Joulurauhaa

kaikille ja odottavaa uutta vuotta 2009, toivottaa "Rantaneuvos"

11

793

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Seppänen

      hoitaisi julkisuuden kipeytensä jossain muualla, niin rauhoittaisi kummasti.

      • ja hyvää joulua ole onnekas vielä vuonna 2009,"Rantaneuvos"


    • Kuokkija naapurista

      kera tämän runon.

      Tähtönen yössä kimmeltää
      tuikkien valoa meille.
      Tonttu on lähtenyt matkoilleen
      lumisten korpien teille.

      Yksinään hiljakseen taivaltaa
      nauttien rauhasta tienoon.
      Lintuset lepäillen oksillaan
      lakanneet laulunsa vienon.

      Huoli pienistä maailman
      painaa vanhuksen mieltä.
      Hartiat painuneet kumaraan
      poikkeaa syrjään tieltä.

      Kuusen juurelle köllähtää
      uupunut unehen vaipuu,
      kyynel lumelle vierähtää
      oksa suojaksi taipuu.

      Unessa haaveet todeksi käy
      unelmat paremmasta.
      Kärsimystä ei missään näy
      elo on onnekasta.

      Muistaakseni pyysit jossain aloituksessa runoa, se ketju katosi, en silloin ehtinyt. Katotaan nyt kuin heti tämä poistuu.

      • runosta ja kuokkijalle joulutervehdys "Rantaneuvos"


    • vielä joulukkaan

      niin yks jo huuteloo rauhhaa. Rauha sulta taes läksiä etelään, kun ei ihmebisneksiäs kestänyt katella. Sitä rantaryhmäseksivouhotusta varsinkaan.

    • tervastuli

      Meneekö Neuvos Kainuun erätulien keskustelutilaisuuteen?

      • en mene erätulille olen vain kerran osallistunut kun se oli Hyrynsalmen Ukkohallassa, jouluterveiset "Rantaneuvos"


      • Paksu poika
        rantaneuvos1 kirjoitti:

        en mene erätulille olen vain kerran osallistunut kun se oli Hyrynsalmen Ukkohallassa, jouluterveiset "Rantaneuvos"

        Kiitos lauantai aamun radio terveisistä, radio Savossa!


      • Paksu poika kirjoitti:

        Kiitos lauantai aamun radio terveisistä, radio Savossa!

        nimimerkkiä Kuopion kaapuntiin ja toivotta hyvää joulua ja onnellista uutta vuotta,"Rantaneuvos"


      • siinä
        rantaneuvos1 kirjoitti:

        nimimerkkiä Kuopion kaapuntiin ja toivotta hyvää joulua ja onnellista uutta vuotta,"Rantaneuvos"

        se vaan tervehtii ja toivottaa ja kutsuu alamaisiaan neuvokselle sopivalla arvokkuudella kaiken aikaa ja aina vaan...


      • siinä kirjoitti:

        se vaan tervehtii ja toivottaa ja kutsuu alamaisiaan neuvokselle sopivalla arvokkuudella kaiken aikaa ja aina vaan...

        sinullekin "Rantaneuvos"


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1064
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      794
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      262
      586
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      15
      563
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      92
      499
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      492
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      427
    10. Haluatko vain sitä

      Kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      30
      416
    Aihe