Olisin kiinnostunut harrastamaan näyttelemistä lahden lähistöllä - yrittänyt googlettaa enkä löydä mitään näytelmäkerhoja, esittämistä, tjv.
Vinkkejä?
Näytelmäkerhoja LAHTI
5
1741
Vastaukset
- sndciaj
Kun Lahdessa ei ole mitään näytelmäkerhoja...Timoteiteatteri, Lastenteatteri tai Nuorisoteatteri ovat ainoita. Mutta mielestäni kaikki melko pinnallisia, jälkimmäisiin pääsykokeet.
Ei ole mitään kivoja pienryhmiä olemassa, vaan tuollaista virallista ja sitovaa. - Harmistunut
Ite olen yrittänyt kanssa etsiä, mut ei löydä mitään sopivaa. :(
Harrastelijateatteri ryhmät pyrkivät yleensä olemaan sitovia ja hyvä niin. Projekteista ei tule mitään jos ihmiset ovat mukana puolivillaisesti. Lahdessa tosin tarjonta taitaa olla vähän nihkeää. Ei millään nuorisotalolla olisi jotain omaa ryhmäänsä?
- näyttelijäksi
itse haen myös harrastusta, jotta olisi mahdollisuuksia päästä Tampereen ilmaisulukioon. lahti vieressä, joten kiva olisi päästä harrastamaan sinne ja mikä olisi mahdollinen hintahaarukka, paikka ja määrä, mitä sinne saataisiin mahtumaan yms. olisi kiva tietää asiasta lisää, haluaako joku kertoa? :)
- Anonyymi
lahdessa on my;s SUPERTEATTERI siel on my;s v'hemm'n sitovia ryhhmi'
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.854918- 1643582
- 533169
Missä Sanna nyt suvaitsevaisuus?
Tekijä on nyt kuitenkin jotain muuta kuin suomalainen niin eikös nyt pitäisi suvaita kulttuuri eroja ja rakastaa tekijä2032056- 351871
- 301813
- 461803
- 571704
- 191633
- 191627