Hyvä nimi hamsterille?

Hamsuliini

Tiedättekö yhtään hyviä nimiä uros syyrialaiselle hamsterille? Olisi kiva jos vastaisitte:)

78

5500

Vastaukset

• Minulla oli hamsu ja sen nimi oli Pyry.Mitenkäs olisi Vili, Hilpertti ja Hyrrä.

• Kiitos hyvistä ehdotuksista!:)

• viestin aloittaja kirjoitti:

Kiitos hyvistä ehdotuksista!:)

Itselläni on tällä hetkellä : Hamsu niminen hamsteri... Sitten on ollut myös Nöpö ja Hugo..

Hyviä Nimiä Olisi Myös: Sipi,Söpö,Vili, Ym..

• Luca olisi hyvä nimi

• Oman hamsuni nini on Vilpertti.
      Entäs Viltsu,Herpertti??

• alpo, bert, celssius, daavid, erkki, fatser, gabriel, hessu, ilpo, jaska, kassu, luukas, matti, nessu, olli, pasi, kuu, repo, samuli, tatu, upi, valtteri, wallu, xerry, ypo, zorro, åke, ännä, ötökkä.

• Kuka vittu antais hamsterille nimeks: alpo, ilpo, luukas, pasi, erkki, daavid, ötökkä, ännä, upi, jaska, samuli tai joku vitun celssius!!! mä en ainakaan antais jotain vitun ihmisten nimiä....!! hamsuille ei yhtään käy ihmisen nimet no ehkä vili mut ei mikään daavid ku antais nimeks jonku uskonnollisen ihmisen nimen????!!!

• vttu kirjoitti:

Kuka vittu antais hamsterille nimeks: alpo, ilpo, luukas, pasi, erkki, daavid, ötökkä, ännä, upi, jaska, samuli tai joku vitun celssius!!! mä en ainakaan antais jotain vitun ihmisten nimiä....!! hamsuille ei yhtään käy ihmisen nimet no ehkä vili mut ei mikään daavid ku antais nimeks jonku uskonnollisen ihmisen nimen????!!!

ÖÖÖÖ???? Miks ei saa antaa muka sitä nimee ku ite haluaa antaa??? Nimen pitää olla semmoinen joka on itsestään kiva. pitää kuitenkin muistaa että se ei saa alentaa lemmikkiä!
        Antakaa siis pienille palleroille hyviä nimiä.
        Minulla on ollut pieni tyttö hamsteri Minni

• Hamsu fani=D kirjoitti:

ÖÖÖÖ???? Miks ei saa antaa muka sitä nimee ku ite haluaa antaa??? Nimen pitää olla semmoinen joka on itsestään kiva. pitää kuitenkin muistaa että se ei saa alentaa lemmikkiä!
        Antakaa siis pienille palleroille hyviä nimiä.
        Minulla on ollut pieni tyttö hamsteri Minni

Kuule sä oot aika hyvä kamu mun hamsujen nimet on vanilla,laku,lumi, sille seuraavalle nii en oo keksiny vielä nimee koska se on kolme päivää vanha sellanen noh on elämä mut olisit aika hyvä kamu mulle mutta me varmaan emme näe ikinä koska emme tunne toisiaan ja emme tiedä toisista ollenkaa mutta kiitos sulle. :D

• vttu kirjoitti:

Kuka vittu antais hamsterille nimeks: alpo, ilpo, luukas, pasi, erkki, daavid, ötökkä, ännä, upi, jaska, samuli tai joku vitun celssius!!! mä en ainakaan antais jotain vitun ihmisten nimiä....!! hamsuille ei yhtään käy ihmisen nimet no ehkä vili mut ei mikään daavid ku antais nimeks jonku uskonnollisen ihmisen nimen????!!!

Mä annan mun hamsterille nimeksi kindr tai alvin ja mun mielestä alvin on tosi hyvä nimi mutta kaikki ei tykkää antaa ihmisten nimiä hamsterille. Silti en itse antaisi nöpöä, söpöä, pippuria tai muuta ruoan tai juoman antamaa lellittely nimeä

• Kamu fani kirjoitti:

Kuule sä oot aika hyvä kamu mun hamsujen nimet on vanilla,laku,lumi, sille seuraavalle nii en oo keksiny vielä nimee koska se on kolme päivää vanha sellanen noh on elämä mut olisit aika hyvä kamu mulle mutta me varmaan emme näe ikinä koska emme tunne toisiaan ja emme tiedä toisista ollenkaa mutta kiitos sulle. :D

Nöpönenä?
        Domino?

• tälläsiä nimiä mun poika hamsuilla on ollu: muumi,nipsu,peikko,tiuhti,viuhti,niisku,mörkö,haisuli ja nyt on vili ja viljo.

• Omien hamsteritteni nimet ovat Toivo ja Terho, mutta hyviä ehdotuksia ovat Roderich, Teodor, Alvar ja Alvin.

• mul on 2 marsuu joiden nimet on tiuhti ja viuhti

• Eli mun uros hamsterin nimi on Nöpö

• Ja yks hyvä on kans Tomas, joka tulee olemaan mun seuraavan syrkin nimi :>

• Terho ja Toivo kirjoitti:

Ja yks hyvä on kans Tomas, joka tulee olemaan mun seuraavan syrkin nimi :>

Entä Tuisku??(on minun nykyisen kääpiötalvikon nimi)

• Nekku Nakertaja

• mun hamsun nimi on sulevi

• Tykkään itse nimestä Väinö :)

• Minusta ihania olisi juuri

- Honey ( lausutaan Hani)
        - Sergei

• Emeu kirjoitti:

Tästä on poistettu viesti sääntöjen vastaisena.

vitun Emeu!!! Sun hoidossas kaikki lemmikit kuolee että vittu älä ala arvioi muita!!! vittu jos ittelläs on hamsui niin ne kärsii tollasen vitun ääliön hoidossa!!! vittu haukut hamstereita... !!!

• Mun hamstereiden nimet on väinö ja mauno entinen oli maximus kavereilla on josefiina ja lilla :-)

• Emeu kirjoitti:

Minusta ihania olisi juuri

- Honey ( lausutaan Hani)
        - Sergei

Mul on Hani niminen koira 😂

• Topi, Lope, Jallu, Niksu, Nipsu, Nipa, Simppa, Onni, Hermanni.

• jonka nimi on poppari ja se on syrkki kans. muita ehdotuksia:
        Vili ,Honey ,Nipa , Tiksu , Rolle , Taavi , Velmu , Roope

• hamsterin kirjoitti:

jonka nimi on poppari ja se on syrkki kans. muita ehdotuksia:
        Vili ,Honey ,Nipa , Tiksu , Rolle , Taavi , Velmu , Roope

Onne hamsut vaa nii ihanii... ♥
        itte suosin talvikoita ♥
        mut mie en khyl antas hamsterille ihmisen nimee XDDD siis herrajestas... kannattaa vaa keksii ite jotaa jännii, yhistelet vaa jota kirjaimii, sillai et tulee kuiteki jotaa järkevii :DD

• Kuuuulkaas paras nimi vois olla Carolie tai Tuttifrutti tai karkki taai Kaneli ja sellasii mä ainaski pidän sumalaisista nimistä

• Hei ei mitää järkee haukkuu hastereita sivulla jossa niistä pidetään Emeu

Enkä oikein kehota haukkuu kenenkä hasterii koska mikään ei oo hasterin vika

• Meil on ollut neljä pitkäkarvaista syyrialaista hamsteria, ja 2 poikaa ja kaks tyttöö :D Olivat niin lutusia, mutta kaikki jo kuolleita :(. Niiden nimet oli :
      1. Tuisku

• Ite annoin mun hamsterille nimeks Lime. Mut täs ois jtn: Mango,Vanilija,Kaneli,Edu,Vilja jne. :)

• Mullon kääpiöhamsteri(tyttö) ja sen nimi on myy

• jenspuli: Tietääkseni täällä kysellään UROS hamsun nimiä...
      Mutta kuitenkin; Piki ja Piku on ihania(:

• Mun uros talvikko on nimeltään Piipari ;) Kivoja on myäs Toto & Alvin

• Saan ite kohta kultahamsterin ja haluaisin sen nimeks varmaan Elias tai Jack!

• Jos haluaa erikoisia nimiä niin kannattaa ottaa ulkomaan kielistä ja yhdistelemällä eri sanoja, googlaalla varmasti löytää. Ja vielä kivempi on jos nimi tarkoittaa jotain, oman uros syrkkini nimi on Suzu Milou (lausutaan miluu) mutta sanon sitä vaan susuksi :3 Suzu tarkoittaa kulkusta. Itse en pidä ihmisten nimistä hamstereille :)

• Mun isän ystävällä on koira ja sen nimi on Milou. Tykkään siitä nimestä! Me lausutaan se ihan vaan Milou.

• Minä taas en tykkää yhtää näistä nimistä: söpö, nöpö, sulo.
      Söpöhän on adjektiivi? Ihan sama kun antais jonkun eläimen nimeks vaikka suloinen tai raidallinen? XD Enkä mäkään tykkää oikeen ihmisten nimistä hamstereilla, mutta jotkun on kyllä ihan kivoja. Omien syyrialaisteni nimet ovat Eela ja Iivo

• Mä tykkään ruoka nimistä hiirillä ja muilla jyrsijöillä😍Mä tykkään nimistä Söpö Näkö ja Sulo😡en niin paljoo Sulosta

• mun hamsu on AKu

• Ei nimellä sen suurempaa merkitystä ole. Itse en ainakaan kysy nimineuvoja, sopiva nimi tulee esiin ajan kanssa. Ehkä vasta, kun hamsu on teillä ja ilmenee jotain luonnepiirteitä, joista voi keksiä sopivan nimen? Väri myös vaikuttaa nimen valitsemisessa itselläni. Kasvattajan lähettämistä kuvista voi myös päätellä sopivaa nimeä.

Joten ihmiset, älkää stressatko vain jonkun nimen takia! Oikea nimi tulee kyllä esiin!

• Mä taas sain poika hamsun ja sen nimi on Pöppe en halunnu ihmisen nimee ):

• Noppa
      papu

• Mun hamsun nimeks tulee Hemmo :)

• ihan hyviä nimiä vois olla: Hamsu, Vili, Hamtaro

• hamsterin nimeksi Hamsu?

• Anonyymi kirjoitti:

hamsterin nimeksi Hamsu?

Ei kannata koska hamstereita kuhtutaan yleensäkin hamsuiksi

• Mulla on Columbus.

• No mulla on ollu milo niminen hamsu ajattelin laittaa seuraavalle hamsulleni nimeks samppa tai joku sellane

• moi sain tänään kääpiöhamsterin annoin sille nimeks lumiukko lempinimellä ukko.se on valkonen jasen selässä on harmaata.

• Moikka! Mulla oli ennen syyrialainenhamsteri... Eka nimeksi aattelin Hilperttiä,Hamsua,Hania,Hassu ja Hillaa... Joten olisiko joku noista hyvä??

• Minun hamsuni nimi on Sirius

• Pepsi tai Cola

• Mä saan kohta hamsun sen nimeks tulee
      nöpö mut tässä pari nimi ehdotusta kasper Oliver tintti ville tofee/tofu
      saku miiko aku roope ruska nemo liina lumi nuuti/nutti meri tuuli
      vili anna sini viola riina vilja tintti minni sara iina milka

• Hmahtavia nimiä pravoo

• Miks joku ikinäna tais hamsun nimeksi Tofu joka on soijaa?

• Vanha mut nallu :).

• ja siis joskus sen voi ottaa miltä se näyttää esim:toffu,teppo, topi. :3 onko himppu hyvä nimi Hamsulle?.

• Mielestäni Himppu on oikein hyvä nimi hamsulle!

• Yoda, dina, luna, bella, nasu 💜 siin ois pari omaa lempparia :)

• Mun hamsterin nimi on gina

• Jos uroshamsterille meinaa antaa nimeksi Gina, niin mielummin sitten Ransu.

• Tässä muutama tyttöhamsulle:Bella,Ketä,Söpö,Nöpö,kökö,Höpö,Löpö,Kökö, Jöppöstiina, Hillevi, Helmi,Kaunotar, Sulotan, Impi, Paisti, Ilmatar, Mini,Minni,Löpsö,Kiki😍Sipsu😍pojalle:Sasu viki,Cola,Pepsi, konna,rocky,konsu,Vauhtihirmu. Ja sit muutama niin tytöille kuin pojilleen:vaahtis karkki purkka solmu papu😄😉😍

• Meidän poikasyrkin nimeksi tuli Eemeli, koska kun näin sen ekan kerran se oli ihan räjähtäneennäköinen ja mulle tuli heti mieleen siitä Vaahteramäen Eemeli.
      Jo edesmennyt campbellityttö oli nimeltään Hippu. Pieni ja hentoinen oli tytsy koko elämänsä ajan. Vähän sellainen rääpäle, siskon talvikko näytti tosi isolta verrattuna Hippuun.

• Minulla itselläni on kääpiöhamsteri jonka nimi on Neppu (naaras)

• Meillä oli Hemppa ja Hampus

• Oisko Joe,pepe,poju

• Ite saan Hamsterin 2 kuukauden sisään jotenka olen alkanut miettimään jo nimeä! Varusteet on jo hankittu. Ollaan ainakin ajoissa. Ite ajattelin antaa nimeksi esim Lumi, Hippu, Nasu! Jos otan uroksen niin Hessu, Vili, Hemuli, Haisuli! Sellasia et ei hirveesti ihmisten nimiä! Luultavasti annan nimeksi Hippu. Ehotelkaa vaan! Hauskat nimet käy myös. Eikun vain parasta nimeä miettimään. Pliis vastatkaa vaikka olenkin about 4-vuotta myöhässä. ❤️🙈

• Mun tulevan hamsterin nimi on pulla tai mymmeli

• Nugetti

• mun hamsu on tyttö syrkki ja sen nimi on Yoda :) ja sitten mulla on ollut poika syrkki hänen nimi oli Pikkumies xd

• joo olen 4v myöhässä ja hamsterisi voi olla jo taivaassa, mutta mielestäni kiva nimi oisi Bansku xd

• Laita nimeksi Corona tai Vessapaperi.

• Mietin tässä vaan että nukkuuko hamsut ihan kokopaivän?

• Sipuli, Tauno, Kaali, Persikka Yms...

• Ite tykkään jali, Väinö, myy, nasu❤️

• Minun hamsterin nimi on Ukko. Se on hauska nimi.

• Naksu, nipsu,vili,

suomi24-logo

Osallistu keskusteluun

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Stefulla miljoonavelat

Seiska kertoo Stefun lainanneen hurjan summan pokerimiljonääri jens kyllöseltä. Stefulla saattaa mennä kuulemma kymmeniä tuhansia strippibaareihin. Ku
      Kotimaiset julkkisjuorut
      190
      6548
    2. Jaksamista Sofia ja Stefan!!

Voimia molemmille. Stefu päivä kerrallaan. Sofialle kiitos, että olet kunnioittanut Stefania, etkä ole ruotinut hänen asioitaan julkisuudessa, mi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      98
      3274
    3. BB-Sini puhuu tiukkaa asiaa BB-julkkisten kohtelusta somessa

Tullut itsekin kolmekymppisenä somen suurkuluttajana todella kauhisteltua tätä järkyttävää lynkkausta ja syitä siihen. Netissä liian monilla ihmisillä
      21
      2154
    4. Tutkittu on: talviaika parempi

Puoliin päiviin makaavat vätykset tietysti ovat eri mieltä, mutta työtätekeville ihmisille uutinen on hyvä. "Pysyvään kesäaikaan siirtymistä on kokei
      Maailman menoa
      349
      1848