saako edes nimen potilaskorttiin?
- O - O
turvallisuutta lisäävä joululahja, sammutusvälineet? Niillä voisi varmaan suojautua myös liian polttavilta tunteilta. Suuri sammutuspeitto- tai sammutin puuttuu vielä monista kodeista. Saajasta riippuen olisi kiva keksiä erilaisia tekstejä korttiin, jolla voisi kruunata lahjapaketin.;))
(Sydämeen ei mahdu kahta ämmää, jäi mieleeni suomen kielen tunneilta.)
Hyvää joulua Heurekalle; älä unohda osallistua huolenpitoon ja hellimiseen itsekin.;)) - leila-mlä
Veljeni sai 60-v lahjaksi itämaisen päänhieronnan lahjakortin...kertoi olleen tosi hyvän kokemuksen.
- lapsenlapset
Minä vien ja lapsenlapset heurekaan. Ostakaa kinkku,kohta loppuvat.Toivelevy on:hallikaisen en etsi valtaa loistoa.
- on typerää
Suomi24:n "uudistus" tämän sai aikaan. Pitäisi varmaan laittaa ylläpidolle toive että miettisivät uudelleen kannattaako tosivanhaa (niinkuin tämäkin) viestiä enää sijoittaa ykkössivulle - ainakaan ihan alkuun - vaikka siihen joku (törppö?) olisi puolen vuoden yms. viiveellä vastannutkin. Vanhojen aloitusten uudelleen "ykkösuutiseksi" nostaminen nakertaa koko keskustelupalstan uskottavuutta.
- tohtorille..............
Ja heti, eikä viidestoista päivä.
Näkisit samalla todellista välittämistä, kusetus hyvä ei vaan mene läpi ;D - meriheikki
Suoritin Elämäpelissä testin,Heurekan luona olevassa kerrostalossa.
- Heur-eka
Hyvä lahjaidea. Itse ostin lahjakortin Porvoon terveyskeskukseen. Saavat tutkia,mistä hänen hajamielisyytensä ja honiva puhetapa johtuu.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad671252- 42911
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että338709- 51661
- 112659
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän116646- 51638
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38605- 76592
- 56584