Hyvä nimi hamsterille?

Hamsuliini

Tiedättekö yhtään hyviä nimiä uros syyrialaiselle hamsterille? Olisi kiva jos vastaisitte:)

174

28356

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hamsterille nimi

      Minulla oli hamsu ja sen nimi oli Pyry.Mitenkäs olisi Vili, Hilpertti ja Hyrrä.

      • viestin aloittaja

        Kiitos hyvistä ehdotuksista!:)


      • Zoremix
        viestin aloittaja kirjoitti:

        Kiitos hyvistä ehdotuksista!:)

        Itselläni on tällä hetkellä : Hamsu niminen hamsteri... Sitten on ollut myös Nöpö ja Hugo..

        Hyviä Nimiä Olisi Myös: Sipi,Söpö,Vili, Ym..


      • Anonyymi

        Luca olisi hyvä nimi


      • Anonyymi
        Zoremix kirjoitti:

        Itselläni on tällä hetkellä : Hamsu niminen hamsteri... Sitten on ollut myös Nöpö ja Hugo..

        Hyviä Nimiä Olisi Myös: Sipi,Söpö,Vili, Ym..

        Luovaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Luca olisi hyvä nimi

        Tai Messi, Leo, Hippo


      • Anonyymi

        Hamppu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tai Messi, Leo, Hippo

        Leo messi😑


    • vilpertti

      Oman hamsuni nini on Vilpertti.
      Entäs Viltsu,Herpertti??

      • Anonyymi

        Vanhan hamsterini nimi oli Tupsu, mutta nyt mun uuden hamsterin nimi on Dior ja hyvä nimi on myös diesel


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vanhan hamsterini nimi oli Tupsu, mutta nyt mun uuden hamsterin nimi on Dior ja hyvä nimi on myös diesel

        Joku on kattonu Pauliina Mäkeä


    • Cabriela <3 Cariel

      alpo, bert, celssius, daavid, erkki, fatser, gabriel, hessu, ilpo, jaska, kassu, luukas, matti, nessu, olli, pasi, kuu, repo, samuli, tatu, upi, valtteri, wallu, xerry, ypo, zorro, åke, ännä, ötökkä.

      • vttu

        Kuka vittu antais hamsterille nimeks: alpo, ilpo, luukas, pasi, erkki, daavid, ötökkä, ännä, upi, jaska, samuli tai joku vitun celssius!!! mä en ainakaan antais jotain vitun ihmisten nimiä....!! hamsuille ei yhtään käy ihmisen nimet no ehkä vili mut ei mikään daavid ku antais nimeks jonku uskonnollisen ihmisen nimen????!!!


      • Hamsu fani=D
        vttu kirjoitti:

        Kuka vittu antais hamsterille nimeks: alpo, ilpo, luukas, pasi, erkki, daavid, ötökkä, ännä, upi, jaska, samuli tai joku vitun celssius!!! mä en ainakaan antais jotain vitun ihmisten nimiä....!! hamsuille ei yhtään käy ihmisen nimet no ehkä vili mut ei mikään daavid ku antais nimeks jonku uskonnollisen ihmisen nimen????!!!

        ÖÖÖÖ???? Miks ei saa antaa muka sitä nimee ku ite haluaa antaa??? Nimen pitää olla semmoinen joka on itsestään kiva. pitää kuitenkin muistaa että se ei saa alentaa lemmikkiä!
        Antakaa siis pienille palleroille hyviä nimiä.
        Minulla on ollut pieni tyttö hamsteri Minni


      • Kamu fani
        Hamsu fani=D kirjoitti:

        ÖÖÖÖ???? Miks ei saa antaa muka sitä nimee ku ite haluaa antaa??? Nimen pitää olla semmoinen joka on itsestään kiva. pitää kuitenkin muistaa että se ei saa alentaa lemmikkiä!
        Antakaa siis pienille palleroille hyviä nimiä.
        Minulla on ollut pieni tyttö hamsteri Minni

        Kuule sä oot aika hyvä kamu mun hamsujen nimet on vanilla,laku,lumi, sille seuraavalle nii en oo keksiny vielä nimee koska se on kolme päivää vanha sellanen noh on elämä mut olisit aika hyvä kamu mulle mutta me varmaan emme näe ikinä koska emme tunne toisiaan ja emme tiedä toisista ollenkaa mutta kiitos sulle. :D


      • Anonyymi
        vttu kirjoitti:

        Kuka vittu antais hamsterille nimeks: alpo, ilpo, luukas, pasi, erkki, daavid, ötökkä, ännä, upi, jaska, samuli tai joku vitun celssius!!! mä en ainakaan antais jotain vitun ihmisten nimiä....!! hamsuille ei yhtään käy ihmisen nimet no ehkä vili mut ei mikään daavid ku antais nimeks jonku uskonnollisen ihmisen nimen????!!!

        Mä annan mun hamsterille nimeksi kindr tai alvin ja mun mielestä alvin on tosi hyvä nimi mutta kaikki ei tykkää antaa ihmisten nimiä hamsterille. Silti en itse antaisi nöpöä, söpöä, pippuria tai muuta ruoan tai juoman antamaa lellittely nimeä


      • Anonyymi
        Kamu fani kirjoitti:

        Kuule sä oot aika hyvä kamu mun hamsujen nimet on vanilla,laku,lumi, sille seuraavalle nii en oo keksiny vielä nimee koska se on kolme päivää vanha sellanen noh on elämä mut olisit aika hyvä kamu mulle mutta me varmaan emme näe ikinä koska emme tunne toisiaan ja emme tiedä toisista ollenkaa mutta kiitos sulle. :D

        Nöpönenä?
        Domino?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä annan mun hamsterille nimeksi kindr tai alvin ja mun mielestä alvin on tosi hyvä nimi mutta kaikki ei tykkää antaa ihmisten nimiä hamsterille. Silti en itse antaisi nöpöä, söpöä, pippuria tai muuta ruoan tai juoman antamaa lellittely nimeä

        Oikeastaan saa antaa ihan minkä haluaa et sä päätä niitä tai kukaan ei päätä vaan se kenen hamsteri on kaikki saa olla ihan oman. Mun kamu anto sen hamsterille nimeksi sipuli ja se tykkäsisiitä niemestä anna muitten olla


      • Anonyymi
        vttu kirjoitti:

        Kuka vittu antais hamsterille nimeks: alpo, ilpo, luukas, pasi, erkki, daavid, ötökkä, ännä, upi, jaska, samuli tai joku vitun celssius!!! mä en ainakaan antais jotain vitun ihmisten nimiä....!! hamsuille ei yhtään käy ihmisen nimet no ehkä vili mut ei mikään daavid ku antais nimeks jonku uskonnollisen ihmisen nimen????!!!

        Anna muitten olla omia mun kamu anto nimeksi alvin ja kerttu


      • Anonyymi
        vttu kirjoitti:

        Kuka vittu antais hamsterille nimeks: alpo, ilpo, luukas, pasi, erkki, daavid, ötökkä, ännä, upi, jaska, samuli tai joku vitun celssius!!! mä en ainakaan antais jotain vitun ihmisten nimiä....!! hamsuille ei yhtään käy ihmisen nimet no ehkä vili mut ei mikään daavid ku antais nimeks jonku uskonnollisen ihmisen nimen????!!!

        Gabriela tais olla 13v kun kirjoitti ton ja tietty jonne


      • Anonyymi
        vttu kirjoitti:

        Kuka vittu antais hamsterille nimeks: alpo, ilpo, luukas, pasi, erkki, daavid, ötökkä, ännä, upi, jaska, samuli tai joku vitun celssius!!! mä en ainakaan antais jotain vitun ihmisten nimiä....!! hamsuille ei yhtään käy ihmisen nimet no ehkä vili mut ei mikään daavid ku antais nimeks jonku uskonnollisen ihmisen nimen????!!!

        Ööm


      • Anonyymi
        vttu kirjoitti:

        Kuka vittu antais hamsterille nimeks: alpo, ilpo, luukas, pasi, erkki, daavid, ötökkä, ännä, upi, jaska, samuli tai joku vitun celssius!!! mä en ainakaan antais jotain vitun ihmisten nimiä....!! hamsuille ei yhtään käy ihmisen nimet no ehkä vili mut ei mikään daavid ku antais nimeks jonku uskonnollisen ihmisen nimen????!!!

        Tais mennä vähän tunteisii


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tais mennä vähän tunteisii

        Mitä draamaa tääl
        XD


      • Anonyymi
        vttu kirjoitti:

        Kuka vittu antais hamsterille nimeks: alpo, ilpo, luukas, pasi, erkki, daavid, ötökkä, ännä, upi, jaska, samuli tai joku vitun celssius!!! mä en ainakaan antais jotain vitun ihmisten nimiä....!! hamsuille ei yhtään käy ihmisen nimet no ehkä vili mut ei mikään daavid ku antais nimeks jonku uskonnollisen ihmisen nimen????!!!

        EI KIROILLA NETISSÄ!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä annan mun hamsterille nimeksi kindr tai alvin ja mun mielestä alvin on tosi hyvä nimi mutta kaikki ei tykkää antaa ihmisten nimiä hamsterille. Silti en itse antaisi nöpöä, söpöä, pippuria tai muuta ruoan tai juoman antamaa lellittely nimeä

        Mä annan mun hamsulle nimeks Susu! Se muistuttaa mua suklaasta


      • Anonyymi
        vttu kirjoitti:

        Kuka vittu antais hamsterille nimeks: alpo, ilpo, luukas, pasi, erkki, daavid, ötökkä, ännä, upi, jaska, samuli tai joku vitun celssius!!! mä en ainakaan antais jotain vitun ihmisten nimiä....!! hamsuille ei yhtään käy ihmisen nimet no ehkä vili mut ei mikään daavid ku antais nimeks jonku uskonnollisen ihmisen nimen????!!!

        Vittu saa antaa jos haluu antaa ihmisten nimiä!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tais mennä vähän tunteisii

        No joku


      • Anonyymi
        vttu kirjoitti:

        Kuka vittu antais hamsterille nimeks: alpo, ilpo, luukas, pasi, erkki, daavid, ötökkä, ännä, upi, jaska, samuli tai joku vitun celssius!!! mä en ainakaan antais jotain vitun ihmisten nimiä....!! hamsuille ei yhtään käy ihmisen nimet no ehkä vili mut ei mikään daavid ku antais nimeks jonku uskonnollisen ihmisen nimen????!!!

        Daavid siis varmaan Daavid nimi kuullaan uskonnossa mut kyl mä tunnen monia daavidia jotka ei ees kuulu uskontoon


      • Anonyymi

        Ite ainakin otan hamsterin nimeksi tästä celssius tai xerry tai zorro


      • Anonyymi
        vttu kirjoitti:

        Kuka vittu antais hamsterille nimeks: alpo, ilpo, luukas, pasi, erkki, daavid, ötökkä, ännä, upi, jaska, samuli tai joku vitun celssius!!! mä en ainakaan antais jotain vitun ihmisten nimiä....!! hamsuille ei yhtään käy ihmisen nimet no ehkä vili mut ei mikään daavid ku antais nimeks jonku uskonnollisen ihmisen nimen????!!!

        Tai messi mitä helvettiä


      • Anonyymi

        REPO


      • Anonyymi
        vttu kirjoitti:

        Kuka vittu antais hamsterille nimeks: alpo, ilpo, luukas, pasi, erkki, daavid, ötökkä, ännä, upi, jaska, samuli tai joku vitun celssius!!! mä en ainakaan antais jotain vitun ihmisten nimiä....!! hamsuille ei yhtään käy ihmisen nimet no ehkä vili mut ei mikään daavid ku antais nimeks jonku uskonnollisen ihmisen nimen????!!!

        No Vili ja Manu on ainoot ihmisen nimet kyllä mitkä voi antaa.


    • peppi

      tälläsiä nimiä mun poika hamsuilla on ollu: muumi,nipsu,peikko,tiuhti,viuhti,niisku,mörkö,haisuli ja nyt on vili ja viljo.

      • Eevi H.

        Omien hamsteritteni nimet ovat Toivo ja Terho, mutta hyviä ehdotuksia ovat Roderich, Teodor, Alvar ja Alvin.


      • random

        mul on 2 marsuu joiden nimet on tiuhti ja viuhti


      • Anonyymi
        random kirjoitti:

        mul on 2 marsuu joiden nimet on tiuhti ja viuhti

        Ihana vähäks söpöö


    • nimi..

      Eli mun uros hamsterin nimi on Nöpö

      • Terho ja Toivo

        Ja yks hyvä on kans Tomas, joka tulee olemaan mun seuraavan syrkin nimi :>


      • snuffel
        Terho ja Toivo kirjoitti:

        Ja yks hyvä on kans Tomas, joka tulee olemaan mun seuraavan syrkin nimi :>

        Entä Tuisku??(on minun nykyisen kääpiötalvikon nimi)


      • Anonyymi
        snuffel kirjoitti:

        Entä Tuisku??(on minun nykyisen kääpiötalvikon nimi)

        Mullaki on erityiset kaksoset vaikka ei ehkä nyt saisi ja ne on sama rotuisia niiden nimet on Silmu ja Pulmu


    • ...nimi on...

      Nekku Nakertaja

    • .....oho

      mun hamsun nimi on sulevi

    • minde97

      Tykkään itse nimestä Väinö :)

      • Emeu

        Minusta ihania olisi juuri

        - Honey ( lausutaan Hani)
        - Sergei


      • haista paska Emeu

        vitun Emeu!!! Sun hoidossas kaikki lemmikit kuolee että vittu älä ala arvioi muita!!! vittu jos ittelläs on hamsui niin ne kärsii tollasen vitun ääliön hoidossa!!! vittu haukut hamstereita... !!!


      • väinömauno

        Mun hamstereiden nimet on väinö ja mauno entinen oli maximus kavereilla on josefiina ja lilla :-)


      • Hamsu
        Emeu kirjoitti:

        Minusta ihania olisi juuri

        - Honey ( lausutaan Hani)
        - Sergei

        Mul on Hani niminen koira 😂


    • Venäjänkääpiö<3

      Topi, Lope, Jallu, Niksu, Nipsu, Nipa, Simppa, Onni, Hermanni.

      • hamsterin

        jonka nimi on poppari ja se on syrkki kans. muita ehdotuksia:
        Vili ,Honey ,Nipa , Tiksu , Rolle , Taavi , Velmu , Roope


      • (:
        hamsterin kirjoitti:

        jonka nimi on poppari ja se on syrkki kans. muita ehdotuksia:
        Vili ,Honey ,Nipa , Tiksu , Rolle , Taavi , Velmu , Roope

        Onne hamsut vaa nii ihanii... ♥
        itte suosin talvikoita ♥
        mut mie en khyl antas hamsterille ihmisen nimee XDDD siis herrajestas... kannattaa vaa keksii ite jotaa jännii, yhistelet vaa jota kirjaimii, sillai et tulee kuiteki jotaa järkevii :DD


      • Anonyymi
        (: kirjoitti:

        Onne hamsut vaa nii ihanii... ♥
        itte suosin talvikoita ♥
        mut mie en khyl antas hamsterille ihmisen nimee XDDD siis herrajestas... kannattaa vaa keksii ite jotaa jännii, yhistelet vaa jota kirjaimii, sillai et tulee kuiteki jotaa järkevii :DD

        Mä saan talvikon huomen tai maanantaina!!!!


    • Carolien

      Kuuuulkaas paras nimi vois olla Carolie tai Tuttifrutti tai karkki taai Kaneli ja sellasii mä ainaski pidän sumalaisista nimistä

    • HamtaroHami

      Hei ei mitää järkee haukkuu hastereita sivulla jossa niistä pidetään Emeu

      Enkä oikein kehota haukkuu kenenkä hasterii koska mikään ei oo hasterin vika

    • Nimet :DD

      Meil on ollut neljä pitkäkarvaista syyrialaista hamsteria, ja 2 poikaa ja kaks tyttöö :D Olivat niin lutusia, mutta kaikki jo kuolleita :(. Niiden nimet oli :
      1. Tuisku

    • HamsteriLime

      Ite annoin mun hamsterille nimeks Lime. Mut täs ois jtn: Mango,Vanilija,Kaneli,Edu,Vilja jne. :)

    • jenspuli

      Mullon kääpiöhamsteri(tyttö) ja sen nimi on myy

    • Piki, Piku

      jenspuli: Tietääkseni täällä kysellään UROS hamsun nimiä...
      Mutta kuitenkin; Piki ja Piku on ihania(:

    • talvikot forever

      Mun uros talvikko on nimeltään Piipari ;) Kivoja on myäs Toto & Alvin

    • Mahi<3

      Saan ite kohta kultahamsterin ja haluaisin sen nimeks varmaan Elias tai Jack!

      • Anonyymi

        Ihania tai kultu


    • susseli:3

      Jos haluaa erikoisia nimiä niin kannattaa ottaa ulkomaan kielistä ja yhdistelemällä eri sanoja, googlaalla varmasti löytää. Ja vielä kivempi on jos nimi tarkoittaa jotain, oman uros syrkkini nimi on Suzu Milou (lausutaan miluu) mutta sanon sitä vaan susuksi :3 Suzu tarkoittaa kulkusta. Itse en pidä ihmisten nimistä hamstereille :)

      • Anonyymi

        Mun isän ystävällä on koira ja sen nimi on Milou. Tykkään siitä nimestä! Me lausutaan se ihan vaan Milou.


    • :)<3:)<3:)<3:)<3:)<3

      Minä taas en tykkää yhtää näistä nimistä: söpö, nöpö, sulo.
      Söpöhän on adjektiivi? Ihan sama kun antais jonkun eläimen nimeks vaikka suloinen tai raidallinen? XD Enkä mäkään tykkää oikeen ihmisten nimistä hamstereilla, mutta jotkun on kyllä ihan kivoja. Omien syyrialaisteni nimet ovat Eela ja Iivo

      • hiirifani

        Mä tykkään ruoka nimistä hiirillä ja muilla jyrsijöillä😍Mä tykkään nimistä Söpö Näkö ja Sulo😡en niin paljoo Sulosta


    • Akuttaja

      mun hamsu on AKu

    • ?Kokenut?

      Ei nimellä sen suurempaa merkitystä ole. Itse en ainakaan kysy nimineuvoja, sopiva nimi tulee esiin ajan kanssa. Ehkä vasta, kun hamsu on teillä ja ilmenee jotain luonnepiirteitä, joista voi keksiä sopivan nimen? Väri myös vaikuttaa nimen valitsemisessa itselläni. Kasvattajan lähettämistä kuvista voi myös päätellä sopivaa nimeä.

      Joten ihmiset, älkää stressatko vain jonkun nimen takia! Oikea nimi tulee kyllä esiin!

      • Anonyymi

        ↑↑↑

        tää


    • Pöppe ;D

      Mä taas sain poika hamsun ja sen nimi on Pöppe en halunnu ihmisen nimee ):

    • xxuu

      Noppa
      papu

      • Anonyymi

        ihania nimiä<3


    • Hemmoooooooooooo:)

      Mun hamsun nimeks tulee Hemmo :)

      • Anonyymi

        ui! meiän kissan nimi on Hemmo! hyvä valinta ;)


    • jey1

      ihan hyviä nimiä vois olla: Hamsu, Vili, Hamtaro

      • Anonyymi

        hamsterin nimeksi Hamsu?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        hamsterin nimeksi Hamsu?

        Ei kannata koska hamstereita kuhtutaan yleensäkin hamsuiksi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        hamsterin nimeksi Hamsu?

        Se on ainaki mun samsujen ns lempinimi molemmilla. Hamus


    • Columbus

      Mulla on Columbus.

    • moi

      No mulla on ollu milo niminen hamsu ajattelin laittaa seuraavalle hamsulleni nimeks samppa tai joku sellane

    • heikku666

      moi sain tänään kääpiöhamsterin annoin sille nimeks lumiukko lempinimellä ukko.se on valkonen jasen selässä on harmaata.

    • Hamsu

      Moikka! Mulla oli ennen syyrialainenhamsteri... Eka nimeksi aattelin Hilperttiä,Hamsua,Hania,Hassu ja Hillaa... Joten olisiko joku noista hyvä??

    • Hyvä nimi :}

      Minun hamsuni nimi on Sirius

      • Hamsutypy

        Pepsi tai Cola


    • hamstraaja

      Mä saan kohta hamsun sen nimeks tulee
      nöpö mut tässä pari nimi ehdotusta kasper Oliver tintti ville tofee/tofu
      saku miiko aku roope ruska nemo liina lumi nuuti/nutti meri tuuli
      vili anna sini viola riina vilja tintti minni sara iina milka

      • pökylä

        Hmahtavia nimiä pravoo


      • Anonyymi

        Miks joku ikinäna tais hamsun nimeksi Tofu joka on soijaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miks joku ikinäna tais hamsun nimeksi Tofu joka on soijaa?

        Mun kaverin hamsun nimi on Tofu ja se sopii sille hyvin! Ja toisen kamun on sipuli:/


    • himppuliini

      Vanha mut nallu :).

      • himppuliini

        ja siis joskus sen voi ottaa miltä se näyttää esim:toffu,teppo, topi. :3 onko himppu hyvä nimi Hamsulle?.


    • Hamsuuu

      Mielestäni Himppu on oikein hyvä nimi hamsulle!

    • mmelissapatricia

      Yoda, dina, luna, bella, nasu 💜 siin ois pari omaa lempparia :)

      • Anonyymi

        oma nimen on vella joten bella sopisi juuri täykyksi


    • marsuhamsu

      Mun hamsterin nimi on gina

      • ransupetteri

        Jos uroshamsterille meinaa antaa nimeksi Gina, niin mielummin sitten Ransu.


    • hiirifani

      Tässä muutama tyttöhamsulle:Bella,Ketä,Söpö,Nöpö,kökö,Höpö,Löpö,Kökö, Jöppöstiina, Hillevi, Helmi,Kaunotar, Sulotan, Impi, Paisti, Ilmatar, Mini,Minni,Löpsö,Kiki😍Sipsu😍pojalle:Sasu viki,Cola,Pepsi, konna,rocky,konsu,Vauhtihirmu. Ja sit muutama niin tytöille kuin pojilleen:vaahtis karkki purkka solmu papu😄😉😍

    • Hamsuntassu

      Meidän poikasyrkin nimeksi tuli Eemeli, koska kun näin sen ekan kerran se oli ihan räjähtäneennäköinen ja mulle tuli heti mieleen siitä Vaahteramäen Eemeli.
      Jo edesmennyt campbellityttö oli nimeltään Hippu. Pieni ja hentoinen oli tytsy koko elämänsä ajan. Vähän sellainen rääpäle, siskon talvikko näytti tosi isolta verrattuna Hippuun.

    • Hamsu0

      Minulla itselläni on kääpiöhamsteri jonka nimi on Neppu (naaras)

    • Jokuoutoolento

      Meillä oli Hemppa ja Hampus

    • Hamsterihullu

      Oisko Joe,pepe,poju

    • HamsuRakas

      Ite saan Hamsterin 2 kuukauden sisään jotenka olen alkanut miettimään jo nimeä! Varusteet on jo hankittu. Ollaan ainakin ajoissa. Ite ajattelin antaa nimeksi esim Lumi, Hippu, Nasu! Jos otan uroksen niin Hessu, Vili, Hemuli, Haisuli! Sellasia et ei hirveesti ihmisten nimiä! Luultavasti annan nimeksi Hippu. Ehotelkaa vaan! Hauskat nimet käy myös. Eikun vain parasta nimeä miettimään. Pliis vastatkaa vaikka olenkin about 4-vuotta myöhässä. ❤️🙈

      • Anonyymi

        Mun mielestä jäde itse en pidä ihmisten nimistä mut kaikki ehdotti jadea niin laitoin jäde


    • Anonyymi

      Mun tulevan hamsterin nimi on pulla tai mymmeli

    • Anonyymi

      Nugetti

    • Anonyymi

      mun hamsu on tyttö syrkki ja sen nimi on Yoda :) ja sitten mulla on ollut poika syrkki hänen nimi oli Pikkumies xd

    • Anonyymi

      joo olen 4v myöhässä ja hamsterisi voi olla jo taivaassa, mutta mielestäni kiva nimi oisi Bansku xd

    • Anonyymi

      Laita nimeksi Corona tai Vessapaperi.

      • Anonyymi

        En laita koska ei oo hyviä


    • Anonyymi

      Mietin tässä vaan että nukkuuko hamsut ihan kokopaivän?

    • Anonyymi

      Sipuli, Tauno, Kaali, Persikka Yms...

    • Anonyymi

      Ite tykkään jali, Väinö, myy, nasu❤️

    • Anonyymi

      Minun hamsterin nimi on Ukko. Se on hauska nimi.

    • Anonyymi

      Naksu, nipsu,vili,

      • Anonyymi

        Ei herranjumala tää keskustelu on aloitettu vuonna 2008 ja te jatkatte tätä vielä tänä vuonna ?


      • Anonyymi

        Ja mun ekan kääppärin nimi oli nipsu👏🏻


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei herranjumala tää keskustelu on aloitettu vuonna 2008 ja te jatkatte tätä vielä tänä vuonna ?

        Jotku saattaa haluta kattoa nimiehdotuksianomale hamsulle ihan tälle näin btw


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei herranjumala tää keskustelu on aloitettu vuonna 2008 ja te jatkatte tätä vielä tänä vuonna ?

        Moi 2022


    • Anonyymi

      No yksi hyvä. Nimi on Nuutti ja pöpi. Pöpi on tulossa mulle ja olisiko hyviä nimi ehdotukdia

    • Anonyymi

      Heipss, olen n 2kk sisällä saamassa hamster, todennäköisesti syyrialaisen, eli kultahamsterin. Nimiä on ehditty jo miettiä, mutta haluaisin lisää niitä lisää, jotta tulisi täydellinen nimi.

      lista nimistä, joista pidän eniten:
      -Yeti
      -Asteroidi
      -Saturnus
      -Laku
      -Simba
      -Pumba
      -Valtteri
      -Vili

      Erityinen noista on Yeti ja Asteroidi, mutta lisä nimiä kyllä kaipaan

      t: Anonyymi

      • Anonyymi

        Sekä pahoittelut jos tuli kirjoitus virheitä.

        NO HATE, PLS!!


      • Anonyymi

        Onks se naaras vai uros


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onks se naaras vai uros

        Mietin itekki hamsterille nimeä!


    • Anonyymi

      Jyväjemmari

    • Anonyymi

      Mun ja sun nimi oli vili

    • Anonyymi

      Chili, Natco, Taco, Coco, Sulo, Severus

    • Anonyymi

      Mä tykkään Pate nimestä,koska sr on söpö ja hyvä nopee verrattuna cocos tai joku sellanen

    • Anonyymi

      onni tai voitto

    • Anonyymi

      onni tai voitto

    • Anonyymi

      Toivo

    • Anonyymi

      Syrkki

    • Anonyymi

      Albert

    • Anonyymi

      Vili on tosi hyvä nimi. Mulla kesti kauvan keksiä nimi sille mutta löysin sitten täältä hyvän nimen

    • Tyttö=Apila,Dumle ,Hapsu ,Hipsu ,Papu ,Pimpula ,Pumpuli, Pikku Myy , Pallero , Söpö ,Hamsu ,Muru…….. Poikien = Puh , Bingo, Bongo, Fasu , Peikko, Neptus , Tofu ,Tipsu , Nipsu , Felix , Jekku , Jumbo , Kiivi , Taco ja Bonzo

    • Anonyymi

      Auttakaa äkkiä saan tän viikon perjantaina poika hamsterin enkä tiedä vielä nimeä oon miettinyt voisko se olla vaikka Daavid, Alvi tai Mörkö

    • Anonyymi

      Mun hamsun nimi on Kuura. Ja siis ei ollu mitään hajua mikä tulee sen nimeksi ennen ku näin sen. Ja se on siis Valkonen ja harmaata selässä. Jostain se nimi vaan sit luonnostuu. Mut täs oli silti pari mitä mietin ennen sitä

      Oreo 🍪
      Mango 🥭
      Usva
      Kinder 🍫

    • Anonyymi

      jos mulla olisi tyttö hamsteri sen nimeksi tulisi lucy

    • Anonyymi

      kalia pul Lo

    • Anonyymi

      Moi, oon 10 vuotias tyttö ja mulla ei oo vielä hamsterii. Kommentoikaa minkä nimen mun hamsteri sais. Mä ehdotan teille: Hansu, Nöpö, Söpö, Raksu, Fifi. T: O.V

    • Anonyymi

      Syyrialainen Hamsteri nimeksi matu, pakoloinen tai kuiskaaja rajalla.

    • Anonyymi

      Minun hamsuni nimi on Simo(kultahamsteri)

    • Anonyymi

      Zogo?

    • Anonyymi

      Pete

    • Anonyymi

      minni

    • Anonyymi

      Morfiini

    • Anonyymi

      No esim bumba, pörrö, nykka, mikuel onhan näitä

    • Anonyymi

      Anna nimeks totoro sitä voi kutsuu totoks!!

    • Anonyymi

      Nipsu

    • Anonyymi

      Oreo Erkki Perttti Oentti Pasi Vanillaa

    • Anonyymi

      Bashgad.

    • Anonyymi

      Mä en tiiä kun mulla oli hamsteri mutta se kuoli niin entiiä uuta nimee mun tulevalle hamstereille voisitteko ajtaa

    • Anonyymi

      Max, Leo, Ronaldo, Messi, Milo, Juuso, Vilho, Nemo, Luka

    • Anonyymi

      Haluaisitteko te kertoa kun lapseni on hankkimassa hamsteria ja haluaisin tietää että mitkä on hyviä ja söpöjä nimiä hamstereille tytöille ja pojille???????

    • Anonyymi

      Mulla oli hamsteri nimeltä Sami ja oon hankkimassa pian uutta hamsteria.Oon listannut paria nimiä (olen hankkimassa urosta):

      Kona
      Nuutti
      Dani
      Olli

    • Anonyymi

      Mun vanhojen marsujen nimet oli kaneli ja viljami

    • Anonyymi

      Minkä värinen se on?

    • Anonyymi

      Miika

    • Anonyymi

      Tuhma Harri kuin jostain elokuvasta Dirty Harry, Clint Easwoodin..

    • Anonyymi

      Vili, Nöpö, Hipsu, Nupu, Hopsu, Komi, Hani… kyllähän näitä on, jos haluaa ”eläinnimiä” minun hamstereilla ollut ihmisten nimiä.

      • Anonyymi

        Tiedän, vanha ketju, mutta muut ihmiset, jotka huomaa tämän, voi keksiä omalle hampsulleen näiden pohjalta nimen🙂 Juu ja muuten Susu olis myös kiva, tai Sulo, Myrsky ehkäpä (musta niin siisti nimi, ihan melkein kadettaa, kun kaverin nimi on Myrsky😂)


    • Anonyymi

      Tytölle hyviä nimiä on esim Pylvi, pilvi, minni en kyllä keksi enempää ja pojalle esim oreo

    • Anonyymi

      Vilho

    • Anonyymi

      Oman hamsteri ni nimi on Haisulin mites olisi Muumi tai Hemuli❤️

    • Anonyymi

      Mulle on tulossa Talvikko naaras hamsteri ja en oo oikein varma minkä antaisin sen nimeks mulla on ollu vähän teema Että anna mun hamsteri nimeks jotain herkkuja kuten muffinssi tikkari kakku mut mulla on ollu jo kakku muffinssi ja tikkari joten mikä mun seuraavan hamsterin nimi pitäis olla

    • Anonyymi

      Itse annoin omalle hamsterille nimeksi susu ja toiselle Raita

    • Anonyymi

      Mulla ois hamsteri ja sen nimi on clousi

    • Anonyymi

      Moi

    • Anonyymi

      Meille kans on tulossa Talvikko niin onko enemmän nimi ehdotuksia kun Jake, jupi, Hugo tainluca se on poika ja harmaa väriltään niin nimiä otetaan vastaan

    • Anonyymi

      Esim. Honey on TODELLA ihana nimi hamsterille minun mielestä. Lausutaan vaan Hani<3

    • Anonyymi

      En tiedä

    • Anonyymi

      Minun hamsun nimi on nupu ja tiku

    • Anonyymi

      itsellä on ollut kaksi hamsua ja toisen nimi oli susu ja toisen nimi oli raita
      ja saan taaskohta uden hamsun joonka nimeksi tulee nöpö tai dingo

    • Anonyymi

      Mä saan hamsterin ja sen nimi on pähkinä





      Hyviä nimiä on myös papu, Bansku, pumpuli

    • Anonyymi

      Oisko
      -Eino
      - Reko
      -Turbo
      -Nöpö
      -Jekku

    • Anonyymi

      Olisiki vaikka papu, pähkinä, humppa tai tomppa

    • Anonyymi

      Toffee, pähkinä tai höpsy ois mun mielestä hyviä nimiä.

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      57
      5790
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      26
      3667
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      227
      1921
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1772
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      94
      1222
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      30
      1177
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      290
      955
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      50
      948
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      76
      889
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      848
    Aihe