Miten nykyaikaisesta koneesta otetaan yhteys otsikossa mainittuun ADSL purkkiin ja konfiguroidaan WLAN - ainakin nimetään se uudelleen? Nyt löytyy useita WLAN-AP nimisiä tukiasemia!
Oppaassa ohjeita on vain antiikkisille systeemeille :-(
Koneella kyllä pääsee naapurien suojaamattomille purkeille, mutta nyt pitäisi ottaa oma uusi purkki nimettynä omaan käyttöön.
TeleWell TW-EA510 v3 WLAN viritys?
4
2715
Vastaukset
Konfigurointia varten yhteys tehdään kaapelilla, ei koskaan langattomasti. Käyttöohjeesta loput.
- Mäkkihöperökö
Kaapeliyhteys kyllä pelaa suoraan paketista, enkä konfigurointia langattomasti aikonutkaan, mutta käsikirjan ohjeet on vain jollekin XP?-ohjelmalle, joka ei pätkääkään muistuta Tiikeriä :-(
Pääseekö selaimella käsiksi noihin asetuksiin? Millä osoitteella?
Olen kyllä kuukkelilla yrittänyt etsiä ohjeita... - gggh
Mäkkihöperökö kirjoitti:
Kaapeliyhteys kyllä pelaa suoraan paketista, enkä konfigurointia langattomasti aikonutkaan, mutta käsikirjan ohjeet on vain jollekin XP?-ohjelmalle, joka ei pätkääkään muistuta Tiikeriä :-(
Pääseekö selaimella käsiksi noihin asetuksiin? Millä osoitteella?
Olen kyllä kuukkelilla yrittänyt etsiä ohjeita...Kirjoita osoitekenttään 192.162.0.254. Käyttäjätunnus admin ja salasana admin. Noilla pitäis päästä telewllin biossiin. Meinaan vaan jos tuota kysymykselläsi tarkoitit
- Mäkkihöperökö
gggh kirjoitti:
Kirjoita osoitekenttään 192.162.0.254. Käyttäjätunnus admin ja salasana admin. Noilla pitäis päästä telewllin biossiin. Meinaan vaan jos tuota kysymykselläsi tarkoitit
Tuota olin yrittänyt monta kertaa, mutta se ei edennyt mihinkään!
Mutta kun otin käsikirjan unilukemistoksi, niin sieltä löytyi maininta, että samaan aikaan ei saa olla mitään Internetiä kuormittavaa sovellusta käynnissä! Kun sitten pistin automaattisesti käynnistyneen Skypen offline, niin heti avautui tunnuskysely. :-)
Käsikirjat ovat liian laajoja: todella tärkeät asiat hukkuvat asiapaljouteen eikä niitä korosteta tarpeeksi!
Siis vielä yhteenvetona muillekin:
http://192.168.0.254/
admin
admin
Ja p2p-ohjelmat seis!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k222371- 522267
Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1062260- 321527
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2381522- 301456
Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt361412- 951171
- 281160
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201136