Olisin kiinnostunut harrastamaan näyttelemistä lahden lähistöllä - yrittänyt googlettaa enkä löydä mitään näytelmäkerhoja, esittämistä, tjv.
Vinkkejä?
Näytelmäkerhoja LAHTI
5
1768
Vastaukset
- sndciaj
Kun Lahdessa ei ole mitään näytelmäkerhoja...Timoteiteatteri, Lastenteatteri tai Nuorisoteatteri ovat ainoita. Mutta mielestäni kaikki melko pinnallisia, jälkimmäisiin pääsykokeet.
Ei ole mitään kivoja pienryhmiä olemassa, vaan tuollaista virallista ja sitovaa. - Harmistunut
Ite olen yrittänyt kanssa etsiä, mut ei löydä mitään sopivaa. :(
Harrastelijateatteri ryhmät pyrkivät yleensä olemaan sitovia ja hyvä niin. Projekteista ei tule mitään jos ihmiset ovat mukana puolivillaisesti. Lahdessa tosin tarjonta taitaa olla vähän nihkeää. Ei millään nuorisotalolla olisi jotain omaa ryhmäänsä?
- näyttelijäksi
itse haen myös harrastusta, jotta olisi mahdollisuuksia päästä Tampereen ilmaisulukioon. lahti vieressä, joten kiva olisi päästä harrastamaan sinne ja mikä olisi mahdollinen hintahaarukka, paikka ja määrä, mitä sinne saataisiin mahtumaan yms. olisi kiva tietää asiasta lisää, haluaako joku kertoa? :)
- Anonyymi
lahdessa on my;s SUPERTEATTERI siel on my;s v'hemm'n sitovia ryhhmi'
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 275303
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r34657- 1481616
Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1551436Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais141260- 931104
Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike211074viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.206977En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.61903- 37829