kaikille ja odottavaa uutta vuotta 2009, toivottaa "Rantaneuvos"
Joulurauhaa
11
793
Vastaukset
- Seppänen
hoitaisi julkisuuden kipeytensä jossain muualla, niin rauhoittaisi kummasti.
- Kuokkija naapurista
kera tämän runon.
Tähtönen yössä kimmeltää
tuikkien valoa meille.
Tonttu on lähtenyt matkoilleen
lumisten korpien teille.
Yksinään hiljakseen taivaltaa
nauttien rauhasta tienoon.
Lintuset lepäillen oksillaan
lakanneet laulunsa vienon.
Huoli pienistä maailman
painaa vanhuksen mieltä.
Hartiat painuneet kumaraan
poikkeaa syrjään tieltä.
Kuusen juurelle köllähtää
uupunut unehen vaipuu,
kyynel lumelle vierähtää
oksa suojaksi taipuu.
Unessa haaveet todeksi käy
unelmat paremmasta.
Kärsimystä ei missään näy
elo on onnekasta.
Muistaakseni pyysit jossain aloituksessa runoa, se ketju katosi, en silloin ehtinyt. Katotaan nyt kuin heti tämä poistuu. - vielä joulukkaan
niin yks jo huuteloo rauhhaa. Rauha sulta taes läksiä etelään, kun ei ihmebisneksiäs kestänyt katella. Sitä rantaryhmäseksivouhotusta varsinkaan.
- tervastuli
Meneekö Neuvos Kainuun erätulien keskustelutilaisuuteen?
en mene erätulille olen vain kerran osallistunut kun se oli Hyrynsalmen Ukkohallassa, jouluterveiset "Rantaneuvos"
- Paksu poika
rantaneuvos1 kirjoitti:
en mene erätulille olen vain kerran osallistunut kun se oli Hyrynsalmen Ukkohallassa, jouluterveiset "Rantaneuvos"
Kiitos lauantai aamun radio terveisistä, radio Savossa!
Paksu poika kirjoitti:
Kiitos lauantai aamun radio terveisistä, radio Savossa!
nimimerkkiä Kuopion kaapuntiin ja toivotta hyvää joulua ja onnellista uutta vuotta,"Rantaneuvos"
- siinä
rantaneuvos1 kirjoitti:
nimimerkkiä Kuopion kaapuntiin ja toivotta hyvää joulua ja onnellista uutta vuotta,"Rantaneuvos"
se vaan tervehtii ja toivottaa ja kutsuu alamaisiaan neuvokselle sopivalla arvokkuudella kaiken aikaa ja aina vaan...
siinä kirjoitti:
se vaan tervehtii ja toivottaa ja kutsuu alamaisiaan neuvokselle sopivalla arvokkuudella kaiken aikaa ja aina vaan...
sinullekin "Rantaneuvos"
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911107
- 125886
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa108867"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten276667- 71617
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait73593Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64562Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54536Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist33493- 72483
