kaikille ja odottavaa uutta vuotta 2009, toivottaa "Rantaneuvos"
Joulurauhaa
11
793
Vastaukset
- Seppänen
hoitaisi julkisuuden kipeytensä jossain muualla, niin rauhoittaisi kummasti.
- Kuokkija naapurista
kera tämän runon.
Tähtönen yössä kimmeltää
tuikkien valoa meille.
Tonttu on lähtenyt matkoilleen
lumisten korpien teille.
Yksinään hiljakseen taivaltaa
nauttien rauhasta tienoon.
Lintuset lepäillen oksillaan
lakanneet laulunsa vienon.
Huoli pienistä maailman
painaa vanhuksen mieltä.
Hartiat painuneet kumaraan
poikkeaa syrjään tieltä.
Kuusen juurelle köllähtää
uupunut unehen vaipuu,
kyynel lumelle vierähtää
oksa suojaksi taipuu.
Unessa haaveet todeksi käy
unelmat paremmasta.
Kärsimystä ei missään näy
elo on onnekasta.
Muistaakseni pyysit jossain aloituksessa runoa, se ketju katosi, en silloin ehtinyt. Katotaan nyt kuin heti tämä poistuu. - vielä joulukkaan
niin yks jo huuteloo rauhhaa. Rauha sulta taes läksiä etelään, kun ei ihmebisneksiäs kestänyt katella. Sitä rantaryhmäseksivouhotusta varsinkaan.
- tervastuli
Meneekö Neuvos Kainuun erätulien keskustelutilaisuuteen?
en mene erätulille olen vain kerran osallistunut kun se oli Hyrynsalmen Ukkohallassa, jouluterveiset "Rantaneuvos"
- Paksu poika
rantaneuvos1 kirjoitti:
en mene erätulille olen vain kerran osallistunut kun se oli Hyrynsalmen Ukkohallassa, jouluterveiset "Rantaneuvos"
Kiitos lauantai aamun radio terveisistä, radio Savossa!
Paksu poika kirjoitti:
Kiitos lauantai aamun radio terveisistä, radio Savossa!
nimimerkkiä Kuopion kaapuntiin ja toivotta hyvää joulua ja onnellista uutta vuotta,"Rantaneuvos"
- siinä
rantaneuvos1 kirjoitti:
nimimerkkiä Kuopion kaapuntiin ja toivotta hyvää joulua ja onnellista uutta vuotta,"Rantaneuvos"
se vaan tervehtii ja toivottaa ja kutsuu alamaisiaan neuvokselle sopivalla arvokkuudella kaiken aikaa ja aina vaan...
siinä kirjoitti:
se vaan tervehtii ja toivottaa ja kutsuu alamaisiaan neuvokselle sopivalla arvokkuudella kaiken aikaa ja aina vaan...
sinullekin "Rantaneuvos"
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101064
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82794Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat262586Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede15563- 65531
- 92499
- 26492
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 47427
- 30416
