Ketä kiinnostaa

Hei imatralaiset!
Käväiskääpä Voltti lehden nettisivuilta lukaisemassa kirkkoherramme nykyiset kuulumiset.
Toivoo palaavansa vielä virkaansa Imatralle.
Mitä mieltä olette asiasta?
201634
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 20

Vanhimmat

...jos ymmärtäis pysyä pois tehtävistä, joissa on oltava esipaimenena...

Äänestä
  • "not any more"
    Mitähän yo. tarkoittaa suomeksi?

"josef aramatealainen"
    Kukahan yo. on/oli?

Täällä on muutama kumipää, joka ei osaa oikeinkirjoitusta, eikä vieraita kieliä, mutta kuitenkin korjailevat muiden olemattomia virheitä
    (kielipuolipoliisi), niin en minäkään voinut olla puuttumatta kyseisiin virheisiin.

Älkää tästä suuttuko sillä, kukapa teistä olisi täydellinen (hirnuu vitusti).

Vajoan piakkoin Koskenkorvakaatumatautikoomaan, joten en voi palstaa seurata, mutta kuten hyvä ystäväni Hann.. Kail... aina sanoo, rakkaus lähtee sydämestä ja rahat tyhmän taskusta.

P.s. Pimppi kutsuu, joten ääntä kohti.

Ainii, unotu vielä että, se kuka tuntee olevansa itse synnitön, heittäköön ensimmäisen kiveksen.

Äänestä

• Pentti Hirssaari kirjoitti:

"not any more"

"josef aramatealainen"
    Kukahan yo. on/oli?

Täällä on muutama kumipää, joka ei osaa oikeinkirjoitusta, eikä vieraita kieliä, mutta kuitenkin korjailevat muiden olemattomia virheitä
    (kielipuolipoliisi), niin en minäkään voinut olla puuttumatta kyseisiin virheisiin.

Vajoan piakkoin Koskenkorvakaatumatautikoomaan, joten en voi palstaa seurata, mutta kuten hyvä ystäväni Hann.. Kail... aina sanoo, rakkaus lähtee sydämestä ja rahat tyhmän taskusta.

Ainii, unotu vielä että, se kuka tuntee olevansa itse synnitön, heittäköön ensimmäisen kiveksen.

Kukas tää Pentti Hirssaari oikei on, ori, ruuna vai tamma? Sanoo aina hirnuvansa vitusti.
    Muitten en tiiä hirnuvan kun hevosten, aasien, muulien ja ponien.

Äänestä

• utelias eläinaktivisti kirjoitti:

Kukas tää Pentti Hirssaari oikei on, ori, ruuna vai tamma? Sanoo aina hirnuvansa vitusti.

Olen Imatran ainoa oikea ääni. Olen 55 vuotias, homo,evp mitä muuta haluat tietää minusta.

Äänestä

• utelias eläinaktivisti kirjoitti:

Joku koulukiusattu kylähullu. Ehkä jotain hirveää tapahtunut muutakin, mutta se siitä.

Äänestä

"not any more"

"josef aramatealainen"
    Kukahan yo. on/oli?

Sillä pilkku oli lipsahtanut väärään kohtaan, mutta ehkä tarkoitusella:)

Äänestä

Olen Imatran ainoa oikea ääni. Olen 55 vuotias, homo,evp mitä muuta haluat tietää minusta.

Matkiminen on ihailun huipentuma, joten haluaisitko oikeasti olla jotakin, lausumasi kyllä paljastaa kaikille intellektueille, oletko minä vai varjoni, HÄPEÄ

Äänestä

• minäkin, kirjoitti:

Sillä pilkku oli lipsahtanut väärään kohtaan, mutta ehkä tarkoitusella:)

Siellä on toinenkin virhe, löydätkö sen ?

Äänestä

Siellä on toinenkin virhe, löydätkö sen ?

Runkkari, jotka esiintyvät toisen nimellä, tulevat saamaan julman koston, l. eivät tule jouluna saamaan, A- lahjoja, B- pillua, C- poistumislupaa.

Uutena Vuotene ei myöskään tule Paukkuja eikä Paukkuja, jos vielä esiinnytte minuna, niin tulen ja annan ylen (päällenne).

Jos verbaalinen lahjakkuutenne riittää vain ja ainoastaan lahjattomaan vittuiluun, tai matkimiseen lahjakkaampianne, niin suosittelisin rotnmyrkyn syömistä, ja laittakaa sitä myös vanhempienne annoksiin, jotteivät enää kaltaisianne tekisi. (hirnuu ihan vitusti)

Tuo "hirnuu vitusti", on tietenkin vastine (hymyilee),(osaatko),(onko liikaa pyydetty),(voisitteko), joita "jotku ei polissien ystävjät"
    on samasta IP:osoitteesta lähettäneet, jolla on petoksia tehtailtu.

Se, kuka tätä vielä kommentoi on itse, ja sen sakit on semmosii, mitä ei saa sanoo, eli vaikka mitä.

Vilpittömästi sinun. Pentti Hirssaari EVP. Jeesus ja Joulupukki.

Äänestä

"not any more"

"josef aramatealainen"
    Kukahan yo. on/oli?

Ihana,kun sinullakin on jotain puuhaa, mutta voisit touhuta järkevämpääkin, kuin esitellä päivästä toiseen tuota, muka,,, viisauttasi.
    Vetelehän kossua huiviin, sinä...täydellisyys, hoh,hoh,hoo.
    Muista, että, tontut liikkuvat.

Äänestä

• Penttiä. kirjoitti:

Ihana,kun sinullakin on jotain puuhaa, mutta voisit touhuta järkevämpääkin, kuin esitellä päivästä toiseen tuota, muka,,, viisauttasi.
    Vetelehän kossua huiviin, sinä...täydellisyys, hoh,hoh,hoo.
    Muista, että, tontut liikkuvat.

Mummoa sekä kossua, ykkösellä kakkoseen.

Äänestä

Mummoa sekä kossua, ykkösellä kakkoseen.

suuri suu. Siitä puhe, mistä puute. Kovasti taidat puutteessa elää, kun pitää noin retostella.
    Voi, voi, sinun tyylisesi tiedetään.
    Tyhjän porinaa.

Äänestä

"not any more"

"josef aramatealainen"
    Kukahan yo. on/oli?

unotu!!!!!!

Äänestä

• Aito Pentti Hirssaari kirjoitti:

Matkiminen on ihailun huipentuma, joten haluaisitko oikeasti olla jotakin, lausumasi kyllä paljastaa kaikille intellektueille, oletko minä vai varjoni, HÄPEÄ

Kuules Pentti. Intellektuellit ei kirjoittele näille palstoille.

Äänestä

• vähäpätöinen henkilö kirjoitti:

Kuules Pentti. Intellektuellit ei kirjoittele näille palstoille.

Puhuin erottamisesta. lOl

Kuinka kanssasi voisikaan rationaalisesti keskustella, jos ajattelet munuaisillasi? (hirnahtelee)

Äänestä

"not any more"

"josef aramatealainen"
    Kukahan yo. on/oli?

Viisas mies taas puhuu.....

Äänestä

Tervetuloa vaan! Kunnioitan ja ihailen k.herraa suuresti.Ajatelkaas millaista rohkeutta hänen ns.paljastuksensa vaatii.Siinä on ihminen rehellisimmillään.En voi muuta kuin hattua nostaa hänelle ja toivotan sydämellisesti tervetuloa takaisin hoitamaan virkaansa.

Äänestä

painukoon sinne omaan helvettiin.

Äänestä

No joo.. tääkin viesti varmaan häviää aika nopeesti, mut kerron oman mielipiteeni vielä kun ehdin. Pappi tai mikä liekään.. Ei niin väliä ... Hakee nyt vain ja ainoastaan julkista hyväksyntää yhteiskunnalta, omien PERVERSIOIDENSA tueksi !!Tapa jolla tää "hemmo" tuo ittensä visuaalisesti esiin ja idealogisestikkin siinä ohessa... Haastaa minun henkilökohtaisen kristinuskon sekä oikeustajun kauttarantain!! Olkoot mikä on, mut minua eikä minun ketään omaan sukuuni liittyviä henkilöitä,EI MISSÄÄN vaaiheessa tulla tämän "OLION" toimesta , MILLÄÄN TAVALLA KIRKOLLISIN MENOIN käsittelemään!! Tämähän on vain oma mielipiteeni aiheesta ja en tuo muuta kuin sen esille, että "PERVERSSIKIRKOSSA" EN HALUA OLLA JÄSEN!!!!!

P.S Kyttä.. Salisit ees tään köyhän ihmisen vapaan mielipiteen ees tään kerran...

Äänestä
  • Pervoilu on POP, sillä onhan homoilu miesten hommaa.

Nim. Onko mahdollista tulla raskaaksi anaaliseksistä?

(Tietenkin on, mistä insinöörit muuten tulisivat?)

(HIRNUU VITUSTI)

Äänestä

Kommentoi aloitusta

mä netistä lehden luin kirjoitti:

Hei imatralaiset!
Käväiskääpä Voltti lehden nettisivuilta lukaisemassa kirkkoherramme nykyiset kuulumiset.
Toivoo palaavansa vielä virkaansa Imatralle.
Mitä mieltä olette asiasta?

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu